AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mooiste is altijd als ik squat en daarna OHP ga doen in hetzelfde squatrack.
Paar opwarmsetjes sq + stretchen etc. à 5-10 min
5x5 sq met 1,5-2 min rust
Paar opwarmsetjes OHP + stretchen etc. wel iets korter
5x5 OHP met 1,5-2 min rust

'Hoeveel setjes moet je nog?'
-Uh, stuk of 15 :roflol:
GVT; "Hoeveel setjes moet je nog?"
-Uh, stuk of heel veel.

Doe is lief, hier lig ik vannacht weer wakker van moet ik mezelf weer in slaap janken. Haha

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
fc775459ed17120afdc77124869adea424e4345bd90167b6444deddf03404109_1.jpg

• Like
Waarderingen: Fitt
Haha xD

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Mensen met een parfum gehalte dat je denkt is dat nou nodig.

En mensen die hun peuk al aansteken voordat ze buiten staan.

Mensen die tips geven terwijl ze zelf echt als een josti traine.

Mensen die als een jostie trainen de kans geven om tips te geven

Goede voornemens.

9 jaar non stop kuren en dan voor de 3x iets aan je hart krijgen en dan opeens 100% anti zijn

van die mensen die het gewicht dat ze liften per kant berekenen. Ja doe er maar 15,75kg op. Ufuckingwot m8

Wat? Ik noteer enkel het gewicht van de schijven: indien dat dus 37,5 is weet je: ik heb er 3 van 10, 1 van 5 en 1 van 2,5 nodig (per kant)
Is ook makkelijk te zeggen tegen je spotter welke mee de gewichten laad
Als je zou zeggen: 95 kg totaal gewicht, ik zou niet zo direct weten welke schijven ik moet laden ...

Van die kneusjes die hoogstens 20kg meer bankdrukken dan jij maar doen alsof ze ineens powerlifter zijn.

Wat? Ik noteer enkel het gewicht van de schijven: indien dat dus 37,5 is weet je: ik heb er 3 van 10, 1 van 5 en 1 van 2,5 nodig (per kant)
Is ook makkelijk te zeggen tegen je spotter welke mee de gewichten laad
Als je zou zeggen: 95 kg totaal gewicht, ik zou niet zo direct weten welke schijven ik moet laden ...

nee rekent heel onhandig. Het is maar net wat je aanleert, en imo dan gewoon meteen de juiste manier aanleren.

ALs je mij als spotter zou hebben zou ik geen idee hebben wat ik moest opladen, wel als je 95kg zegt ;)

Van die kneusjes die hoogstens 20kg meer bankdrukken dan jij maar doen alsof ze ineens powerlifter zijn.

problemen mee? Kom dan!

Het is nogal lastig om dit niet als jaloezie te zien ;)
Onzin. Als iemand meer drukt dan is dat goed voor diegene, hard voor gewerkt etc. Over een poos druk ik misschien wel even veel, en ooit drukte hij evenveel als ik nu. We komen allemaal naar de gym om beter te worden tenslotte, als hij sterker is dan betekent dat meestal gewoon dat hij al langer traint.

Waar ik op doelde (ik was idd niet volledig) was elitair gedrag als nadrukkelijk kijken terwijl ik mijn sets doe, wachten tot ik klaar ben en dan zelf gelijk meer doen, op die fiets (nee, op dat bankje) dus. Is me slechts 1 keer overkomen maar als je dat doet vind ik je echt een lul :)

Monday international chest day

Waarschijnlijk was je uitvoering ruk. Ik vind het ook af en toe wel fascinerend hoe beroerd sommigen soms trainen.

Als lid van de F4F maak ik het iedere training weer mee.

Mensen die benchen met trillende voetjes die alle kanten op schieten. Halve rom doen. Bar niet symmetrisch vast pakken. Close grip met handen bijna tegen elkaar aan. 1 kant eerst uitdrukken en dan de andere kant. Etc.

Meestal staar ik ze dan ff aan en als ze klaar zijn gooi ik er 20kg bij en doe even voor hoe het moet.

Terug
Naar boven