Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Ik vind het irritant als iemand hulp wil hebben met een oefening waarvan het motoriek niet 100 procent is.
Als ze een verkeerde houding hebben, je ze helpt door het goed te zetten en er dan weer een ander lichaamsdeel de verkeerde kant op schiet. Dan zet je die weer goed, schiet het eerste lichaamsdeel weer verkeerd. bleghhhhh, kan ik me nogal snel bij opfokken. Misschien heb ik gewoon geen geduld voor dat soort dingen.

Ik vind het irritant als iemand hulp wil hebben met een oefening waarvan het motoriek niet 100 procent is.
Als ze een verkeerde houding hebben, je ze helpt door het goed te zetten en er dan weer een ander lichaamsdeel de verkeerde kant op schiet. Dan zet je die weer goed, schiet het eerste lichaamsdeel weer verkeerd. bleghhhhh, kan ik me nogal snel bij opfokken. Misschien heb ik gewoon geen geduld voor dat soort dingen.
Hoe dan? Bedoel je als iemand scheef benched ofso?

Iemand die komt vragen of je al bijna klaar bent met een machine of dumbell :o

Wat vind je daar irritant aan? Wat irritanter is als iemand helemaal socialy awkward reageert als je gewoon vraagt of die persoon nog bezig is met een desbetreffende dumbell of iets dergelijks.

Wat vind je daar irritant aan? Wat irritanter is als iemand helemaal socialy awkward reageert als je gewoon vraagt of die persoon nog bezig is met een desbetreffende dumbell of iets dergelijks.

Mensen denken dat ze mede eigenaar van alle apparatuur zijn omdat ze 20 eurotjes per maand betale :roflol:

Als iemand. iemand anders uitlacht.
Ken het probleem was zon kerel dat met me lachte omdat ik iets verkeerd deed.

Content dat andere me erop wezen wat ik verkeerd deed.

Hoe dan? Bedoel je als iemand scheef benched ofso?

Laatste keer met incline fly's. Armen te veel gebogen. Ik trek die armen wat omhoog en zeg, je armen blijven nu de hele beweging in deze hoek staat. Armen gaan op zij, komt er weer een 90 graden hoek in die ellebogen. Ik trek die gewichten dit keer op zij, hier moeten de gewichten zijn zeg ik. Gewichten gaan weer omhoog, weer die t*ring t*fus hoek in die armen. whaaaaaaaa ben je mongol ofzo. Ik zeg, kijk in de spiegel wat je doet. Nog die zelfde k*t hoek. Pak een lichter gewicht.
Ook met lichte gewichtjes het zelfde probleem. En dan afvragen waarom ik zo boos ben :mad: zal wel aan mij liggen.

Andere keer met dumbbell shoulder pressen.
Gewichten gaan schuin naar voren in plaats van recht om hoog. Ik zeg, je moet omhoog drukken in plaats van naar voren. Ellebogen moeten wat meer naar achter en je handen moeten boven je ellebogen blijven.
Dus ik help een beetje positioneren, alles op zijn plaats en drukken maar. gewichten gaan weer naar voren in plaats van omhoog. Ik denk, wat de **** ben je aan het doen, weet je niet wat omhoog is? Ik rustig nog een keer zeggen hoe alles moet staan, ik laat het in de spiegel zien, ik laat voelen wat de juiste positie is en begeleid een paar keer de gewichten omhoog voor het gevoel. Moment van drukken, weer doe k*t gewichten de totaal verkeerde kant op. :mad: Ben toen even water gaan halen.

Ik zal geen goeie fitness instructeur worden denk ik :o

Ja idd.

Al doet iemand de flyes als een pinguin die in zijn kont is gedoet: wat maakt jou het uit? Je gaat toch niet je twijfelachtige advies opdringen, als iemand je er niet eens om vraagt?

Waar maak je uit op dat ik dat zomaar aan iemand opdring?
Ik zal nooit iemand gaan helpen die daar niet om vraagt dus ik vind je reactie een beetje raar. Je gaat je twijfelachtige mening toch niet opdringen, als iemand je er niet eens om vraagt?

Waar maak je uit op dat ik dat zomaar aan iemand opdring?
Ik zal nooit iemand gaan helpen die daar niet om vraagt dus ik vind je reactie een beetje raar. Je gaat je twijfelachtige mening toch niet opdringen, als iemand je er niet eens om vraagt?
Leek zo

Ik mij moet gaan opfokken voor een ander? Ik ga niet aan iedereen vragen die toevallig ergens bezig is wat ik wil gaan doen hoelang ze nog bezig zijn.

Het huisvrouwen niveau is hoog in de sportschool, als je na 1 setje al komt vragen of ik nog lang bezig ben tja sorry hoor maar even afwachten of een andere oefening tussendoor pakken is ook een optie. Houdt het echt geen uren bezet.

Ik mij moet gaan opfokken voor een ander? Ik ga niet aan iedereen vragen die toevallig ergens bezig is wat ik wil gaan doen hoelang ze nog bezig zijn.

Het huisvrouwen niveau is hoog in de sportschool, als je na 1 setje al komt vragen of ik nog lang bezig ben tja sorry hoor maar even afwachten of een andere oefening tussendoor pakken is ook een optie. Houdt het echt geen uren bezet.
9 van de 10 mensen die dat vragen, die blijven dan achter je staan wachten. Dat ik gruwelijk irritant vind ik, en daardoor heb ik ook een hekel gekregen aan die vraag.

Meestal doe ik gewoon alsof ik niets hoor :o

Jij mss niet nee, maar zat idioten die een setje of 64 willen Benchen. Dat is ****ing irritant als ze denken dat toch niemand anders de bench nodig heeft, ben ook wel zo om na de 52e een keer te vragen of ze nog lang bezig zijn.

9 van de 10 mensen die dat vragen, die blijven dan achter je staan wachten. Dat ik gruwelijk irritant vind ik, en daardoor heb ik ook een hekel gekregen aan die vraag.

Meestal doe ik gewoon alsof ik niets hoor :o

Trek ik je oordopjes dr even uit hoor.. diva gedrag dit!11

Geen veersluitingen.
Redelijk lastig als je gewichten niet mooi vast blijven rechtstaan.
Of als je barbell niet gewoon blijft stilstaan op de grond.

Terug
Naar boven