MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zijn ook wat lichter.

Zelfde als je vrouwen logs hebt.

Lol, nooit gezien dat het echt speciaal vrouwen barbells zijn
Ja bij ons in de sportschool hebben ze wel barbells van 15 kg of zo, maar die vind ik echt niet fijn, noem ze gewoon kuthalters..tja in die zin is het wel iets voor vrouwen :o
We hebben ook logs
van 20 kg
maximaal
:janken::janken::janken:

voor gewichtheffen inderdaad: deze zijn 15 kilo waardoor je al voor een snatch vanaf 25 kg kunt snatchen vanaf de juiste hoogte (door gebruik techniekplates) en vanaf 25 kg met dikke bumpers die je wel mag droppen.
met een diameter van 25 mm (itt de herenbarbell met 29 mm) waardoor je bij de snatch wel je duim vast kunt haken met je wijsvinger en daadwerkelijk met hookgrip kunt liften.

Ah, weer wat geleerd!

voor een clean and jerk of squatten, deadliften of whatever deert het me geen biet hoor, maar dan check ik ook niet of de barbell wel netjes draait ;)

snatch zonder hooked grip is echt vervelend ja, of je moet al straps gebruiken
meestal wel straps, maar ja, qua wedstrijdvoorbereiding ook niet heel handig (daar zijn wel damesbarbells).
Kan moeilijk met eigen barbell iedere keer op de sportschool aankomen ;)

meestal wel straps, maar ja, qua wedstrijdvoorbereiding ook niet heel handig (daar zijn wel damesbarbells).
Kan moeilijk met met eigen barbell iedere keer op de sportschool aankomen ;)

daar heb je wel gelijk in, dan is het wel erg vervelend ja.

en dan gaat iemand er vervolgens heel stoer zwaar mee squatten en is die krom, die 25mm barbells zijn niet zo heel stevig

Vragen of evt weg gelegt kan worden waar mensen niet komen kunnen. Alleen personeel ?

Of homegym..

voor gewichtheffen inderdaad: deze zijn 15 kilo waardoor je al voor een snatch vanaf 25 kg kunt snatchen vanaf de juiste hoogte (door gebruik techniekplates) en vanaf 35 kg met dikke bumpers die je wel mag droppen.
met een diameter van 25 mm (itt de herenbarbell met 29 mm) waardoor je bij de snatch wel je duim vast kunt haken met je wijsvinger en daadwerkelijk met hookgrip kunt liften.

mijn oude gym had bumper plates van 2.5kg.

dus kan je met 20kg nog snatchen.

Sportscholen van tegenwoordig.... meerderheid healthcenters. Begrijpelijk uiteraard.

Moet je maar x naar een gym gaan in Irak/Egypte. Je komt binnen en het eerste wat je ziet is overal arnold schwarzenegger posters, jaren 80-90 fitness club muziek , oud ijzer , iedereen die serieus traint. Geen onzin.

Zo hoort een echte gym te zijn.

Sportscholen van tegenwoordig.... meerderheid healthcenters. Begrijpelijk uiteraard.

Moet je maar x naar een gym gaan in Irak/Egypte. Je komt binnen en het eerste wat je ziet is overal arnold schwarzenegger posters, jaren 80-90 fitness club muziek , oud ijzer , iedereen die serieus traint. Geen onzin.

Zo hoort een echte gym te zijn.

Kan ik hieruit opmaken dat jij weleens gyms bezoekt in Irak en Egypte? Klopt het ook dat daar anabolen net zo gewoon zijn als hier shakies drinken?

Oude mannen die hun balzak bijna in je nek leggen in de kleedkamer.

Kan ik hieruit opmaken dat jij weleens gyms bezoekt in Irak en Egypte? Klopt het ook dat daar anabolen net zo gewoon zijn als hier shakies drinken?

849a7b93025bdf8f3effeb07b0598787.jpg

Arrogante gasten die gaan zeiken dat je sneller moet bankdrukken en minder moet rusten (zware sets, mocht niet langer rusten dan een halve minuut van hem), om vervolgens, toen ik klaar was, wirst curls te gaan doen op de bench.

Mensen die ongevraagd achter de bench gaan staan, ''ik sta erachter!!'' roepen en adviseren dat je meer reps moet doen, terwijl je bezig bent met een makkelijk opwarmsetje.

Mensen die ongevraagd tegen je gaan praten als je met je set up bezig bent.

Dat we maar één goede 20 kg halter hebben met een fijne grip. De rest is 18/19 of 21/22 kg of zo en niet fijn.
Tegelijkertijd trainen met iemand anders die serieus traint is dus niet zo fijn..wie als eerste er is heeft de halter en neemt die overal mee naar toe (ja ik ook :roflol: ).

Of iemand die zegt dat je te mager bent die zelf in een kuur zit met een dikke pens niet boven de 110 kan bankdrukken en squats met 60 kilo doet..

Viel me ook al op dat hun zich wel erg gemakkelijk voelen als ze naakt zijn. Douche gewoon thuis zoals een normaal mens.

Denk dat je met de jaren daar ook steeds meer schijt aan krijgt. Misschien staan wij met 40 jaar ook wel te zwaaien met onze jodokes na chestday.

Klopt. Toen ik naar Egypte geweest ben lag er in de apotheek van het hotel een brochure met allerlei anabolen die je daar kon krijgen.

Terug
Naar boven