XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van die die gastuh die eind 30 zijn, en een bierbuik hebben waar je u tegen zegt, die dan net van een apparaat afkomen waar ze ongeveer zo'n 20 min over hebben gedaan en dan op eens focking breed gaan lopen.

Je moet natuurlijk wel geduld hebben als je erg breed wil worden:P

En de sportinstructrices van de pilates, buikspierkwatier en nog meer van die lessen.... Ja dames nog maar 3. Kom op. En nog. 2 Nog 1. Enjaaaaah applaus voor jezelf???

Van die die gastuh die eind 30 zijn, en een bierbuik hebben waar je u tegen zegt, die dan net van een apparaat afkomen waar ze ongeveer zo'n 20 min over hebben gedaan en dan op eens focking breed gaan lopen.

En de sportinstructrices van de pilates, buikspierkwatier en nog meer van die lessen.... Ja dames nog maar 3. Kom op. En nog. 2 Nog 1. Enjaaaaah applaus voor jezelf???
Krijg je blokjuhsss van!!!! :)

Haha leuk topic dit :D

Van de week ging een gast met mij mee squatten, omdat we toevallig allebei tegelijk het squatrek nodig hadden deden we het om de beurt.
Hij squatte met aan elke kant een schijfje van 10kg ofzo, wat ik opzich niet erg vind, dan lijk ik nog een beetje sterk :) Maar die gast liep non-stop te lullen; ik had een paar opwarm-setjes gedaan en begon toen met de werksets, blijft die gast gewoon doorlullen, zelfs als ik overduidelijk bezig ben me te focussen. "Zo, ben je je moed aan het verzamelen?" "nounou, wel zwaar zeg" en toen ik het wat moeilijker begon te krijgen "waar haal je het allemaal vandaan man, ik denk steeds dat het je laatste herhaling is" en vervolgens nog wat doorzeveren over zn weekend, ik heb hem tijdens die training letterlijk meerdere keren moeten verzoeken zijn mond te houden, en gezegd dat ik mn concentratie nodig heb, want de volgende set lult ie gewoon weer tegen me aan :rolleyes:

(en dan nog durven klagen dat ie niet vooruit gaat :roflol:)

let op, binnen een maand vraagt ie of je wat anaboolun aan em kan verkopen

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

schiet is een paar pics van die dames met je mobiel, post plaatjes hiert en je krijgt karma

Mensen die altijd de vraag hebben of je shakes gebruikt, alsof het een wondermiddel is:rolleyes:. Irriteer me er overigens niet heel erg aan, maar het begint toch wel een beetje afgezaagd te worden.

Mensen die altijd de vraag hebben of je shakes gebruikt, alsof het een wondermiddel is:rolleyes:. Irriteer me er overigens niet heel erg aan, maar het begint toch wel een beetje afgezaagd te worden.

of van die mensen die vragen: "welke smaak is het", wanneer je een whey shake naar binnen werkt.
van "kijk naar mij, ik ken ook iets van whey, leuk hé"
idioten -_-'

Dat gezeur altijd als ik voor mijn training een shake neem inplaats van erna

idioten worden weggekegeld bij ons :roflol:

personen die alleen hun bovenlichaam (vooral borst, schouders, biceps) trainen en daar harder op vooruit gaan dan jij. Ondanks dat je een serieus eet en een goed trainingsschema hanteerd.

Ik citeer effe wat uit me eigen log wat er gisteren in mijn gym gebeurde

Toen gebeurde het meest belachelijke moment.. een :sd: pakte een bankje en zette het midden in de gym, daarop zette hij een stepup bankje en ging voetvolleyén met een andere :sd: . Nadat ik de bal 2x heb moeten terug gooien, gaf de ene :sd: een lompe bal waarop de andere zijn skills wilde laten zien.. helaas voor hem mislukte dat en schopte hij keihard tegen het sideraise apparaat.. schreeuwen van de pijn :roflol:

personen die alleen hun bovenlichaam (vooral borst, schouders, biceps) trainen en daar harder op vooruit gaan dan jij. Ondanks dat je een serieus eet en een goed trainingsschema hanteerd.

sterke eerste post :D

post je voeding eens dan :)

sterke eerste post :D

post je voeding eens dan :)

Even kort wat het in het algemeen voorsteld., omdat ik natuurlijk voor uitgebreid advies een eigen topic moet aanmaken. Ik weet dat het niet heel goed is, maar het is echt veel beter dan die gasten die ik bedoel. Die letten er helemaal niet op.

1ste maaltijd
volkorenbrood met pindakaas en kaas
brood met kipfilet.
een stukje extra pure chocola
een beetje groente

2e maaltijd
gebakken eieren, met ham en volkorenbrood.

3e maaltijd
veel groente, een stuk vlees en aardappelen

4e maaltijd
yoghurt met muesli
kipfilet
handje ongezouten notenmix

5de maaltijd
tonijn

En verder liters water, en geen enkel ander soort drinken.
Aan supplementen alleen een multivit en vitamine c

1. mensen die fanatiek zijn ineens ongevraagd personen gaan helpen en extra hard praten zodat iedereen het kan horen, ook als het gaat om hun ongenoegen. daarbij vaak ook de verkeerd dingen zeggen. (helpen is natuurlijk niet verkeerd, maar sommigen gaan hier echt te ver in)

2. mensen die een barbell volhangen om te benchen en dan 5 cm zakken en daarmee denken heel cool te zijn

3. net als de meesten hier ook dat sommige gebruikers van de apparaten teveel lullen en het apparaat met 4 man voor een half uur bezet houden

Potverdomme ! ! !

Mijn linker k*t oor zit helemaal dicht.

Moet wachten tot maandagochtend zodat ik een afspraak bij de dokter kan maken om dat ding uit te laten spuiten..... Heel mijn weekend naar de t*ring.

Je gaat je gezondheid waarderen wanneer je ongezond bent !

Als ik kan kiezen tussen 10 miljoen of een goed functionerende linker oor koos ik voor het laatste ! ! !

Potverdomme ! ! !

Moet wachten tot maandagochtend zodat ik een afspraak bij de dokter kan maken om dat ding uit te laten spuiten..... Heel mijn weekend naar de t*ring.

Als ik kan kiezen tussen 10 miljoen of een goed functionerende linker oor koos ik voor het laatste ! ! !

cool

Wat vind jij irritant in de sportschool?

Antwoord:
Potverdomme ! ! !

Zoek de logica.

Ik had nog de hele vrijdagavond met wattenstaafjes geprobeerd dat soepje eruit te lepelen...... heeft het alleen maar verergerd. Ik ga zometeen maar in de douche met de douchekop tegen mijn oor aan het uit proberen uit te spoelen. Als dat niet werk overweeg ik naar de Eerste hulp te gaan.

Even kort wat het in het algemeen voorsteld., omdat ik natuurlijk voor uitgebreid advies een eigen topic moet aanmaken. Ik weet dat het niet heel goed is, maar het is echt veel beter dan die gasten die ik bedoel. Die letten er helemaal niet op.

1ste maaltijd
volkorenbrood met pindakaas en kaas
brood met kipfilet.
een stukje extra pure chocola
een beetje groente

2e maaltijd
gebakken eieren, met ham en volkorenbrood.

3e maaltijd
veel groente, een stuk vlees en aardappelen

4e maaltijd
yoghurt met muesli
kipfilet

5de maaltijd
tonijn

En verder liters water, en geen enkel ander soort drinken.
Aan supplementen alleen een multivit en vitamine c

Ik had nog de hele vrijdagavond met wattenstaafjes geprobeerd dat soepje eruit te lepelen...... heeft het alleen maar verergerd. Ik ga zometeen maar in de douche met de douchekop tegen mijn oor aan het uit proberen uit te spoelen. Als dat niet werk overweeg ik naar de Eerste hulp te gaan.
:rolleyes:, SUC6

Terug
Naar boven