MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dus zwart wit: als je in de ochtend doucht, kan je niet stinken in de avond na een dag hard werken en trainen?
Ik denk zelf van wel, omdat bacteriën een grote rol speelt en dus ook overdag bij het zweet kan komen, wat dus een geur veroorzaakt, wat dus ook overdag kan gebeuren.

OT voor mezelf:
de hele sportschool vind ik irritant atm :roflol: Slecht squatrack, slechte bench en eigenlijk geen plek voor deadlift.

Wanneer is zweet oud?
Als je de hele dag werkt en daarna gaat trainen en je stinkt dus al voor je gaat trainen, dan is dat toch door het zweet van het werken bijvoorbeeld?
Mijn definitie van oud is wanneer je begint te stinken :P

Dus zwart wit: als je in de ochtend doucht, kan je niet stinken in de avond na een dag hard werken en trainen?
Ik denk zelf van wel, omdat bacteriën een grote rol speelt en dus ook overdag bij het zweet kan komen, wat dus een geur veroorzaakt, wat dus ook overdag kan gebeuren.

OT voor mezelf:
de hele sportschool vind ik irritant atm :roflol: Slecht squatrack, slechte bench en eigenlijk geen plek voor deadlift.

ik douche zelf elke ochtend, zweet op de fiets naar werk al, stink nooit als ik om 10 uur in de gym zit.

ik douche zelf elke ochtend, zweet op de fiets naar werk al, stink nooit als ik om 10 uur in de gym zit.

Dat zweten op de fiets is echt een probleem hé. Daarom doe ik op de fiets nooit een winterjas aan, of het moet echt stervenskoud zijn!
Maar stinken, nee. Als je elke ochtend/avond doucht is er niks aan de hand.

Dat zweten op de fiets is echt een probleem hé. Daarom doe ik op de fiets nooit een winterjas aan, of het moet echt stervenskoud zijn!
Maar stinken, nee. Als je elke ochtend/avond doucht is er niks aan de hand.

zondag in een Tshirt op de fiets :roflol:

rugtas en van zelf al veel zweten, altijd natty rug ffs.

fietsen:gay:

ja was het maar zo'n feest.

eerst nog geld zien te vinden voor rijbewijs ook dan.
Hypocriet is het om proberen 'gezond' te leven en vervolgens met de auto overal heen te gaan. Je kan er zo ook op de fiets heen om je gezondheidswinst te pakken :P

Instructeur die pal voor je neus gaat staan tijdens het squatten, niks zegt en na je setje gewoon weer wegloopt...

Hypocriet is het om proberen 'gezond' te leven en vervolgens met de auto overal heen te gaan. Je kan er zo ook op de fiets heen om je gezondheidswinst te pakken :P
Ja is vast supergezond als je ergens langs de snelweg in de randstad woont :roflol:

Terug
Naar boven