MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

stagairs.

Mensen die hun shit niet opruimen. Ik kom gister hangt er 130kg op squatrek groepje apen eromheen ik zeg is dit van jullie? Iedereen nee nee die lui zijn al boven. Dus ik geflipt trek aan een kant die schijven er ineens af knalt die stang kk hard eraf. Ik dikke greins op mn face uiteraard iedereen geshocked. Stagiaire zag mijn grijnz rest history.

Huh wat betekent zelfbeheersing of fatsoen?

Ok jongens nu is het leuk geweest...geef ijzer zijn pilletjes eens terug? Dit loopt uit de hand zo.

Begon net leuk te worden.. maar goed men weet hoe ik erover denk. Crushing on. Whatever it takes.

Van die groepen man-wijfen die 30 minuten lang zitten te praten in midden in de sportschool over hoe leuk hun leven is

oude mannen in het geheel, ze zeiken altijd. In mijn sportschool zijn de banken iets van 10 meter lang en het zijn er 2, dus ik leg mijn tas erneer en dan krijg je zoon oude lul. meneertje pakte zijn spullen uit zijn kluisje en zei zo nu kan je het andere bankje ook nog gebruiken, het was letterlijk een meter dat ik gebruikten waren dus nog 19 over, te lui om te lopen, ouwe mannetjes. Als ze naar de sportschool gaan kunnen ze ook gewoon lopen.

W
Mensen die hun shit niet opruimen. Ik kom gister hangt er 130kg op squatrek groepje apen eromheen ik zeg is dit van jullie? Iedereen nee nee die lui zijn al boven. Dus ik geflipt trek aan een kant die schijven er ineens af knalt die stang kk hard eraf. Ik dikke greins op mn face uiteraard iedereen geshocked. Stagiaire zag mijn grijnz rest history.
Waar train jij zo

Breek je nekje slap hondje.100 100 100 op je wahed kopper.

Je blijft die onbegrijpelijke taal uitslaan alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn ofzo. Dude...Ik. Snap. Je. Niet. Je kunt net zo goed swahili praten. Bovendien ben je volgens mij zo blank als maar zijn kan, wat het allemaal nogal zielig maakt eigenlijk. En voor je dreigementen uit, zou ik eerst eens navraag doen met wie je te doen hebt ;)

Chicks die komen vragen voor een foto.

Je blijft die onbegrijpelijke taal uitslaan alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn ofzo. Dude...Ik. Snap. Je. Niet. Je kunt net zo goed swahili praten. Bovendien ben je volgens mij zo blank als maar zijn kan, wat het allemaal nogal zielig maakt eigenlijk. En voor je dreigementen uit, zou ik eerst eens navraag doen met wie je te doen hebt ;)

Zeik niet zo man. Ik haat alles met straatnegertaal. Der was eens een klapmongol hier die kwam dat verkondigen was grappig ik maak grap jij snapt niet en gaat fucking popie reageren. Nou vertel met wie ik te doen heb.

Terug ON TOPIC nu

De zomermensen in de gym.
Constant lopen te bellen/whatsappen/facebooken/instagrammen ipv te liften.

Terug
Naar boven