Melonz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 312
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tv schermen die er hangen zodat je zogenaamd tv kan kijken tijdens je cardio, maar dan geen geluid erbij![]()
lekker boring zo tv

Klopt dat denk ik ook altijd xD zie je van die mannetjes met hun mobieltje spelen xD denk ik ga trainen ofzo je houd me plek bezet!Van die gasten die lopen te bellen op de sportschool :S joh doe dat lekker als je niet aan het trainen bent en focus je op je oefening!
Klopt bij ons ook zo :S hebben 6 tv's ofzo xD echt kansloostv schermen die er hangen zodat je zogenaamd tv kan kijken tijdens je cardio, maar dan geen geluid erbij![]()
lekker boring zo tv
Jup das de nieuwe rage!
Ja.. en dan ook op nederland 3 zetten. Dan komen er van die leuke kinder programma's voorbij

Ja.. en dan ook op nederland 3 zetten. Dan komen er van die leuke kinder programma's voorbij![]()
Van die gasten die lopen te bellen op de sportschool :S joh doe dat lekker als je niet aan het trainen bent en focus je op je oefening!
Ja.. en dan ook op nederland 3 zetten. Dan komen er van die leuke kinder programma's voorbij![]()