MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1. Vrij vervelend als iemand tegen je aan gaat lullen als je net lekker aan het knallen bent.
2. Verder kwam er 2 weken geleden een groep (5) stinkende jongemannen bij ons naar de sportschool, smerig!
3. Iemand die ongevraagd (slecht) advies geeft.
4. Een kerel moet altijd de oefeningen doen die bezet zijn, rot toch op.

Naar achteren schuift? ???
Als het een jones smith is moet je die wel vast zetten... Of bedoel je dat de bar draait en die haken dus tegen die ophangpunten komen?
het is eentje van technogym en met naar achter schuiven bedoel ik dat het hele toestel naar achter gaat als ik de bar naar omhoog duw met als gevolg dat ik bijna val en die bar met al het gewicht bijna op me krijg.
nu vraag ik altijd aan iemand of hij een minuutje vanachter op de smith wilt gaan staan, maar dat is wel beetje irritant als ik zo elke keer iemand moet storen.... achja nog 1 maand en ik ga naar een gym met squatrack !

Laatst bewerkt:
Vanmiddag nog, ik zat barbell rows te doen, instructeur begint ineens te roepen dat ik een riem moet aandoen, ik zeg dat ik em liever weg laat momenteel omdat ik heb niet nodig heb en zo voel dat ik mijn onderrug en core meer train. zit hij te zeggen dat het echt een must is, dat als er 1 iets fout gaat dat het gedaan is, dat hij zelf schouderblessure heeft, komt van een gast die thumbless grip bencht en niet squat enzo x) checkt hij mijn techniek, doe ik een deadlift helemaal goed uitgevoerd, blijft mn rug recht staan heel te tijd tijdens de BOR's.. zegt hij dat mn techniek zeer goed is,maar ik toch een riem moet dragen. GRRR ****OFFF !!!!! en deze shit gebeurd constant TIJDENS ik mijn sets uitvoer, en stomme begeleider rekt mijn rustpauzes altijd uit met nutteloze tips, ik negeer hem gewoon tegenwoordig

Vanmiddag nog, ik zat barbell rows te doen, instructeur begint ineens te roepen dat ik een riem moet aandoen, ik zeg dat ik em liever weg laat momenteel omdat ik heb niet nodig heb en zo voel dat ik mijn onderrug en core meer train. zit hij te zeggen dat het echt een must is, dat als er 1 iets fout gaat dat het gedaan is, dat hij zelf schouderblessure heeft, komt van een gast die thumbless grip bencht en niet squat enzo x) checkt hij mijn techniek, doe ik een deadlift helemaal goed uitgevoerd, blijft mn rug recht staan heel te tijd tijdens de BOR's.. zegt hij dat mn techniek zeer goed is,maar ik toch een riem moet dragen. GRRR ****OFFF !!!!! en deze shit gebeurd constant TIJDENS ik mijn sets uitvoer, en stomme begeleider rekt mijn rustpauzes altijd uit met nutteloze tips, ik negeer hem gewoon tegenwoordig

Zeg tegen hem dat je me met rust moet laten en graag verder wilt trainen.
Neem je iPod mee en zet hem lekker hard! :D

Mensen die 100 kilo "bankdrukken", waarbij de spotter de hele set helpt en een minstens zo rood hoofd heeft van de inspanning als de drukker...

Sportschool die tussen 12.30u en 15.30u gesloten is elke dag.

Met een riem ben je toch juist beter instaat je ''core'' te gebruiken?

Met een riem ben je toch juist beter instaat je ''core'' te gebruiken?

Idknow, riem zorgt gewoon voor dat je buikspieren tegen je rug gedrukt woden voor meer stabiliteit, ik voel het beter dat ik mijn onderrug train als ik zonder riem train.. en ik ben nog een newbie ik doe starting strenght en zat bors te doen met 45 kilo.. als ik zwaarder ga gaan zal ik me wss veiliger voelen met een riem

BORs? waarom doe je geen powercleans?

Bij mijn gym hebben ze ook geen squat rek alleen een smith.
Ik leg hem op het dip rek en begin daar te squatten :p
diezelfde situatie heb ik ook:p

on topic:
mensen die mij raar aankijken als ik power clean
jochies die vragen of een incline row voor je borst is
de zelfde jochies die vragen wat een squat ook al weer is

achja...ergens ook wel weer schattig:sukkeltje:

Mensen die je aankijken omdat je je keel open hebt geschoren rolf. ^^
Ben er nog steeds niet achter hoe ik dat voor mekaar gekregen heb haha.

Bij mij op de sportschool is een fitness instructeur zonder diploma's en hij denkt het ook altijd beter te weten, ook al heb je uren internet research erop zitten.

ja zo'n groepje van 5 jongetjes van een jaar of 18 die alleen staan te praten en kijken maar niks doen en dan ook nog eens in de weg staan.

Schreeuwende kinderen in de kleedkamer als de judoles is afgelopen....

Terug
Naar boven