Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Heb je iig je enkelvoudig onverzadigde vetzuren weer binnen :p
En probeer het wel binnen te houden he, anders heb je er nog niets aan.

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn oor nu helemaal verdoet..... Begint te kloppen en te steken.

Dat terzijde....

Ik heb ook een godganse hekel aan mensen die een suicide grip toepassen.....

Soms zie je dat soort lui dat ook doen wanneer ze dumbbelldrukken (chest and shoulders).

Tja.... De duim is toch één of niet de manier waarop de mens zich van minder ontwikkelde dieren onderscheid.

Ik had nog de hele vrijdagavond met wattenstaafjes geprobeerd dat soepje eruit te lepelen...... heeft het alleen maar verergerd. Ik ga zometeen maar in de douche met de douchekop tegen mijn oor aan het uit proberen uit te spoelen. Als dat niet werk overweeg ik naar de Eerste hulp te gaan.

Die dingen moet je nooit gebruiken in je oor ,je drukt het vuil dan simpelweg gewoon dieper je oor in.
Gewoon bij de huisarts ff uit laten spuiten. Ik laat ze elk jaar een keer uitspuiten omdat ik op mijn werk en op de motor de hele tijd rond loop/rij met otoplastieken.

klopt, suicide grip of thumbless grip is wel een goede manier om jezelf serieus te verwonden.

Een mooie quote van Mark Rippetoe:

"If you insist on using a thumbless grip, use it at home. This because, if you hurt yourself while using it you won't bother other people when they call the ambulance"

Die dingen moet je nooit gebruiken in je oor ,je drukt het vuil dan simpelweg gewoon dieper je oor in.
Gewoon bij de huisarts ff uit laten spuiten. Ik laat ze elk jaar een keer uitspuiten omdat ik op mijn werk en op de motor de hele tijd rond loop/rij met otoplastieken.
Ik ben op verschillende forums tegengekomen dat het inderdaad niet zo slim is om wattenstaafjes te gebruiken.....

Ik bel morgen de dokter in de hoop dat mijn oren dezelfde dag nog uitgespoten kunnen worden.....

Vind het alleen zwaar klote dat het weer in het weekend moet gebeuren...... Loop al bijna 3 dagen verdwaasd rond "Wat zeggie" te bléren....

Ik ben op verschillende forums tegengekomen dat het inderdaad niet zo slim is om wattenstaafjes te gebruiken.....

Ik bel morgen de dokter in de hoop dat mijn oren dezelfde dag nog uitgespoten kunnen worden.....

Vind het alleen zwaar klote dat het weer in het weekend moet gebeuren...... Loop al bijna 3 dagen verdwaasd rond "Wat zeggie" te bléren....

Wees blij kerel ik heb ze een keer beide helemaal dicht gehad voor een paar dagen. Na het uitspuiten bleek dat ik in mijn linkeroor achter de prop een ontsteking had zitten. Uitspuiten + een ontsteking gaat niet samen. ;)
Vet veel pijnstillers gepakt(voelde alsof m'n kop elk moment kon exploderen) en even daarop voelde ik m'n hartslag in m'n kop. Daarbij liep pus/bloed/vocht allemaal uit m'n oor.

3 uur later naar de eerste hulp gegaan. "Ja meneer we kunnen niks voor u doen".
:fuu::fuu::fuu:

Wees blij kerel ik heb ze een keer beide helemaal dicht gehad voor een paar dagen. Na het uitspuiten bleek dat ik in mijn linkeroor achter de prop een ontsteking had zitten. Uitspuiten + een ontsteking gaat niet samen. ;)
Vet veel pijnstillers gepakt(voelde alsof m'n kop elk moment kon exploderen) en even daarop voelde ik m'n hartslag in m'n kop. Daarbij liep pus/bloed/vocht allemaal uit m'n oor.

3 uur later naar de eerste hulp gegaan. "Ja meneer we kunnen niks voor u doen".
:fuu::fuu::fuu:
Gij loopt nu rond met een gehoorapparaatje ?

Ik stoor me niet zo aan anderen in de sportschool.
ipod op en lekker mn eigen ding doen.
Het enige wat irritant is als bepaalde toestellen bezet zijn op het moment dat ik ze wil gebruiken.
Daarom probeer ik mn training te plannen als het rustiger is.

net getraind, had aan eind van training geen zin in cardio dus ging even wat squaten voor doorbloeding/techniek training
10setjes van 3herhalingen met een gewicht wat als ik allout zou gaan 25x keer zou kunnen ongeveer.. easy dus.
goede techniek en kijk gewoon vooruit

staat zown dikz*k tegen aparaat aan te leunen triceps pushdowns te doen met 10kilo zegt die:
ja je moet omhoog kijken want je haalt veel uit je rug.. heel serieus alsof die er wat vanaf weet

:headbang:

net getraind, had aan eind van training geen zin in cardio dus ging even wat squaten voor doorbloeding/techniek training
10setjes van 3herhalingen met een gewicht wat als ik allout zou gaan 25x keer zou kunnen ongeveer.. easy dus.
goede techniek en kijk gewoon vooruit

staat zown dikz*k tegen aparaat aan te leunen triceps pushdowns te doen met 10kilo zegt die:
ja je moet omhoog kijken want je haalt veel uit je rug.. heel serieus alsof die er wat vanaf weet

:headbang:
gelijk had die wel vind ik:p als ik omhoog kijk forceer ik mezelf om me rechter te houden. maarjah ik kan me de situatie al inbeelden:d

- Raarste Squat ooit gezien. Die gast gooide zoveel mogelijk gewicht op de Smith, had ze poten zo ver mogelijk naar voren (stond niet recht) en ging kwart Squaten?

- Mensen die elke dag dezelfde spiergroep komen trainen.

- Ecto's die die echt heel Ecto zijn en Chestpressen met 5 kilo in een hardcore Gym

- Superdudes die alleen maar buikspieren komen trainen en borst.

- Mensen die vragen waarom ik mijn rug train :o

- Natte kleedkamers

- Als ik moet lachen omdat Ecto's van alles fout doen ze mij boos aankijken en ik ook terug, ze dan bang naar beneden kijken

- Endo's die je adviezen geven die niet kloppen

- Het ''ik zit op de crosstrainer met een chipszak jongen''

- Mensen die worden genaaid en Better Belly met ze allen gaan gebruiken

uuuh ja, nog wat paar dingetjes, maar het zal wel :D
train gewoon hard en probeer er niet meer op te letten.

- Raarste Squat ooit gezien. Die gast gooide zoveel mogelijk gewicht op de Smith, had ze poten zo ver mogelijk naar voren (stond niet recht) en ging kwart Squaten?

- Mensen die elke dag dezelfde spiergroep komen trainen.

- Ecto's die die echt heel Ecto zijn en Chestpressen met 5 kilo in een hardcore Gym

- Superdudes die alleen maar buikspieren komen trainen en borst.

- Mensen die vragen waarom ik mijn rug train :o

- Natte kleedkamers

- Als ik moet lachen omdat Ecto's van alles fout doen ze mij boos aankijken en ik ook terug, ze dan bang naar beneden kijken

- Endo's die je adviezen geven die niet kloppen

- Het ''ik zit op de crosstrainer met een chipszak jongen''

- Mensen die worden genaaid en Better Belly met ze allen gaan gebruiken

uuuh ja, nog wat paar dingetjes, maar het zal wel :D
train gewoon hard en probeer er niet meer op te letten.

Dat is een mooie idd, ik zie het constant, dikkerdjes die cardio doen en tegelijkertijd suikerdrankjes à la extran drinken:o
Of een andere mooie die ik nog vaker zie: mannen die na hun "training" bier aan de toog gaan drinken......

Wat denken jullie van mensen die na een harde intensieve workout meteen na het betreden van het buiten een sigaretje roken aan de poort van de sportschool ?

I'm guilty....

Shame on you ;p

beterweters

Wat denken jullie van mensen die na een harde intensieve workout meteen na het betreden van het buiten een sigaretje roken aan de poort van de sportschool ?

I'm guilty....

Erger ik me ook aan. Toen ik al naar de uitgang aan het lopen was wist ik al meteen wie het was, omdat ik het rook. :o

Instructeurs die in elke vraag die je stelt over je EIGEN doelen een gelegenheid zien om te praten over HUN doelen ... en daar vervolgens een levensverhaal van een half uur aan vastknopen! Een antwoord op je eigen vraag mag je dan natuurlijk wel vergeten :(

Erger ik me ook aan. Toen ik al naar de uitgang aan het lopen was wist ik al meteen wie het was, omdat ik het rook. :o

jah snap ik ook niet:s

Instructeurs die in elke vraag die je stelt over je EIGEN doelen een gelegenheid zien om te praten over HUN doelen ... en daar vervolgens een levensverhaal van een half uur aan vastknopen! Een antwoord op je eigen vraag mag je dan natuurlijk wel vergeten :(

lol? daar gaat je workout:d

Terug
Naar boven