sdhbuilding
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 13
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik bedoelde eigelijk dat als je de stang nog net wel omhoog krijgt of maar een heeeeel klein beetje hulp nodig hebt...dat ze dan meteen vol de stang pakken en omhoog trekken. weg oefening(deed iemand net toen ik op het punt stond een nieuw 1RM te zetten)@karatekid hier ook, dan druk je het echt niet meer en staan ze gewoon beetje te ouwe h**ren![]()
De helse drukte van de laatste weken werkt anders ook serieus tegen.
IEDEREEN begint te beseffen dat het zomer wordt...
Oja, en 3 "vrouwen" die alle oefeningen verkeerd doen en roepen zodat iedereen het zou horen...

ik bedoelde eigelijk dat als je de stang nog net wel omhoog krijgt of maar een heeeeel klein beetje hulp nodig hebt...dat ze dan meteen vol de stang pakken en omhoog trekken. weg oefening(deed iemand net toen ik op het punt stond een nieuw 1RM te zetten)
je 1RM met hulp?

ik bedoel niet forced rep. maar er stond gewoon iemand bij voor veiligheid. en hij dacht dat het me niet ging lukken. maar het zou me net wel hebben gelukt. maar toen pakte hij dus de bar. zo bedoel ik dat
Hahaha alles wat ik hier lees
Af en toe jammer dat ik een homegym heb, anders had ik lekker kunnen lachen tussen me setjes door![]()
Die milfs die telkens voor me komen staan, kan ik me niet concentreren

bij ons loopt er een vent die ruikt me toch zuur.....de hele gym plus kleedkamer ruikt als die vent is geweest![]()
Ja dat is echt smerig!zo had ik ook in de tijd een dikke zweterige stinkende Turkse fatty in mijn gym, hij had het nog niet door toen ik hem mijn axe aanbood... Maar wel gewoon in de sauna en dan zich niet eens afvragen waarom iedereen plots naar buiten gaat...

waarom zeg je dat dan niet tegen hem? tegen de instructeurs kan je het ook zeggen. hygiene staat toch in de huisregels dus die viespeuken moeten zich maar aan de regels houden.bij ons loopt er een vent die ruikt me toch zuur.....de hele gym plus kleedkamer ruikt als die vent is geweest![]()
ik bedoel niet forced rep. maar er stond gewoon iemand bij voor veiligheid. en hij dacht dat het me niet ging lukken. maar het zou me net wel hebben gelukt. maar toen pakte hij dus de bar. zo bedoel ik dat

neen, maar vrouwen die roepen tijdens de training lijken me interessant.![]()
dan zou iedereen wel een heel hoog 1rm hebben he