Burek
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 64
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok jongens nu is het leuk geweest...geef ijzer zijn pilletjes eens terug? Dit loopt uit de hand zo.

Karma van clubje dat elkaar karma geeft? Niets waard.
Nee gewoon karma geven voor de informatieve en goed geformuleerde posts op dit forum.Karma van clubje dat elkaar karma geeft? Niets waard.
Tuurlijk.Nee gewoon karma geven voor de informatieve en goed geformuleerde posts op dit forum.
Kappa
DAT! of vaders die met hun kind komen, even allebij 2 bankjes gebruiken soms 3.Toen ik in de gym was waren er drie nieuwe kinderen die voor dezelfde oefening alle drie een ander bankje gebruikte. Dat was echt vervelend zeg.
Waar train jij zoMensen die hun shit niet opruimen. Ik kom gister hangt er 130kg op squatrek groepje apen eromheen ik zeg is dit van jullie? Iedereen nee nee die lui zijn al boven. Dus ik geflipt trek aan een kant die schijven er ineens af knalt die stang kk hard eraf. Ik dikke greins op mn face uiteraard iedereen geshocked. Stagiaire zag mijn grijnz rest history.
Breek je nekje slap hondje.100 100 100 op je wahed kopper.

Je blijft die onbegrijpelijke taal uitslaan alsof ik daarvan onder de indruk moet zijn ofzo. Dude...Ik. Snap. Je. Niet. Je kunt net zo goed swahili praten. Bovendien ben je volgens mij zo blank als maar zijn kan, wat het allemaal nogal zielig maakt eigenlijk. En voor je dreigementen uit, zou ik eerst eens navraag doen met wie je te doen hebt![]()