MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Moe van altijd dezelfde vragen in de kleedkamer van dezelfde soort mensen.

Jij bent hier ook vaak
Woon je hier?
Moet je niet een keer rusten?
Hoe hou je het vol?

(Oude) mensen die precies voor je (spiegel)beeld gaan staan, terwijl er voldoende plek is om ergens anders te gaan staan.

Mensen die vragen hoeveel sets je nog moet doen.

Moe van altijd dezelfde vragen in de kleedkamer van dezelfde soort mensen.

Jij bent hier ook vaak
Woon je hier?
Moet je niet een keer rusten?
Hoe hou je het vol?
Maar als het mensen opvalt dat jij er vaak bent, zijn hun er dan niet zo vaak?

Mensen die voor je spiegelbeeld gaan staan en dan als ze weer weg lopen toch even jou aankijken.. GVD je ziet toch dat ik bezig ben :mad:

Ook echt 30 meter spiegel over nog waar je kunt gaan staan..

Grootste ergernis blijft toch dat mensen hun zooi niet opruimen.. Re rack your facking weights bro:(

Mensen die voor je spiegelbeeld gaan staan en dan als ze weer weg lopen toch even jou aankijken.. GVD je ziet toch dat ik bezig ben :mad:

Ook echt 30 meter spiegel over nog waar je kunt gaan staan..

Grootste ergernis blijft toch dat mensen hun zooi niet opruimen.. Re rack your facking weights bro:(

Ja! Dumbbells oke, die pak ik wel van de grond als ik ze nodig heb. Maar haal je schijven van de barbell af!

Slappe mensen zonder doelen.

Wij hebben geen "irritanten" (lees: Novice) in de sportschool, alleen maar advanced. :wl:

ps die voelen zich zo ongemakkelijk, dat ze niet meer terug (durven) komen

Mensen die met teveel gewicht en verschrikkelijke techniek geen blessures krijgen, terwijl bij mij alles al gaat kraken bij een warming-up met degelijke techniek :(

Mannekes die moeite hebben om het gewicht omhoog te krijgen en vervolgens de dumbells zo hard mogelijk laten vallen :o

Mensen die na 1 uur cardio totaal doorweekt van het zweet nog even beetje krachttraining gaan doen.

Terug
Naar boven