Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

In spijkerbroek?

Lijkt me flink schuren

Nee hoor..

Net heb ik toch wel het mooiste gezien. Meisje had een legging aan met daaroverheen een kort spijkerbroekje.. Ik vroeg me echt af of ze ging trainen voor carnaval of iets

bitches-be-like-at-the-gym.jpg

mensen die twee keer contributie betalen, althans, tegenwoordig gebruikt iedereen 2 machines tegelijk bij ons.

Nee hoor..
bitches-be-like-at-the-gym.jpg

Net heb ik toch wel het mooiste gezien. Meisje had een legging aan met daaroverheen een kort spijkerbroekje.. Ik vroeg me echt af of ze ging trainen voor carnaval of iets

:roflol: leggings zijn zo Nice alleen spijkerbroekje maakt t fout

Beter dan een walvis met legging, dat wel

Van die oude kerels in zo'n strak wielren/spinning broekje zie ik ook maar al te vaak helaas, dat vind ik toch een stuk irritanter.. :roflol:

mensen die om mij heen barbell heen staan een thee kransje te houden terwijl ik wil powercleanen.

Iemand die komt vragen of je al bijna klaar bent met een machine of dumbell :o

Iemand die komt vragen of je al bijna klaar bent met een machine of dumbell :o

Ohnee, menselijk contact..

Ik wil soms ook gewoon weten hoelang ik ongeveer ergens op zal moeten wachten, zodat ik kan beslissen of ik misschien beter eerst iets anders doe. Wat is daar nu weer mis mee..

Als je dat aan mij vraagt ga ik 10 setjes extra doen :@

Ach zelfde als dat iemand in dat topic waar lach jij om in de gym zei dat ie moest lachen als iemand na z'n setje een slok water neemt. Wie is er dan de r*tard :')

OT : mooie vrouwen. Brengt me echt uit m'n concentratie als ik op high test zit. :(

mense die heel dicht langs me lopen als ik aan het deadliften ben

Ach zelfde als dat iemand in dat topic waar lach jij om in de gym zei dat ie moest lachen als iemand na z'n setje een slok water neemt. Wie is er dan de r*tard :')

OT : mooie vrouwen. Brengt me echt uit m'n concentratie als ik op high test zit. :(

Zonder (high) test ook hoor :o
5 op een rij op de roeimachine :rolleyes:

Wel irritant als dan net bij de walvis de string er 10cm bovenuit steekt :roflol:

Terug
Naar boven