kaygell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Nah bro, ik heb geen voedingsschema nodig. Ik let niet graag op mijn eten.
Ik ga gewoon winny pakken en dan kom ik er wel."

hahahahaBij ons is de laatste tijd een mocro zyzz aan het trainen. Komt 'ie in zijn hempje de sportschool binnen lopen, pakt vervolgens 24kg dumbbells en gaat incline benchen. Maar voordat hij aan zijn oefening begint trekt hij zijn hempje uit zodat hij zijn spieren extra goed kan zien.![]()

Nee haha ik train niet.
Muggen
Ze waren er de hele winter al, maar ik word nu echt lekgestoken tijdens t trainen...

Mensen die alleen op apparaten trainen moet je sowieso niet al te serieus nemen.
Van die kabouter spillebeen Hindoestanen die 40 min. lang bicepsoefeningen aan het doen zijn met dumbells op een bankje.
Dan denk ik, waar is dat goed voor?? Ga je een extreem lange tight-grip ruk marathon doen of wa?!
dat soort mensen moet je gewoon een barbell in zn asser schuiven -.-Gisteren ging een ecto met zijn smerige reet op een barbell zitten/leunen die op de safety's van het squat rek lag, om vervolgens slap te ouwehoeren met iemand. En laat dat nou net de enige barbell zijn die nog in een redelijke staat verkeerd..
asociale hufters die niks opruimen, sindskort nieuwe dumbells en schijven in de gym en het word alleen maar een grotere teringbende.
Van die kabouter spillebeen Hindoestanen die 40 min. lang bicepsoefeningen aan het doen zijn met dumbells op een bankje.
Dan denk ik, waar is dat goed voor?? Ga je een extreem lange tight-grip ruk marathon doen of wa?!