XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Als lid van de F4F maak ik het iedere training weer mee.

Mensen die benchen met trillende voetjes die alle kanten op schieten. Halve rom doen. Bar niet symmetrisch vast pakken. Close grip met handen bijna tegen elkaar aan. 1 kant eerst uitdrukken en dan de andere kant. Etc.

Meestal staar ik ze dan ff aan en als ze klaar zijn gooi ik er 20kg bij en doe even voor hoe het moet.
Huh? Je moet tijdens de uitvoering toch fietsende bewegingen maken met je benen? Het is goed voor je core om er een buikoefening bij te doen hoorde ik laatst.
En lol hele rom = cardio en voor beta's

Onzin. Als iemand meer drukt dan is dat goed voor diegene, hard voor gewerkt etc. Over een poos druk ik misschien wel even veel, en ooit drukte hij evenveel als ik nu. We komen allemaal naar de gym om beter te worden tenslotte, als hij sterker is dan betekent dat meestal gewoon dat hij al langer traint.

Waar ik op doelde (ik was idd niet volledig) was elitair gedrag als nadrukkelijk kijken terwijl ik mijn sets doe, wachten tot ik klaar ben en dan zelf gelijk meer doen, op die fiets (nee, op dat bankje) dus. Is me slechts 1 keer overkomen maar als je dat doet vind ik je echt een lul :)
Dus als ik wacht, en dus regelmatig kijk, tot de bench vrij is en vervolgens opwarm met jouw max omdat je gewoon slap bent, is het elitair gedrag?

Dus als ik wacht, en dus regelmatig kijk, tot de bench vrij is en vervolgens opwarm met jouw max omdat je gewoon slap bent, is het elitair gedrag?
Nee. Als jij tegenover me zit op een ander bench bankje, je continu oogcontact zoekt en wacht met je set totdat ik klaar ben, dan vind ik dat elitair gedrag.

van die mensen die het gewicht dat ze liften per kant berekenen. Ja doe er maar 15,75kg op. Ufuckingwot m8

Als ik in mijn gym zeg: ''Doe maar 100 kilogram.''
Dan krijg ik als antwoord: ''INCLUSIEF STANG?! EXCLUSIEF STANG?! MET HOUDERS?! ZONDER HOUDERS?!''.

Sinds dien hou ik het bij: twintuhg twintuhg.

Wanneer je maar met 2 man in de sportschool bent maar voor je gaan staan wachten totdat je klaar bent.

Als ik in mijn gym zeg: ''Doe maar 100 kilogram.''
Dan krijg ik als antwoord: ''INCLUSIEF STANG?! EXCLUSIEF STANG?! MET HOUDERS?! ZONDER HOUDERS?!''.

Sinds dien hou ik het bij: twintuhg twintuhg.

Ja het is voor sommige mensen ook echt te moeilijk om uit te reken hoeveel je per kant moet doen om op een bepaald gewicht te komen.

' ja 115 kg aub'
' oh dat is 20 20 10 5 per kant? '

Bro... math...

Ja het is voor sommige mensen ook echt te moeilijk om uit te reken hoeveel je per kant moet doen om op een bepaald gewicht te komen.

' ja 115 kg aub'
' oh dat is 20 20 10 5 per kant? '

Bro... math...
tfw je nog nooit 2 plates nodig gehad hebt :(

dat ze opeens de gym helemaal anders inrichten on aangekondigd van de ene op de andere dag en dat in het weekend wanneer het stervens druk is zodat het echt om te huilen was met me saggerijnige prep hoofd...

dat ze opeens de gym helemaal anders inrichten on aangekondigd van de ene op de andere dag en dat in het weekend wanneer het stervens druk is zodat het echt om te huilen was met me saggerijnige prep hoofd...
Dat er opeens allemaal lampen in de gym staan en camera's enzo en dat ze dan foto's gaan maken van @Wengstertje :p

Dat er opeens allemaal andere mensen zijn

Eikeltjes die zeggen dat ik te lang aan het rusten ben en vervolgens me schijven afladen daar word ik nou echt bloeddddddlink van. Ik ben weer linkkkk geworden hoor ik heb weer ruzie gehad...

Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk

Roid rage

Mensen die de halter raken als je in een setje zit...
En dan ook nog een glazige blik alsof ze niks fout doen.

Mensen die dingen vragen tijdens een set. Alsof ik dan kan praten.

Terug
Naar boven