Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als een sport team (rugby team in dit geval het meeste) de gebruikte spullen niet goed opruimt en alles onnodig bezet houdt..
Als een sport team (rugby team in dit geval het meeste) de gebruikte spullen niet goed opruimt en alles onnodig bezet houdt..

Ah rugby. Er is altijd wel weer iemand die zn broek uittrekt en met zn blote leuter in het rond gaat slingeren. Met een paar biertjes achter de kiezen de wedstrijd spelen. Mooie sport. En nog complimenten in Engeland ook krijgen van een ouder echtpaar dat rugbyspelers van die gentlemen zijn. Mooie sport
Waar train je? niet de gym van de erasmus universiteit of wel?
Door midden breken? wutinstructeur, die altijd zijn idioote petje op heeft, komt ff vertellen dat je de 1.25kg schijf niet mag gebruiken bij oefeningen in het powerrack (daar zijn andere grotere schijven voor, alleen die beginnen bij 5kg) omdat ze dan door midden breken...
??
Ah rugby. Er is altijd wel weer iemand die zn broek uittrekt en met zn blote leuter in het rond gaat slingeren. Met een paar biertjes achter de kiezen de wedstrijd spelen. Mooie sport. En nog complimenten in Engeland ook krijgen van een ouder echtpaar dat rugbyspelers van die gentlemen zijn. Mooie sport
Waar train je? niet de gym van de erasmus universiteit of wel?

ik begreep er ook geen zak vanmaarja ik doe het gewoon nog steeds. hij kan de pot op.
(inb4 stoere boy opmerking)
---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------
train jij daar?
ik ook
rugby spelers daar zijn toch aardig netjes zover ik weet.Using imagination #grappig #haha #lol #hahahahhah
ik ookrugby spelers daar zijn toch aardig netjes zover ik weet.
ben nog niet jarig, datum hier klopt niet, ik zal het nog een keer veranderen. Maar dankjewel VinnieVince!

ola mi dushi ick wil kindjus met jou maken
oke ''moeilijk gayns''
hoor ik vaker