XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

bij ons staat altijd Eurosport aan op tv
er is een of andere dooie sport op
moeder met IQ van 20 tegen zoon met IQ van -20:
OHHHH die hee MUSLIM met zn achternaam!! als ik zo zou heten zou ik da echt METEEEEEN veranderen

halve gym loopt rond met marokanen...

ohja en dan ik er ook nog een man die denkt dat hij Michael Jackson is (srs)
hij doet dansjes in de gym. uiteraard met bijpassend handschoentje en een pet met lichtjes.

Ik zou me eerder kapot lachen dan dat ik t irritant zou vinden:)

Dat ik verkouden ben en de droge lucht in de gym niet helpt.

En die k*trooie die mijn handdoek op de grond gooide omdat die "even snel tussendoor" wou doen.

Handdoek en spulletjes liggen op de machine waar ik mee bezig ben, ik loop even weg om na een set oef x een set oef y te doen. Ik kom terug en jawel, spullen verplaatst en iemand anders is erop bezig.

Is me al de tweede keer in een paar weken weken, zelfde apparaat, zelfde persoon. Vorige keer heb ik diegene weg gedirigeerd en nu bleef diegene brutaal 3 sets doen waarna ik er wat van zei. Antwoord: "ja ik zag dat je iets anders deed".

Deed een poosje terug een ecto bij ons ook. Had een grote gast zijn handdoek ook weggelegd.

Ecto: meneer ik was hier nog bezig.
Grote gast: betaal je ook 2x contributie?
Ecto: nee
Grote gast: precies, ga lekker supersetjes doen als het rustig in de sportschool is
Ecto: oke, en loopt weg xD

Deed een poosje terug een ecto bij ons ook. Had een grote gast zijn handdoek ook weggelegd.

Grote gast: precies, ga lekker supersetjes doen als het rustig in de sportschool is

Of het nou een ecto is of mr o, het is gewoon k*t als je je training wil en je moet wachten omdat iemand op 2 dingen tegelijk doet.

Ik zou de eigenaar er bij halen en een 2e abonnement er bij nemen

Omdat t kan

En omdat **** grote gast

Bij mij is er standaard iemand die bench voor bench press, bench voor barbell (een of andere vage oefening), barbell, dumbells en bar pushdown 'apparaat' bezet houdt.
Heb daar geen last van gelukkig, kan me wel voorstellen dat het vervelend voor anderen is..

Groepje jongens die altijd veels te zwaar traint dat er bij elke oefening vanaf de 1e rep al hulp word gegeven omdat het anders niet lukt. Precies de zelfden doen daarna quarter squats heel tof te doen hoeveel ze wel niet squaten in de smith met 20 beide kanten. Zwaar ecto trouwens en trainen al een tijd hoor ik ze zeggen..

Of het nou een ecto is of mr o, het is gewoon k*t als je je training wil en je moet wachten omdat iemand op 2 dingen tegelijk doet.

Is niks k*t aan als je gewoon even vraagt of je tussendoor kan. In mijn geval wordt er gewoon brutaal spullen weggelegd (toen ik ergens anders een setje deed) en vervolgens blijft dezelfde vrouw met mij ernaast zittend haar sets doen.

Is niks k*t aan als je gewoon even vraagt of je tussendoor kan. In mijn geval wordt er gewoon brutaal spullen weggelegd (toen ik ergens anders een setje deed) en vervolgens blijft dezelfde vrouw met mij ernaast zittend haar sets doen.

Haha dat is ook k*t ja.
Vind inderdaad dat je best samen 1 apparaat kan gebruiken.

Handdoek en spulletjes liggen op de machine waar ik mee bezig ben, ik loop even weg om na een set oef x een set oef y te doen. Ik kom terug en jawel, spullen verplaatst en iemand anders is erop bezig.

Is me al de tweede keer in een paar weken weken, zelfde apparaat, zelfde persoon. Vorige keer heb ik diegene weg gedirigeerd en nu bleef diegene brutaal 3 sets doen waarna ik er wat van zei. Antwoord: "ja ik zag dat je iets anders deed".

Volgende keer ga ik maar brutaler te werk.

En mensen die lekker op een incline bench in de spiegel gaan staren, handjes door het haar en maar niks doen behalve als je zegt: "bent u hier bezig ?".

Fakking aso om 2 apparaten tegelijk bezet te houden, en dan ook nog verwachten dat niemand die apparaten gebruikt zodat jij je supersetjes in alle rust kan doen :roflol:.

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

Zou ik ook doen, denkje ik ga wachten tot jij klaar bent met je 30 super slow reps, fak jou, je supersets en je super slow reps. Elke seconde die ik langer wacht dan mijn reguliere rusttijd is een gram aan gainzz die ik kwijt raak:mad:

Volgende keer ga ik maar brutaler te werk.

En mensen die lekker op een incline bench in de spiegel gaan staren, handjes door het haar en maar niks doen behalve als je zegt: "bent u hier bezig ?".

Als je handdoek weglegt en na tijdje terugkomt en iemand anders zit er is dat toch niet erg? Moet je niet weglopen en een oefening bezet houden. En mocht er iemand zitten idd gewoon vragen om even om en om te doen, nog nooit iemand gehad die daar niet mee instemde.

bij ons staat altijd Eurosport aan op tv
er is een of andere dooie sport op
moeder met IQ van 20 tegen zoon met IQ van -20:
OHHHH die hee MUSLIM met zn achternaam!! als ik zo zou heten zou ik da echt METEEEEEN veranderen

halve gym loopt rond met marokanen...

En terecht, ik zou mezelf van kant maken denk ik als ik zo zou heten

Groepje jongens die altijd veels te zwaar traint dat er bij elke oefening vanaf de 1e rep al hulp word gegeven omdat het anders niet lukt. Precies de zelfden doen daarna quarter squats heel tof te doen hoeveel ze wel niet squaten in de smith met 20 beide kanten. Zwaar ecto trouwens en trainen al een tijd hoor ik ze zeggen..

Dat vind jij irritant?

Zeker irritant, mensen die 2-3 dingen bezet houden. Als ik die oefening wil doen heeft hij dus mooi pech. Overigens dezelfde kerel die dan 3 setjes dumbbells bij een bankje neer legt en vervolgens naar een apparaat gaat om daar een oefening te doen ??? Zo van, mijn spullen die ik nodig heb reserveer ik ff :o Owja en uiteraard zijn schijven niet opruimen (na benchen etc).

Mensen die de wc deur in de kleedkamer niet dichtdoen...

Terug
Naar boven