XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

leven en laten leven.
zolang ik mijn training uit kan voeren vind ik niemand irritant.

(Off-topic) Diploma's zeggen mij niets.....

( On-topic) Dat ie vanmorgen (1e paasdag) niet geopend is.....:mad:

Dat die met goede vrijdag en de paasdagen gesloten is godver.

Um wat ik haat van de sportschool?

Niet veel, Ik haat alleen dingen van mezelf:

Dat ik oefeningen niet ken en ben zeg maar een beetje bang om ze te leren, stel dat ik iets fouts doe.

Als iemand naar me kijkt, heb ik direct het gevoel dat ik iets slechts doe...

Dat zijn die dingen die ik van mezelf haat wanneer ik in de sportschool ben .

Verder is het soms wel irritant, als 'stoer jongens' met een heel groepje leuk staan te doen en doen alsof ze heel intensief trainen. Gaan ze met zijn zessen bij een bankje staan en kom je aan de beurt om de 20 minuten...

Dat ik oefeningen niet ken en ben zeg maar een beetje bang om ze te leren, stel dat ik iets fouts doe.

Bang zijn om iets te leren helpt je niet.

Wat je wat wel helpt? Informatie opzoeken over oefeningen, vraag hier om raad, kijk eens op Youtube voor de uitvoering van oefeningen. En als het dan in het begin niet helemaal goed gaat, nou en? Begin met weinig gewicht en let op de techniek. Daar heb je het meest aan.

Als iemand naar me kijkt, heb ik direct het gevoel dat ik iets slechts doe...

Dat gevoel heb jij.

Kan ook iets heel anders betekenen. Misschien voer je een oefening wel heel goed uit of doe je een oefening die een ander niet kent, zodat die persoon denkt: "dat lijkt mij ook een mooie oefening, moet ik onthouden".

Wat jij doet is er een waardeoordeel aanhangen, terwijl het niets hoeft te betekenen.

Verder is het soms wel irritant, als 'stoere jongens' met een heel groepje leuk staan te doen en doen alsof ze heel intensief trainen. Gaan ze met zijn zessen bij een bankje staan en kom je aan de beurt om de 20 minuten...

Zulke gasten links laten liggen. Wil je resultaten, dan kom je in de sportschool om te trainen en niet te lullen als ouwe wijven. Doe je eigen ding, focus op jezelf en kijk en luister goed naar de ervaren gasten. Dan gaat het helemaal goed komen met je.

waar jullie je allemaal aan ergeren, zoooooo herkenbaar.

Mijn nummer 1: instructeurs die aan je zitten!!! (echt waar...).

Ik heb zo'n AALO fitnessdocent opleiding gedaan, en dit wordt serieus ook aangeraden.. dat je best klanten mag aanraken om ze te helpen met de oefening.

Maargoed die opleiding was toch 80% bullshit over communicatieve onzin.

Ergering: niks. Train gewoon bij een hele toffe gym met 99% hardcore gasten. tis ook een hardcore gym (3 cardio toestellen... :P).

Laatst bewerkt:
Ik heb zo'n AALO fitnessdocent opleiding gedaan, en dit wordt serieus ook aangeraden.. dat je best klanten mag aanraken om ze te helpen met de oefening.

Maargoed die opleiding was toch 80% bullshit over communicatieve onzin.

Ergering: niks. Train gewoon bij een hele toffe gym met 99% hardcore gasten. tis ook een hardcore gym (3 cardio toestellen... :P).

wat een toeval ik heb ook aalo gedaan dus ik herken je verhaal :D je MOET de klanten zelfs aanraken anders kost het je punten op het examen daar :rolleyes:

ik heb wel geleerd dat je ALTIJD eerst moet vragen of je ze aan mag raken.

Oh? Ik had iets gehoord van: make the ho say no? :hahaha::scratch:

ja mensen waarvan je zeker weet dat ze hun rug verkloten op de manier hoe ze aan het trainen zijn, je ze er vriendelijk op wijst dat ze toch echt lichter moeten gaan trainen omdat ze het gewicht gewoon niet aankunnen en dat ze zich dan in allerlei bochten gaan wringen en en je proberen te vertellen dat hun op een andere manier trainen en bla bla bla en dat ze dan een half jaar later aan je komen vragen hoe het komt dat ze zon last hebben van hun schouder/rug,polsen. ???

en mensen die denkbeeldig aan hun worstje zitten te frunniken terwijl ze voor de spiegel naar hunzelf staan te kijken.
zo.. dat is eruit..:D

:mad::mad::mad::mad:Ik heb zo'n hekel aan mensen die de gewichten van me stang pakken als ik eventjes wegloop of een superset doe met een apparaat.

:mad::mad::mad:

mensen die met hun zweterige lijf zonder hand doek op een bankje gaan liggen en het na gebruik zeik nat achterlaten...

Een meneer die boos was op mij, omdat ik Shrugs en BOR's deed en hij wou gaan Squatten. Oke, ik heb respect voor als je wilt Squatten in het squatrek, maar zijn vorm suckte niet normaal meer (met zijn domme betaalde fitnissschema)! :o

Dat de modder****ing Cabletower kapot is al weet ik veel hoelang :mad: Al 2 weken geen pully's kunnen doen gvd. :mad:

Achterlijke bicepboys die je informatie komen vragen omdat je zelf veel groter bent dan hen. Je vertelt hen dan dat ze compounds moeten doen en zeker niet mogen vergeten te squatten. Terwijl je dit vertelt staan ze de hele tijd 'uhu' te knikken, maar de volgende training zie je ze gewoon weer dumbbell curlen... f**gots

Terug
Naar boven