MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

bij een 10kg db press kreunen of het 200 kg is!

Het is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
over het feit dat ze een trainingsbroek aan hebben zo strak als een panty met.een camelto..nee dat is niet uitdagend of wakkert de haantjes niet aan ... hoezo hypocriet .
Bij een bepaald publiek is een tanktop gewoon smerig. Dat type vrouwen heeft doorgaans geen harige klots oksels die al te lang niet meer gewassen zijn.

Het is heel raar in mijn gym , er hangen overal blaadjes met foto's dat het verboden is voor mannen om in een tanktop of hemp te trainen... over vrouwen word niks vermeld a
over het feit dat ze een trainingsbroek aan hebben zo strak als een panty met.een camelto..nee dat is niet uitdagend of wakkert de haantjes niet aan ... hoezo hypocriet .
Jij mag jezelf ook gewoon in een legging proppen als je dat wilt hoor, zullen ze niets van zeggen.
Dat tanktops niet worden toegelaten heeft te maken met hygiëne en niet omdat dat uitdagend zou zijn :emo: In een sportbh rondlopen mag dan ook niet.

Laatst bewerkt:
Jij mag ook zo'n shirtje aan hoor

Schermafdruk van 2023-05-10 10-10-16.png

In de gyms waar ik kom loopt zo’n beetje iedereen rond in tanktops of sportbeha’s.

Nog nooit iets gehoord of gemerkt dat dat onhygiënisch zou zijn… Wat een onzin.

Overigens zelf nog nooit een tanktop aangehad in de gym… Zou niet durven, daar ben ik veels te smoll voor.

Idd ik zou opleuren naar een andere gym.

en een tanktop vergelijken met een sport BH

Christopher Lloyd Realization GIF

In de gyms waar ik kom loopt zo’n beetje iedereen rond in tanktops of sportbeha’s.

Nog nooit iets gehoord of gemerkt dat dat onhygiënisch zou zijn… Wat een onzin.

Overigens zelf nog nooit een tanktop aangehad in de gym… Zou niet durven, daar ben ik veels te smoll voor.
Als het vers zweet is, is er imo ook niets mis mee. Maar in bepaalde gyms heb je ook mensen met oud zweet of een sterke lichaamsgeur door levensstijl oid. Dat is toch gewoon smerig 🤷🏼‍♀️

Als het vers zweet is, is er imo ook niets mis mee. Maar in bepaalde gyms heb je ook mensen met oud zweet of een sterke lichaamsgeur door levensstijl oid. Dat is toch gewoon smerig 🤷🏼‍♀️
Dat oude zweet sijpelt ook wel doe hun kleding heen die ze niet na elke training wassen.

Of een volle tampon od die al lang verschoond moest worden :puge: :kots:
als ik nog verder ga moet het in het geile hanenhok, dan begint menigeen hier te....

Terug
Naar boven