- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
niet om het 1 of ander, maar wat zou daar mis mee zijn dan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niet om het 1 of ander, maar wat zou daar mis mee zijn dan?
Bij mij op de sportschool is een fitness instructeur zonder diploma's en hij denkt het ook altijd beter te weten, ook al heb je uren internet research erop zitten.
Bij mij op de sportschool is een fitness instructeur zonder diploma's en hij denkt het ook altijd beter te weten, ook al heb je uren internet research erop zitten.
erz ijn hier heus wel fitness opleidingen hoor. ik heb namelijk zelf mijn diplomaZo zijn er wel meerdere, niets bijzonders.
Volgens mij valt er hier zelfs geen specifieke opleiding voor te volgen.
In de states hebben ze dat wel bij mijn weten.
Zo ergerlijk is dat ja. Gister ook iemand, met preacher curls, hij bewoog echt maar 5 cm op en neer ofzo.al die mensen die serieus trainen, irriteer ik me dood aan.
Nee serieus, ik irriteer me wel aan gasten die elke oefening verkeerd doen met een ROM van 2cm om maar stoer te lijken 'kijk mij zwaar trainen'
Zo zijn er wel meerdere, niets bijzonders.
Volgens mij valt er hier zelfs geen specifieke opleiding voor te volgen.
In de states hebben ze dat wel bij mijn weten.
erz ijn hier heus wel fitness opleidingen hoor. ik heb namelijk zelf mijn diploma

en nog stel je hier de meest domme vragen, zoveel is dat diploma dus niet waard![]()
hoezo domme vragen? ik zeg dat ik mijn diploma heb. niet dat ik alles weeten nog stel je hier de meest domme vragen, zoveel is dat diploma dus niet waard![]()
beetje hypocriet, jij denkt het ook beter te weten zonder diploma, alleen maar "internet research"