Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha moet je eens hier gaan trainen, bijna elk goed uitziende vrouw wordt half aangerand door de testosteron overgoten instructeursHet vervelende is dat veel mannen dat aangrijpen als excuus om een gesprek aan te gaan. Heb ik gewoon geen zin in met het trainen, dan pak ik wel een terrasje.
bovendien al die studentjes zullen een gesprek met je aangaanWanneer is iets een healthcenter en wanneer een sportschool?![]()
![]()
Geen idee. nog nooit van een healthcenter gehoord eigenlijk :S

Hoe ben je hier bij opgekomen? Welk gedachtenproces ging hieraan vooraf? Ik ben benieuwd.Ja idd.
Al doet iemand de flyes als een pinguin die in zijn kont is gedoet: wat maakt jou het uit? Je gaat toch niet je twijfelachtige advies opdringen, als iemand je er niet eens om vraagt?
Ik dring mij graag op, zeker aan jou. :$ Doe jij kuurtje of 100% vrouw?Ja idd.
Al doet iemand de flyes als een pinguin die in zijn kont is gedoet: wat maakt jou het uit? Je gaat toch niet je twijfelachtige advies opdringen, als iemand je er niet eens om vraagt?
elke sportschool dat geen squatrack heeft, is een healtcenter vind ik
Ik denk bij healthcenter meer aan sauna faciliteiten, massage salon, beauty salon achtig iets en dergelijke dingen (geen sport).
elke sportschool dat geen squatrack heeft, is een healtcenter vind ik

powerrack, squatrack, powercage. bijna hetzelfdeWij hebben geen squatrek, wel een powerrack.
Telt dat dan als healthcenter![]()
gewoon een plaats om fatsoenlijk te squatenpowerrack, squatrack, powercage. bijna hetzelfdegewoon een plaats om fatsoenlijk te squaten

)know that feeling, maandagavond is het zo druk dat gewoon alles bezet isNice, ik train in een sportschool dan
Baal er alleen van dat het in de avond zo druk is. Mijn broer traint daar ook en hij vertelde een keer dat hij op een apparaat zat en eigenlijk op een ander wilde maar deze was bezet. Degene die daarop zat keek mijn broer zo aan van: ruilen? Ze moesten beiden een sprintje trekken om zsm daar te komen.
Zó druk is het in de avond (gelukkig train ik voornamelijk ochtend)
vooral de powerracks zijn druk en heb voor de helft van al me oefeningen de powerrack nodigknow that feeling, maandagavond is het zo druk dat gewoon alles bezet isvooral de powerracks zijn druk en heb voor de helft van al me oefeningen de powerrack nodig
)

Nee hoor ovo. Maar hou die gedachte vast, vind ik wel grappig
Hahaha vind t lief, maar dat lijkt me stug![]()

ik doe elke training borst dus dat schiet niet opWij hebben er 1. (gelukkig gebruiken de meeste, die het gebruiken, het voor dips en pull ups en als je vraagt hoelang ze nog bezig zijn zeggen ze 9 van de 10 keer: nog 1 setje.)
Op maandag nooit borst doen, doet iedereen namelijk al
Ik hou het sowieso bij de ochtenden of eventueel middagen, lekker rustig, ongeveer dezelfde mensen altijd wel..
Ik denk toch dat ik over een jaartje (dan loopt abonnement af) overga op een andere sportschool, dus de keren dat het druk is maar even mn irritaties onderdrukken![]()
(srs)
wij hebben geen squatrek, wel een powerrack.
Telt dat dan als healthcenter![]()

Het vervelende is dat veel mannen dat aangrijpen als excuus om een gesprek aan te gaan. Heb ik gewoon geen zin in met het trainen, dan pak ik wel een terrasje.

ik doe elke training borst dus dat schiet niet op(srs)
Drukte is indd gewoon irritant, mensen gaan zich ook aan je irriteren. Soms is de bench press zo druk dat ik gewoon een bankje pak en het in de powerrack zet, nou dan krijg je een paar boze gezichten van mensen
Volgens mij is elke betaalbare sportschool zo hoor, alleen de 40+ euro per maand zijn rustiger

Aaah de oeroude vrouwengenen komen naar bovenIk ook![]()
Drukte is inderdaad altijd wel irritant, het meeste waar ik me aan irriteer als het druk is (als ik zo af en toe in de avond ga) is als andere je aan gaan staren en vooral alle schijven, barbells en dumbbells die overal verspreid liggen. Soms heb ik gewoon de neiging alles op te ruimen, zo irritant
Waarom ik twijfel om over te stappen is omdat ze bij onze sportschool een wand helemaal van glas hebben en de zon schijnt daar precies op en de benchpress staat met de beenkant bij die wand (dus de zon schijnt in je gezicht tijdens het bankdrukken). Hierdoor heeft de airco dus ook weinig nut en lijkt het al snel 25 graden in de sportschool. Dit is dus ook irritatie in de sportschool, alleen helaas niet iets waar ik iets aan kan veranderen daar

Aaah de oeroude vrouwengenen komen naar boven
Ja dat lijkt me ook irritant, dan zweet je de pletter en dan moet je met je zweetkop gaan spotten voor iemand. Dan zou ik ook switchen indd, ik zweet al bij 10 graden met lichte inspanning![]()

easy joh, gewoon met slippers en zonnebril gaan trainen. geen verkoelende drankjes, want die zijn voor homo'sSssshhh
Mja.. eerst maar de komende zomer overleven![]()