MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Niet irritant, wel grappig.

Superdude die vraagt(als ik BOR ben aant doen) of dat voor de nek is...
Tja hij vraagt het tenminste.

Als ik aan het spotten ben dat er dan een gozer vraagt aan de vriend die ik spot of hij die vriend moet helpen, ik sta er niet mooi te zijn ofzo..

En nadat ik toen ging bankdrukken kreeg ik een groot applaus.. Welkom in 2010, vrouwen kunnen ook aan krachttraining doen.. :)

Uhmm stelletjes die romantisch lopen te doen midden in de gym en in het krachtstukje lekker bij elkaar op schoot gaan zitten.

(ja ik zit bij een nieuwe gym: EPIC FAIL:janken:)

@karatekid hier ook, dan druk je het echt niet meer en staan ze gewoon beetje te ouwe h**ren :p

maja mijn irritaties zijn wel gezegd, onnodig bezet houden van toestellen, 3 set dumbbells bij der eigen houwe,vragen hoelang je nog bezig bent etc.etc

oja, gisteren wilde een skinnie boy mijn van de bench sturen, zo niet indrukwekkend, gewoon doorgegaan waarmee ik bezig was

Zit je me uit te lachen of toe te lachen? :P

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Vandaag waren er écht irritaties bij me;
het begon bij mijn vetpercentagemeting, ik ergerde aan het apparaat [uiteindelijk gewoon aan het percentage dat er stond en aan mezelf hoe dit zo kwam], toen ergerde ik me aan de instructeur die zo laks tegen me deed wanneer ik gewoon met serieuze vragen kwam en daarna ergerde ik me aan een gozer die me zat aan te kijken of ik van venus kwam..
Toen ging ik relaxt op de massagestoel, dácht ik, maar ik ergerde me eraan dat er zo'n ding bij je reet omhoog ging :P

aan die vieze oude mannen die je goddelijke lichaam bewonderen he bah

doen ik cardio deed,was het soms thuis en blokken op die tv .:rolleyes:
heb toen ook maar besloten om mn abo niet te verlengen:D

Zit je me uit te lachen of toe te lachen? :P

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:13 ----------

Vandaag waren er écht irritaties bij me;
het begon bij mijn vetpercentagemeting, ik ergerde aan het apparaat [uiteindelijk gewoon aan het percentage dat er stond en aan mezelf hoe dit zo kwam], toen ergerde ik me aan de instructeur die zo laks tegen me deed wanneer ik gewoon met serieuze vragen kwam en daarna ergerde ik me aan een gozer die me zat aan te kijken of ik van venus kwam..
Toen ging ik relaxt op de massagestoel, dácht ik, maar ik ergerde me eraan dat er zo'n ding bij je reet omhoog ging :P

:eyebrow:

Ik snap niet dat mensen hier geïrriteerd raken als iemand ze vraagt hoeveel setjes ze nog moeten doen???
Ik vraag dat zo vaak, als iemand nog 4 sets moet doen dan ga ik liever eerst een andere oefening doen ipv een kwartier te wachten. Lijkt me een normale vraag toch?

gisteren 2 fl**kers die niet alleen net voor het dumbbellrek trainden, maar ook nog eens met de bank en al erbij dat je zeker er niet meer kon passeren. Toppunt is dan nog dat ze hun poten op het dumbbellrek plaatsen ook en geen Engels/Frans/Spaans verstonden, probeer ze dan maar eens weg te krijgen.

Laatst bewerkt:
gisteren 2 fl**kers die niet alleen net voor het dumbbellrek trainden, maar ook nog eens met de bank en al erbij dat je zeker er niet meer kon passeren. Toppunt is dan nog dat ze hun poten op het dumbbellrek plaatsen ook.

Je amuseert je precies wel in Portugal eh? Weinig frustraties enal... :D

gisteren 2 fl**kers die niet alleen net voor het dumbbellrek trainden, maar ook nog eens met de bank en al erbij dat je zeker er niet meer kon passeren. Toppunt is dan nog dat ze hun poten op het dumbbellrek plaatsen ook en geen Engels/Frans/Spaans verstonden, probeer ze dan maar eens weg te krijgen.

volgende keer moet je nederlands probeeren

De helse drukte van de laatste weken werkt anders ook serieus tegen.
IEDEREEN begint te beseffen dat het zomer wordt...

Oja, en 3 "vrouwen" die alle oefeningen verkeerd doen en roepen zodat iedereen het zou horen...

Je amuseert je precies wel in Portugal eh? Weinig frustraties enal... :D

ugh, het is hier echt erg, kleine, behaarde, lelijke wijven zonder uitstraling, overal waar ik kom krijg ik bange blikken alsof ik 2m50 ben(en de nickname the Belgian giant), discotheken met dj die van het ene genre gewoon naar het andere gaan en die over maar dan ook overvol zitten, maar om 3 uur snachts beginnen, iedereen die dan natuurlijk op mijn tenen ligt te trappen met mijn maat 48,5, gast:wijf ratio van 10 op 1, en veel duurder dan ik had verwacht(quasi hetzelfde als in België) en nergens kleren in mijn maat.

Enkel het weer is decent. Toch maar het beste van maken zeker.

ugh, het is hier echt erg, kleine, behaarde, lelijke wijven zonder uitstraling, overal waar ik kom krijg ik bange blikken alsof ik 2m50 ben(en de nickname the Belgian giant), discotheken met dj die van het ene genre gewoon naar het andere gaan en die over maar dan ook overvol zitten, maar om 3 uur snachts beginnen, iedereen die dan natuurlijk op mijn tenen ligt te trappen met mijn maat 48,5, gast:wijf ratio van 10 op 1, en veel duurder dan ik had verwacht(quasi hetzelfde als in België) en nergens kleren in mijn maat.

Enkel het weer is decent. Toch maar het beste van maken zeker.

:roflol:

Tijd om terug naar Gent te komen dus :cool:
Geniet nog van het weer :D

Terug
Naar boven