XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

opendeurdagen

Bij mij op de sportschool is een fitness instructeur zonder diploma's en hij denkt het ook altijd beter te weten, ook al heb je uren internet research erop zitten.

Niet om het 1 of het ander, maar heb je diploma's nodig om het 'beter' te weten?

duimloze greep is heel relaxed, blij dat ik het een keer geprobeerd heb

Bij mij op de sportschool is een fitness instructeur zonder diploma's en hij denkt het ook altijd beter te weten, ook al heb je uren internet research erop zitten.

Zo zijn er wel meerdere, niets bijzonders.
Volgens mij valt er hier zelfs geen specifieke opleiding voor te volgen.
In de states hebben ze dat wel bij mijn weten.

erz ijn hier heus wel fitness opleidingen hoor. ik heb namelijk zelf mijn diploma

al die mensen die serieus trainen, irriteer ik me dood aan.

Nee serieus, ik irriteer me wel aan gasten die elke oefening verkeerd doen met een ROM van 2cm om maar stoer te lijken 'kijk mij zwaar trainen'

al die mensen die serieus trainen, irriteer ik me dood aan.

Nee serieus, ik irriteer me wel aan gasten die elke oefening verkeerd doen met een ROM van 2cm om maar stoer te lijken 'kijk mij zwaar trainen'
Zo ergerlijk is dat ja. Gister ook iemand, met preacher curls, hij bewoog echt maar 5 cm op en neer ofzo.

van die gasten die op de klok kijken. en zeggen, ik blijf nog 10 minuten. maar wel aan de as zitten.

Hebben ze wel in Nederland . Helaas kijken ze meer naar de commerciele vaardigheden en de didactiek .

Mensen die na 1oefening in spiegel gaan kijken, en kijken of ze al verschil zien! =D

Ik erger me eigenlijk nergens aan:D

behalve dat er geen squatrack is, je niet los kan benchen, dumbbells maar tot 30kg gaan enz

beetje hypocriet, jij denkt het ook beter te weten zonder diploma, alleen maar "internet research"

1. Mensen die benches/apparaten innemen terwijl ze er niet op trainen.
2. Mensen die wel gloves dragen maar niet eens kunnen benchen (ze laten de barbell 10cm zakken en gaan dan weer omhoog) Maarja, dan denk ik gewoon; hier hebben ze alleen zichzelf mee.

Terug
Naar boven