Atreus
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 103kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat de benches veel te glad zijn. Heb je een mooie arch gezet, voel je gewoon zijdens het benchen jezelf langzaam wegglijden en de arch weggaan en veel spanning verliezen. Dat is echt zo´n kut gevoel..
Mensen die een hekel hebben aan mensen die een hekel hebben aan mensen die lijstjes maken waar ze een hekel aan hebben in de sporschool, maar ondertussen hun energie beter in iets anders kunnen stoppen.
Mannen mogen in onze sportschool geen tanktops dragen (of anything mouwloos) omdat het intimiderend en onhygiënisch zou zijn.
..Best, echter vrouwen mogen dat wel.
Discriminatie!

Nou die mythe zou ik toch wel heel even willen ontkrachten.
Ik heb twee jaar lang een vrouw als huisgenoot gehad en dat was echt een beest. Serieus, de gebruikte tampons slingerden gewoon door het huis heen
Om maar even een snel voorbeeld te noemen.

Nou die mythe zou ik toch wel heel even willen ontkrachten.
Ik heb twee jaar lang een vrouw als huisgenoot gehad en dat was echt een beest. Serieus, de gebruikte tampons slingerden gewoon door het huis heen
Om maar even een snel voorbeeld te noemen.

In welk opzicht? Dat ze minder zouden zweten/dat hun lichaamszweet zogezegd naar bloemetjes zou ruiken?
Of dat ze zogenaamd vaker/adequater douchen/wassen dan mannen?
Sowieso staat 'hygienischer' nog niet gelijk aan hygienisch.
En waarbij zouden mouwen nou hygienischer zijn dan geen mouwen? Bij een preacher curl misschien, maar verder?
Jochies die het sqaud rack gebruiken om hun biceps te trainen
- special place in hell -
doe ik ook hoor, laatst kwam zon schrale ecto naar me toe en die vertelde dat dit apparaat was gemaakt om te squatten en dat hij wou squatten en ik weg moest gaan.
ik deed net of ik geïntimideerd was en pakte me spullen, gooide alles over me nek heen, pakte de stang mee en liep weg met een bert stare en wenste hem succes met alleen het squatrek zonder stang, he mad brah.

Dit is vrij sneu en aan nergens op, die gozer vraagt t toch netjes?![]()

.Ze hebben honderden kilo's aan plates, heel veel plate loaded apparatuur, squat racks etc. Dus het is geen huisvrouwen gym ofzo. Zelfs rubberen ondergrond voor het olympische liften. Dus beetje apart dit.
Feminisme gaat om gelijkheid. Vrouwen in tanktop? Mannen dus ook.
Bullshit 'wij willen als koningin behandeld worden' vrouwen die zichzelf feminist noemen, hebben het woord feminisme verpest![]()