AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In de gym wel. Het club uitje en de ontgroeninkjes of vereningsavondjes mag je blij zijn als je eens niet tegen iemand zn zwans aankijkt. Kerstdiner een date meegenomen, keurig meisje, die had het zich toch wat romantischer voorgesteld allemaal. Jammer dat ik nu afgestudeerd ben.
haha lijkt me wel prachtig allemaal :D jammer moet je al een niveautje hebben volgens mij, om in te schrijven voor sporten zoals rugby/voetbal etc.

haha lijkt me wel prachtig allemaal :D jammer moet je al een niveautje hebben volgens mij, om in te schrijven voor sporten zoals rugby/voetbal etc.

nee man, ik heb me ook ingeschreven toen ik er nog niks van kon. Je pikt het wel op en 100% geven elke wedstrijd dat maakt het verschil. In rotterdam begin je als 1e jaars sowieso in het jonge honden team, zoals ze dat noemen. na dat jaar kijken ze wie in de 1e klasse mee kan en wie in de 3e.

Voetbal en hockey doen heel veel jongens al. Rugby en ook roeien bijvoorbeeld kun je zonder problemen als student instromen als je het nog nooit eerder gedaan hebt.

Ik zou me er zeker inschrijven als ik jou was. Leuke ervaring. Wel een beetje ballerig soms, dat moet je liggen, als je het niks vind kun je er altijd nog mee ophouden.

Laatst bewerkt:
Mensen die squatten in het curlrack.

Mensen die curlen met het squatrek

mensen die denken dat de sportschool een gezellig buurthuis is en voor 80% komen om te kletsen en 20% om te trainen.

Hangt er ook wel vanaf in welke buurt/regio de club gevestigd is, stadscentrum of in de polder tussen de koeien..

Wat is het verschil volgens jou precies? Aangezien ik niet echt verschillen heb gemerkt tussen een healthcenter in Amsterdam (splash en diverse healthcitys) en Groningen (basicfit en healthcity).
In beide kwam ik een shitload aan handschoendragende kurende ectos met grootheidswaanzin tegen.

In welke faciliteiten ben jij in Groningen geweest, aangezien je zo goed denkt te weten hoe het er uit ziet en wat waren de verschillen?

Ik woon in het ''boere land" in een dorp en toch moest er een squat rack bij komen omdat altijd bezet was,
80% is serieus bezig.... en nooit last gehad van asociale mensen, iedereen is vriendelijk.

Wat is het verschil volgens jou precies? Aangezien ik niet echt verschillen heb gemerkt tussen een healthcenter in Amsterdam (splash en diverse healthcitys) en Groningen (basicfit en healthcity).
In beide kwam ik een shitload aan handschoendragende kurende ectos met grootheidswaanzin tegen.

In welke faciliteiten ben jij in Groningen geweest, aangezien je zo goed denkt te weten hoe het er uit ziet en wat waren de verschillen?

Je hebt gelijk, ik weet er niks van

- Johnnies die gevaarlijk naar je kijken als ze met zijn 5en bij een bench staan
- Mensen die vanaf 2 januari gaan trainen (goede voornemens).
- Dikke vrouwen die afkeurend naar je kijken als je stuk gaat bij een oefening.

Laatst bewerkt:

Dat vind ik toch wel de uitspraak van de dag

Handdoek en spulletjes liggen op de machine waar ik mee bezig ben, ik loop even weg om na een set oef x een set oef y te doen. Ik kom terug en jawel, spullen verplaatst en iemand anders is erop bezig.

Is me al de tweede keer in een paar weken weken, zelfde apparaat, zelfde persoon. Vorige keer heb ik diegene weg gedirigeerd en nu bleef diegene brutaal 3 sets doen waarna ik er wat van zei. Antwoord: "ja ik zag dat je iets anders deed".

Volgende keer ga ik maar brutaler te werk.

En mensen die lekker op een incline bench in de spiegel gaan staren, handjes door het haar en maar niks doen behalve als je zegt: "bent u hier bezig ?".

Handdoek en spulletjes liggen op de machine waar ik mee bezig ben, ik loop even weg om na een set oef x een set oef y te doen. Ik kom terug en jawel, spullen verplaatst en iemand anders is erop bezig.

Is me al de tweede keer in een paar weken weken, zelfde apparaat, zelfde persoon. Vorige keer heb ik diegene weg gedirigeerd en nu bleef diegene brutaal 3 sets doen waarna ik er wat van zei. Antwoord: "ja ik zag dat je iets anders deed".

Volgende keer ga ik maar brutaler te werk.

En mensen die lekker op een incline bench in de spiegel gaan staren, handjes door het haar en maar niks doen behalve als je zegt: "bent u hier bezig ?".

Ben je zo ecto? :D

Gewoon je charmes in de strijd gooien ;)

Dat vrouwtje van 65 zal jou waarschijnlijk asociaal vinden dat je 2 apparaten tegelijk gebruikt om bijv een superset te doen xD. Wij jongeren moeten rekening houden met de ouderen he ;) Het is niet andersom, dat weet je toch :P

Terug
Naar boven