XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Of je geeft gewoon antwoord op mijn vraag, want blijkbaar heb jij geen idee waar ik het over heb.
Gaat niet altijd op jouw manier he.

Groet.

je reageerd toch op mij terwijl je geen deel uit maakt van het gesprek.
vervolgens heb je geen idee waar het gesprek over gaat.

dan moet je niet leuk gaan doen als ik zeg dat je het niet snapt.

je reageerd toch op mij terwijl je geen deel uit maakt van het gesprek.
vervolgens heb je geen idee waar het gesprek over gaat.

dan moet je niet leuk gaan doen als ik zeg dat je het niet snapt.

Waarom geef je niet gewoon antwoord? Man man man

Waarom geef je niet gewoon antwoord? Man man man
meme.php?image=upload_1413232525rob%20geus.jpg

Hahahahha hell srs

Gelukkig maar

Anders ben je wel echt beetje gezonken schat

Je weet dat je echt veel te laag bent om mij schat te noemen.
Al is dat misschien wel de reden dat je het zegt.
Maar inderdaad, helemaal mee eens :D

inb4 je gaat hier srs op in

OT: als mensen hun zweetplek (vaak van hoofd) niet af doen van de bench. Zo ranzig.

Je weet dat je echt veel te laag bent om mij schat te noemen.
Al is dat misschien wel de reden dat je het zegt.
Maar inderdaad, helemaal mee eens :D

inb4 je gaat hier srs op in

OT: als mensen hun zweetplek (vaak van hoofd) niet af doen van de bench. Zo ranzig.

Wou al op in gaan :p

dat er geen damesbarbell is en mijn handjes net te klein zijn voor de hookgrip met die herenbarbells
en dat de techniekplates zo gescheurd zijn dat ik continue blauwe plekken heb op bovenbenen omdat ik ze opvang vanuit de negative omdat ik ze zelfs niet zachtjes op de grond durft te zetten

dat er geen damesbarbell is en mijn handjes net te klein zijn voor de hookgrip met die herenbarbells
en dat de techniekplates zo gescheurd zijn dat ik continue blauwe plekken heb op bovenbenen omdat ik ze opvang vanuit de negative omdat ik ze zelfs niet zachtjes op de grond durft te zetten

Bestaan er speciale dames- en herenbarbells? Of is dat alleen met gewichtheffen? Ik heb er nooit van gehoord haha.

Bestaan er speciale dames- en herenbarbells? Of is dat alleen met gewichtheffen? Ik heb er nooit van gehoord haha.
voor gewichtheffen inderdaad: deze zijn 15 kilo waardoor je al voor een snatch vanaf 25 kg kunt snatchen vanaf de juiste hoogte (door gebruik techniekplates) en vanaf 35 kg met dikke bumpers die je wel mag droppen.
met een diameter van 25 mm (itt de herenbarbell met 29 mm) waardoor je bij de snatch wel je duim vast kunt haken met je wijsvinger en daadwerkelijk met hookgrip kunt liften.

voor gewichtheffen inderdaad: deze zijn 15 kilo waardoor je al voor een snatch vanaf 25 kg kunt snatchen vanaf de juiste hoogte (door gebruik techniekplates) en vanaf 35 kg met dikke bumpers die je wel mag droppen.
met een diameter van 25 mm (itt de herenbarbell met 29 mm)

fixed

Terug
Naar boven