DaanD
Cool Novice
- Waardering
- 63
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 13%
En ze zijn vaaK te herkennen aan de tanktops en handschoentjesHeb echt tig van dit soort mongols in mn gym lopen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ze zijn vaaK te herkennen aan de tanktops en handschoentjesHeb echt tig van dit soort mongols in mn gym lopen.

Fuckers die lang ouwehoeren bij squatrack en spagetti beentjes hebben. Im on a mission dus als ze niet antwoorden of normaal doen smijt ik een 20kg naar je wahed kopper.
Ja zo doe ik dat ook doorgaans! Schiet niet zomaar uit mijn slof op zon manier moet wel wat meer voor gebeurenAls jij nou eerst jouw tas neerploft en na 5 minuten terug komt heb ik er nog begrip voor.. Maar dat..

Fuckers die lang ouwehoeren bij squatrack en spagetti beentjes hebben. Im on a mission dus als ze niet antwoorden of normaal doen smijt ik een 20kg naar je wahed kopper.

Beuk jou gwn aan de kant jochie. Wahed kopper schijf koppen.Als je deze onbegrijpelijke kuttaal naar mij zou gebruiken zou ik ook mn schouders ophalen en doen alsof ik je niet gehoord had. Leer Nederlands![]()
Brede mannen die een raam open zetten.. Tis geen zomer joh.
Mensen die altijd in hetzelfde outfit trainen.![]()
Beuk jou gwn aan de kant jochie. Wahed kopper schijf koppen.

Breek je nekje slap hondje.100 100 100 op je wahed kopper.*proest* Juist ja. "Jochie" zegt ie. Kijk jij nou maar uit dat je je niet verslikt in je groentenhapje, wiggertje![]()