MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Oude mannen die gelijk achter je aan dezelfde oefening gaan doen met hetzelfde gewicht.

@karatekid hier ook, dan druk je het echt niet meer en staan ze gewoon beetje te ouwe h**ren :p
ik bedoelde eigelijk dat als je de stang nog net wel omhoog krijgt of maar een heeeeel klein beetje hulp nodig hebt...dat ze dan meteen vol de stang pakken en omhoog trekken. weg oefening(deed iemand net toen ik op het punt stond een nieuw 1RM te zetten)

De helse drukte van de laatste weken werkt anders ook serieus tegen.
IEDEREEN begint te beseffen dat het zomer wordt...

Oja, en 3 "vrouwen" die alle oefeningen verkeerd doen en roepen zodat iedereen het zou horen...

waar train je? :eyebrow:

Dudes met veel te laag uitgesneden t-shirtjes met daaruit een oerwoud aan borsthaar bungelend eroverheen.

ik bedoelde eigelijk dat als je de stang nog net wel omhoog krijgt of maar een heeeeel klein beetje hulp nodig hebt...dat ze dan meteen vol de stang pakken en omhoog trekken. weg oefening(deed iemand net toen ik op het punt stond een nieuw 1RM te zetten)
??? je 1RM met hulp?

Ik was ze nog nooit tegengekomen zoals hier wordt beschreven, maar vandaag zag ik toch een paar mafkezen.:roflol:

4 gasten die rondliepen alsof de gym van hun was, grappen en grollen over hoe licht het gewicht was, lat pulleys leken wel op rows zo verkeerd deden ze de oefening.:o

Vervolgens gingen ze shoulder pressen met 5 kg, en toen wou er een gaan banken, gooit hij gelijk 75 kilo erop, hij kreeg hem nog geen centimeter omhoog zelfs met 2 spotters ernaast.:roflol:

Was de eerste keer dat ik echt moest lachen om iemand in de gym.

bij ons loopt er een vent die ruikt me toch zuur.....de hele gym plus kleedkamer ruikt als die vent is geweest :kots:

Hahaha alles wat ik hier lees :roflol:

Af en toe jammer dat ik een homegym heb, anders had ik lekker kunnen lachen tussen me setjes door :D

Die milfs die telkens voor me komen staan, kan ik me niet concentreren

bij ons loopt er een vent die ruikt me toch zuur.....de hele gym plus kleedkamer ruikt als die vent is geweest :kots:

zo had ik ook in de tijd een dikke zweterige stinkende Turkse fatty in mijn gym, hij had het nog niet door toen ik hem mijn axe aanbood... Maar wel gewoon in de sauna en dan zich niet eens afvragen waarom iedereen plots naar buiten gaat...

Laatst bewerkt:
zo had ik ook in de tijd een dikke zweterige stinkende Turkse fatty in mijn gym, hij had het nog niet door toen ik hem mijn axe aanbood... Maar wel gewoon in de sauna en dan zich niet eens afvragen waarom iedereen plots naar buiten gaat...
Ja dat is echt smerig!
En dan gebruikt het ook nog eens geen handdoek op de aparaten!
En begint ook bij elke set luidkeels te schreeuwen :cool:
zo eentje is er dus bij mij op de gym ;)

superdudes die veel te veel gewicht pakken en dat hun techniek dan om te huilen is. en dat ze zich daarna ook nog de man voelen ook.

owja en van die chicks die dan met een paar gasten zijn, en alleen maar om aandacht vragen en zelf geen fl**ker uitvoeren GA TRAINEN BITCHES!!

waarom zeg je dat dan niet tegen hem? tegen de instructeurs kan je het ook zeggen. hygiene staat toch in de huisregels dus die viespeuken moeten zich maar aan de regels houden.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven