AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Mensen die de halter raken als je in een setje zit...
En dan ook nog een glazige blik alsof ze niks fout doen.

Dat deed srs een medewerker van basic laatst bij mijn cheat curls :S. Fggt bood niet eens z'n excuses aan maar zei gewoon: Ik kwam er tegenaan. Goh..

Vandaag weer een fat pig medewerker nadat ik klaar was met dl's:

> Hij stuitert best hard he.
< Ja dat heb je met deadlifts ;).
> Ja maar iets zachter a.u.b.

Vorige keer zei ze dat ik van die matjes eronder moest leggen en dat deed ik nu dus netjes.. dan dit weer G.

Binnenkort maar is van gym switchen.

Toen ik in de gym was waren er drie nieuwe kinderen die voor dezelfde oefening alle drie een ander bankje gebruikte. Dat was echt vervelend zeg.

snap al die irritaties maar sinds ik een nieuwe gym heb is dit allemaal voorbij

Daarom heb ik een homegym aangeschaft of er ging ooit iemand sterven.

Genocide

echt kut is dat als je lekker aan het trainen bent

Kut mensen tegen je halter aan

Zojuist was er eentje met veel te veel PWO op, die van de een naar de andere persoon rondstuiterde om 'tips te geven' tot aan serieus de bar van een ander te helpen duwen bij een curl. Ongevraagd. Ik zou echt uit mijn vel geschoten zijn.

Zojuist was er eentje met veel te veel PWO op, die van de een naar de andere persoon rondstuiterde om 'tips te geven' tot aan serieus de bar van een ander te helpen duwen bij een curl. Ongevraagd. Ik zou echt uit mijn vel geschoten zijn.

pics ?

Welke gym Lisa?! Aangezien 024 :o

Dikke mensen die om advies vragen over voeding maar vervolgens beter weten wat ze wel en niet moeten eten > en van brood word je dik :treuren:

dit. Mijn autisme kan hier niet tegen. Ten eerste het verschil in platen aan 2 kanten. En dan als tweede het feit dat je de plaat niet netjes aanschuift

WP_20160325_09_33_04_Pro.jpg

Bij leggpress maaakt het niet uit. Ik gooi daar ook altijd gewoon alles op wat ik kan vinden.

Bij oefeningen met een losse barbell is het in het inderdaad een no go

dit. Mijn autisme kan hier niet tegen. Ten eerste het verschil in platen aan 2 kanten. En dan als tweede het feit dat je de plaat niet netjes aanschuift

Ben een keer naar iemand gelopen die een 20kg plate aan de ene kant had gedaan en 2x10 aan de andere kant.
Zonder iets te zeggen 2x10 er af gehaald en 20 op gedaan.

Echt zo fking hatelijk dat.

Terug
Naar boven