Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Van die showbots die de hele tijd bicep flex en ab flex doen in de spiegel zo onzeker die lui.

Iemand die alvast zijn weightlifting belt om doet en daarna een half uur ofzo op de crosstrainer gaat :D

Jongens van 18 die elke oefening van je na gaan doen met meer gewicht.

Ja zo iemand ben ik wel. Lekker zweten op me werk en daarna gelijk door de sportschool in. lekker.
Ik zeg niet dat als je hard en gezweet hebt op je werk, dat je gedouched naar de sportschool mag. Je ken thet vast wel, van die mensen die zo'n doorgetrokken vieze zweetgeur met zich meedragen. Niet alleen op werkdagen, altijd wanneer ze de gym bezoeken. Zowel 's ochtends al 's avonds of in het weekend....

Dat is ook niet nodig, maar je kan wel schone sportkleding aantrekken voordat je gaat.

Ja, dat wel, alleen sommige mensen zweten gewoon erg snel en dat ruik je bij sommige sneller.
Al met al is het een sportschool..zoiets kan je toch verwachten haha

Ja, dat wel, alleen sommige mensen zweten gewoon erg snel en dat ruik je bij sommige sneller.
Al met al is het een sportschool..zoiets kan je toch verwachten haha
Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën

Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën

Na een lange dag werken kan ik me voorstellen dat je al snel bacteriën hebt verzameld. Vandaar dat ik zei dat je het bij sommige sneller ruikt.
:o zo dan?

Ik heb er overigens geen last van (zelf of bij anderen).

Wanneer is zweet oud?
Als je de hele dag werkt en daarna gaat trainen en je stinkt dus al voor je gaat trainen, dan is dat toch door het zweet van het werken bijvoorbeeld?

Terug
Naar boven