AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

"Nah bro, ik heb geen voedingsschema nodig. Ik let niet graag op mijn eten.
Ik ga gewoon winny pakken en dan kom ik er wel."

Bij ons is de laatste tijd een mocro zyzz aan het trainen. Komt 'ie in zijn hempje de sportschool binnen lopen, pakt vervolgens 24kg dumbbells en gaat incline benchen. Maar voordat hij aan zijn oefening begint trekt hij zijn hempje uit zodat hij zijn spieren extra goed kan zien. :o
hahahaha:roflol:

Terwijl ik lekker aan het trainen ben komt zo een nieuwe vragen:"Meneer kan u even kijken of ik wel goed squat".
Ten eerste: laat me gerust, ik ben geconcentreerd bezig.
Ten tweede: er lopen 3 coaches rond, die mannen dienen voor dit soort vragen.
Ten derde, als ik dan kijk en commentaar geef (je rug staat bol, je knieen komen 20cm voorbij je tenen), dan krijg ik het antwoord terug:"ja maar het youtube filmpje liet toch echt zien..."

GRrrRRRRr!

halters die niet op hun plek liggen
mensen die brullen tijdens hun setje, het gaat even goed zonder en als ze willen dat we allemaal even mee kijken hoe zwaar ze tillen kunnen mogen dat gewoon vragen....
mensen die in jeansbroek trainen...
mensen die constant staan te flexen voor de spiegel op een plek waar getraind hoort te worden, in de kleedkamer kan dat even goed.

Laatst bewerkt:
Gasten die curlen in t squatrek, zulu n*gers die bij iedere rep moeten schreeuwen alsof ze bevallen, en die bejaarde vent die alles beter denkt te weten over squaten terwijl die zelf met 40 kg maar 10cm zakt en zn knieën daarbij een meter over zn tenen heeft, met veel gebler natuurlijk

asociale hufters die niks opruimen, sindskort nieuwe dumbells en schijven in de gym en het word alleen maar een grotere teringbende.

Van die kabouter spillebeen Hindoestanen die 40 min. lang bicepsoefeningen aan het doen zijn met dumbells op een bankje.
Dan denk ik, waar is dat goed voor?? Ga je een extreem lange tight-grip ruk marathon doen of wa?!

Van die kabouter spillebeen Hindoestanen die 40 min. lang bicepsoefeningen aan het doen zijn met dumbells op een bankje.
Dan denk ik, waar is dat goed voor?? Ga je een extreem lange tight-grip ruk marathon doen of wa?!

Ligt eraan, als hij hammers deed misschien wel. Hebben de beste carry-over dus ja.

Gisteren ging een ecto met zijn smerige reet op een barbell zitten/leunen die op de safety's van het squat rek lag, om vervolgens slap te ouwehoeren met iemand. En laat dat nou net de enige barbell zijn die nog in een redelijke staat verkeerd..

mensen die sneaky scheten laten terwijl ze een meter van je af staan... :coffee:

:fuu:

Gisteren ging een ecto met zijn smerige reet op een barbell zitten/leunen die op de safety's van het squat rek lag, om vervolgens slap te ouwehoeren met iemand. En laat dat nou net de enige barbell zijn die nog in een redelijke staat verkeerd..
dat soort mensen moet je gewoon een barbell in zn asser schuiven -.-

asociale hufters die niks opruimen, sindskort nieuwe dumbells en schijven in de gym en het word alleen maar een grotere teringbende.

Beiden zeer herkenbaar. Schiet niet op

mensen die met hun skippybal tussen de bankjes hun dingen doen. rot op met die bal en laat me erbij.

Terug
Naar boven