Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet iedereen heeft zin om voor het trainen te douchen denk ik.
Een nieuwe trend in de sportschool, stinkende mensen! Die al van te voren stinken naar zweet, zonder een kilo aangeraakt te hebben bijv.
Jongens van 18 die elke oefening van je na gaan doen met meer gewicht.
Een nieuwe trend in de sportschool, stinkende mensen! Die al van te voren stinken naar zweet, zonder een kilo aangeraakt te hebben bijv.
Ik zeg niet dat als je hard en gezweet hebt op je werk, dat je gedouched naar de sportschool mag. Je ken thet vast wel, van die mensen die zo'n doorgetrokken vieze zweetgeur met zich meedragen. Niet alleen op werkdagen, altijd wanneer ze de gym bezoeken. Zowel 's ochtends al 's avonds of in het weekend....Ja zo iemand ben ik wel. Lekker zweten op me werk en daarna gelijk door de sportschool in. lekker.
Dat is ook niet nodig, maar je kan wel schone sportkleding aantrekken voordat je gaat.
Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriënJa, dat wel, alleen sommige mensen zweten gewoon erg snel en dat ruik je bij sommige sneller.
Al met al is het een sportschool..zoiets kan je toch verwachten haha
Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën
zo dan?Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën
boxer die de hele tijd in mijn naad gaat zitten, kan ik me zo aan ergeren
Geinig, haha. Zo leer je altijd weer, maar dan stink je dus wel naar zweet wat vol zit met bacteriën? Of niet?Zweet heeft geen sterke geur. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën
Geinig, haha. Zo leer je altijd weer, maar dan stink je dus wel naar zweet wat vol zit met bacteriën? Of niet?
nee, volgens mij gaan bacteriën niet gedood door temperaturen onder 0, echter groeit het niet meer. not suredit, gewoon een half uurtje in de vriezer zitten voor de training en de bacteriën zijn dood
Perfect verwoord
Mr Stunna thanks!denk een dag oud of langer.Wanneer is zweet oud?
Als je de hele dag werkt en daarna gaat trainen en je stinkt dus al voor je gaat trainen, dan is dat toch door het zweet van het werken bijvoorbeeld?