HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij een bepaald publiek is een tanktop gewoon smerig. Dat type vrouwen heeft doorgaans geen harige klots oksels die al te lang niet meer gewassen zijn.Het is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
over het feit dat ze een trainingsbroek aan hebben zo strak als een panty met.een camelto..nee dat is niet uitdagend of wakkert de haantjes niet aan ... hoezo hypocriet .
Dat doe ik ook

Oké dus dan mogen de wat vollere vrouwen alleen in hoody en joggingbroek trainen?Bij een bepaald publiek is een tanktop gewoon smerig. Dat type vrouwen heeft doorgaans geen harige klots oksels die al te lang niet meer gewassen zijn.
Bij een bepaald publiek is ook een strake legging en een tanktop ook smerig.Bij een bepaald publiek is een tanktop gewoon smerig. Dat type vrouwen heeft doorgaans geen harige klots oksels die al te lang niet meer gewassen zijn.
Bij een bepaald publiek is een tanktop gewoon smerig. Dat type vrouwen heeft doorgaansgeenharige klots oksels die al te lang niet meer gewassen zijn.

Ja. Zo zou 't wel moeten zijn.Oké dus dan mogen de wat vollere vrouwen alleen in hoody en joggingbroek trainen?
😐
Jij mag jezelf ook gewoon in een legging proppen als je dat wilt hoor, zullen ze niets van zeggen.Het is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
over het feit dat ze een trainingsbroek aan hebben zo strak als een panty met.een camelto..nee dat is niet uitdagend of wakkert de haantjes niet aan ... hoezo hypocriet .
In een sportbh rondlopen mag dan ook niet.Jij mag ook zo'n shirtje aan hoorHet is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
Ja, maar meer vanuit esthetisch oogpunt, minder vanuit hygiënischBij een bepaald publiek is ook een strake legging en een tanktop ook smerig.
Een sportbh mag ook niet door de blote schouders en rug zoals bij een tanktop. Associaties leggen is toch moeilijk.
Een sportbh mag ook niet door de blote schouders en rug zoals bij een tanktop. Associaties leggen is toch moeilijk.
In mijn gym maakt het hun niets uit wat je draagt dus ik train gewoon naakt ja.Dus jij traint zonder beha vanwege deze regelgeving?
Als het vers zweet is, is er imo ook niets mis mee. Maar in bepaalde gyms heb je ook mensen met oud zweet of een sterke lichaamsgeur door levensstijl oid. Dat is toch gewoon smerig 🤷🏼♀️In de gyms waar ik kom loopt zo’n beetje iedereen rond in tanktops of sportbeha’s.
Nog nooit iets gehoord of gemerkt dat dat onhygiënisch zou zijn… Wat een onzin.
Overigens zelf nog nooit een tanktop aangehad in de gym… Zou niet durven, daar ben ik veels te smoll voor.
Dat oude zweet sijpelt ook wel doe hun kleding heen die ze niet na elke training wassen.Als het vers zweet is, is er imo ook niets mis mee. Maar in bepaalde gyms heb je ook mensen met oud zweet of een sterke lichaamsgeur door levensstijl oid. Dat is toch gewoon smerig 🤷🏼♀️
Ja. Maar zou jij diegene vertellen dat hij/zij stinkt?Dat oude zweet sijpelt ook wel doe hun kleding heen die ze niet na elke training wassen.
Als het vaker voorkomt dan wel.Ja. Maar zou jij diegene vertellen dat hij/zij stinkt?
Of een volle tampon od die al lang verschoond moest wordenAls het vers zweet is, is er imo ook niets mis mee. Maar in bepaalde gyms heb je ook mensen met oud zweet of een sterke lichaamsgeur door levensstijl oid. Dat is toch gewoon smerig 🤷🏼♀️
uge: