MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als een sport team (rugby team in dit geval het meeste) de gebruikte spullen niet goed opruimt en alles onnodig bezet houdt..

instructeur, die altijd zijn idioote petje op heeft, komt ff vertellen dat je de 1.25kg schijf niet mag gebruiken bij oefeningen in het powerrack (daar zijn andere grotere schijven voor, alleen die beginnen bij 5kg) omdat ze dan door midden breken...

Als een sport team (rugby team in dit geval het meeste) de gebruikte spullen niet goed opruimt en alles onnodig bezet houdt..

Ah rugby. Er is altijd wel weer iemand die zn broek uittrekt en met zn blote leuter in het rond gaat slingeren. Met een paar biertjes achter de kiezen de wedstrijd spelen. Mooie sport. En nog complimenten in Engeland ook krijgen van een ouder echtpaar dat rugbyspelers van die gentlemen zijn. Mooie sport:)

Waar train je? niet de gym van de erasmus universiteit of wel?

Ah rugby. Er is altijd wel weer iemand die zn broek uittrekt en met zn blote leuter in het rond gaat slingeren. Met een paar biertjes achter de kiezen de wedstrijd spelen. Mooie sport. En nog complimenten in Engeland ook krijgen van een ouder echtpaar dat rugbyspelers van die gentlemen zijn. Mooie sport:)

hey pcvyper, (nog) gefeliciteerd

instructeur, die altijd zijn idioote petje op heeft, komt ff vertellen dat je de 1.25kg schijf niet mag gebruiken bij oefeningen in het powerrack (daar zijn andere grotere schijven voor, alleen die beginnen bij 5kg) omdat ze dan door midden breken...
Door midden breken? wut?????

Jij hebt wel wat met dat rugby team he helletje

Ja, irritaties en boze blikken naar elkaar :roflol:

Mja, dit zijn meer amateur rugby spelers, geen professionals :p
Er traint bij ons ook een basketbal team, wel professionals (shoeters, voorheen eiffel towers), maar die ruimen wel alles op als ze klaar zijn.
Ik train bij een basic fit ;)

.

Laatst bewerkt:
ik begreep er ook geen zak van :o maarja ik doe het gewoon nog steeds. hij kan de pot op. :D (inb4 stoere boy opmerking)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

train jij daar?

ja

ik ook :D rugby spelers daar zijn toch aardig netjes zover ik weet.

In de gym wel. Het club uitje en de ontgroeninkjes of vereningsavondjes mag je blij zijn als je eens niet tegen iemand zn zwans aankijkt. Kerstdiner een date meegenomen, keurig meisje, die had het zich toch wat romantischer voorgesteld allemaal. Jammer dat ik nu afgestudeerd ben.

Mensen die gaan curlen bij squat rek

Whahaha jullie zijn funny hoor

Terug
Naar boven