AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Wtf! Gewoon eigenhandig klanten buiten zetten die dingen doen die jouw niet bevallen? Jammer dat ik daar geen getuige van was. Ben wel benieuwd hoe dat in z'n werk ging...

Maar eh... je zegt 'regelmatig'. Kan ik daaruit afleiden dat hij het met opzet deed?
De hele tijd door klieren, ook beledigende taal uitslaan aan de lopende band. Een andere man (strongman) heeft hem een keer opgetild (ondanks 100kg BW) en in de Leidsevaart gegooid toen hij door bleef gaan met schunnige taal uitslaan over diens dochter.

• Haha
Waarderingen: 6am
De hele tijd door klieren, ook beledigende taal uitslaan aan de lopende band. Een andere man (ikzelf) heeft hem een keer opgetild (ondanks 100kg BW) en in de Leidsevaart gegooid toen hij door bleef gaan met schunnige taal uitslaan over diens dochter.
Fixed niet zo bescheiden

Ik heb eens gehad dat iemand in m’n rust een 20kg schijf van m’n stang had gepakt. Had het niet opgemerkt, wou m’n setje beginnen en ‘wtf?’

Classic fit for free in Arnhem centrum. Was ook wel vaker gedoe tussen mensen daar. Niet gek dat ik maar overgestapt ben op een homegym..
Heb ik gehad on Passage Fitness toen ik nog heel jong was en iets minder geremd.... dat was een pijnlijke ervaring voor de idioot.

Screenshot_20230508_222159_Chrome~2.jpg

Hmm..... apart... :rolleyes:

Echt?

Volgende keer een scherm ervoor zetten. Dit haalt je zoooo uit je focus! Of niet, @sterkekoffie
Het is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
over het feit dat ze een trainingsbroek aan hebben zo strak als een panty met.een camelto..nee dat is niet uitdagend of wakkert de haantjes niet aan ... hoezo hypocriet .

Terug
Naar boven