DennisLB52
Cool Novice
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
.
Ze mogen je het niet eens weigeren. En daarbij zou ik er idd niet eens willen trainen.
Hoezo mogen ze je dat niet weigeren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
Ze mogen je het niet eens weigeren. En daarbij zou ik er idd niet eens willen trainen.
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat zo'n club überhaupt bestaansrecht heeft.Jep, eigen water of wat dan ook mag niet, je mag enkel drank die je daar aankoopt consumeren...
Haha, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat zo'n club überhaupt bestaansrecht heeft.
Heb ook in zo'n commerciële gym getraind vroeger, water meebrengen mocht ook niet... Iedereen ging daar in de toiletten aan het kraantje drinken ...
Uiteindelijk kende ik die manager wel zo goed dat ie zelfs 1 liter melk voor mij in de drankautomaat koud zette elke dag.
Als ik later ooit mijn eigen gym zou hebben (eeuwige droom) dan zou ik water gratis ter beschikking stellen (omgekeerde osmose water) en een drankautomaat (betalend), cola en plakkerige frisdranken zou ik ook verbieden, of enkel in een apart stukje "lounge" toelaten, waar je dan je drank kunt laten staan bvb.
Dit moet wel in een klein dorp zijn met weinig concurrentie?Ik vind het ook belachelijk. Mijn oude gym heeft dat ook een tijdje gehad, maar na veel geklaag kwam hij tot inzicht. Zijn voorwaarde was toen dat je eigen drank mocht meebrengen en gebruiken, maar wel verplicht in een drinkbus van hem die je eenmalig moest aankopen (5 euro). Vond ik een goede middenweg.
Maar tel maar eens uit: pakweg 2 euro voor een half litertje water. Zo drink ik er makkelijk 2 per workout. Laat ons zeggen dat ik 3 keer per week ga met 4 weken per maand. Da's dan 48 euro per maand dat ik aan water zou moeten geven. Beetje belachelijk toch, niet? En gaan trainen en wachten tot ik buiten ben met drinken zie ik echt niet zitten.
Dit moet wel in een klein dorp zijn met weinig concurrentie?
Bij mijn gym staat er gewoon zo een tapautomaat met gekoelde isotone sportdrank en gekoeld water en dat is gratis. Zo ook de koffie en thee en zonnebank....Ik vind het ook belachelijk. Mijn oude gym heeft dat ook een tijdje gehad, maar na veel geklaag kwam hij tot inzicht. Zijn voorwaarde was toen dat je eigen drank mocht meebrengen en gebruiken, maar wel verplicht in een drinkbus van hem die je eenmalig moest aankopen (5 euro). Vond ik een goede middenweg.
Maar tel maar eens uit: pakweg 2 euro voor een half litertje water. Zo drink ik er makkelijk 2 per workout. Laat ons zeggen dat ik 3 keer per week ga met 4 weken per maand. Da's dan 48 euro per maand dat ik aan water zou moeten geven. Beetje belachelijk toch, niet? En gaan trainen en wachten tot ik buiten ben met drinken zie ik echt niet zitten.
Eigenaar niet idd., kleine kans ook dat je die tegenkomt in een BFOverigens valt het mij heel erg op dat er in de ene BF helemaal niemand zijn zooi opruimt en in de ander weer wel. Is echt heel erg afhankelijk van de locatie en hoe men stuurt op het terughangen van de gewichten. Nijmegen is zo'n beetje de ergste tot nu toe, beide BF's ruimt echt niemand zijn shit op, lui kutvolk
![]()
echt fucking irritant, zelfs als je oortjes in hebt en letterlijk bezig bent nog naar je toe komen en tegen je aan lullen en dan nog niet snappen dat ik dan niet reageer omdat ik hem niet eens is hoorDit beschrijft echt letterlijk en precies een gast uit mijn gym.
en zo doet hij dat bij iedereenCorrect maar déze kerel doet dat zijn complete workout. En zo super zag hij er ook niet uit
.De jeugd kuurt als een malle tegenwoordig.Onlangs eens gaan trainen in een andere BAsic-fit, eentje te Aalst. Na het einde van de training wou ik nog snel even een alternate standing dumbell curl doen, om te kijken hoe het met de kracht gaat in vergelijking met 5 jaar geleden.
ALLE dumbells door elkaar. Geen enkele die op de juist plaats lag en alle paren gescheiden. Whut the f**k... Ik merkte ook op dat heel veel jonge gasten, van een jaar of 18, super massief en gespierd zijn; Beren, reuzen,.... Toen ik 20 jaar geleden als 19 jarige in een club stapte waren alleen de hardcore dertigers zo gespierd. De jeugd gaat er hard tegenaan.