XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Stel je voor dat je zoiets tegenkomt! :D

Stond begin deze week wat uit te leggen aan iemand.
begon ik over squatten en deadliften.. kreeg ik dit te horen;

'jaa dat vind ik echt zinloze oefeningen. Die ga ik niet doen, vind ik gewoon niet leuk'

ik vind het altijd vervelend als die moeders je apparaten in bezet houden :( moet soms wel 2 hele minuten wachten!!!!

vriend van me schreef zich net in in een sportschool. ging hij aan de instructeurs vragen of ze hem een programma konden geven enzo. zijden ze toch wel dat tegen hem dat ze dat niet doen:s

het ergste is dat het een deftige school is niet zo een wellness dingetje:s

het voordeel ervan is dat ik strx met hem is ga trainen em hem op rippetoe zetten:d

Mannen die stoppen met hun oefening en komen loeren wat ik aan het doen ben, tijdens mijn deadlifts. ****ing irritant voor de concentratie.
Trainingspartner en ik zijn de enige die in onze gym deadliften lol

Onlangs kwam er ene een hand geven tussen miijn reps door :s

Laatst bewerkt:
Van die gasten die lopen te bellen op de sportschool :S joh doe dat lekker als je niet aan het trainen bent en focus je op je oefening!

tv schermen die er hangen zodat je zogenaamd tv kan kijken tijdens je cardio, maar dan geen geluid erbij???
lekker boring zo tv

Van die gasten die lopen te bellen op de sportschool :S joh doe dat lekker als je niet aan het trainen bent en focus je op je oefening!
Klopt dat denk ik ook altijd xD zie je van die mannetjes met hun mobieltje spelen xD denk ik ga trainen ofzo je houd me plek bezet!

tv schermen die er hangen zodat je zogenaamd tv kan kijken tijdens je cardio, maar dan geen geluid erbij???
lekker boring zo tv
Klopt bij ons ook zo :S hebben 6 tv's ofzo xD echt kansloos

Jup das de nieuwe rage!

Hé man, ik bel soms tijdens mijn cardio ^^

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Ow en ik haat fitnessbazen die foto's zitten te maken van je als je een hack squat aan het uitvoeren bent!

Iemand die met 140 kg ging Squaten en ze knieen 20 cm voor ze tenen uitkwamen en met bolle rug steeds met moeite naar boven kwam. Zijn rug stond niet echt mooi.

Dit zal toch niet meer goed zijn?

Bellen
Ouwehoeren en apparaten bezet houden
Slecht trainen en apparaten bezet houden

Fluisteren dat ik m'n bicepscurl verkeerd uitvoer. Hahaha, terwijl ik met hammer curl bezig was. Hadden ze blijkbaar nog nooit gezien. (zit niet echt op een hardcore sportschool)

mensen die zogenaamd een deadlift doen, maar nog gauw 30/40cm van de grond verwijderd zijn........

mensen die niet kunnen spotten....

Naast de klassieke ergernissen:

"CIOS" type sportschoolinstructeur jochie van net 20 die me niet eens fatsoenlijke goedendag zegt. De wat serieuzere instructeurs (die ook serieus trainen) zijn nou net hardstikke aardig en in voor een praatje (buiten het krachtgedeelte).

Oh en dit was komisch: sportschool eigenaar die naar me toekomt na een deadlift en vraagt "Zeg eens, waarvoor doe je die oefening??" Nog nooit iemand zien deadliften in de gym.

Gelukkig train ik in een hardcore gym.

Terug
Naar boven