Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

1.Kleine ouwe dikke kereltjes met een belt(om hun pens te verbergen)die dan overdreven veel geluiden maken en net 60 kg drukken,vaak gooien ze ook overdreven met de gewichten en meestal hebben ze ook nog een kale kop want dat ziet er extra link uit.
2.Lui die blijkbaar niet de moeite nemen hun sportspullen en/of zichzelf te wassen,de stinkers dus.
3.Gluurders,zowel de stiekume als de ongegeneerde versie.
4.Overdreven geflex en gepose voor de spiegel.
voor de rest vermaak ik me eigenlijk wel :D

Ik vind het ****in irritant dat dit topic na 77 pagina's nog altijd niet verplaatst is!

Hij hoort hier nu gewoon thuis :)

Mr mooiboy met armani en La martina die Biceps en buikspieren traint met kromme rug.

Maar die zeker meer vrouwen scoort dan jij.....kom nou gaan jullie nou om te trainen of om mensen te bekijken.

ik kan me het enigzins wel voorstellen dat sommigen er aan ergens. informatie is heden ten dage zo makkelijk de verkrijgen over vrijwel elk onderwerp, en helemaal gratis dankzij internet. en nog steeds kom je eigenwijze lullo's tegen die vinden dat ze het wel weten.

mensen die je aankijken alsof je een mong**l bent en je rug aan het verkloten bent omdat je deathlifts doet

eigenlijk erger ik me nergens aan als ik aan het trainen ben :cool:
tenminste zo ver ik weet:P
altijd mooie sfeer bij mijn sportschool :D
owh wacht..
ja enigste waar aan ik me erger zijn mensen die proberen zo veel mogelijk kilo,s te doen. ( waaronder domme duitsers)
maar de manier hoe ze het doen zuigt big time.
en maar opscheppen.... :sd:

Ik erger me niet aan veel dingen, maar van die aandachtsh**ren kan ik me wel aan ergeren. Heel breed lopen naar het dumbbellrek. Ging ie curlen, en steeds in de rust luchtboksen, en na elke set de dumbbells extra hard op de grond laten vallen. Daarna steeds rondlopen en rondkijken om te zien of iemand hem wel aankeek.

Ik erger me niet aan veel dingen, maar van die aandachtsh**ren kan ik me wel aan ergeren. Heel breed lopen naar het dumbbellrek. Ging ie curlen, en steeds in de rust luchtboksen, en na elke set de dumbbells extra hard op de grond laten vallen. Daarna steeds rondlopen en rondkijken om te zien of iemand hem wel aankeek.
Ja.. shit daar hebben we veel van op de sportschool. Vooral nu 't superdude seizoen is begonnen

@JJQ, nou sorry hoor. Ik train me biceps en buikspieren niet en of draag Armani of persee chicks te scoren. ;)

- Iemand die 200-220 Legpress doet en 170 Squat. Oke, hij ging dan wel een klein stukje naar beneden met een slome bolle rug (met riem zelfs) :o

- Mensen die vragen waarom ik Squat en Deadlift en altijd me reet uitsteek? :o

mensen die urenlang vooruit zitten te staren op een apperaat of iets en niks dermee doen

- De instructrise die niks van oefeningen weet en dus zelfs verkeerde uitleg geven aan andere mensen die sporten..
- De instructrise die denkt dat "eiwitpoedertjes" een variant van steroides zijn..
- Er trainen geen chicks op de sportschool.
- Ik ben 1 van de weinigen die serieus sport daar.
- Ik heb vaak de gym voor mezelf.. alhoewel dit ook een voordeel is soms.

Maar verder ga ik er wel altijd met volle plezier ernaartoe :D

- De instructrise die niks van oefeningen weet en dus zelfs verkeerde uitleg geven aan andere mensen die sporten..
- De instructrise die denkt dat "eiwitpoedertjes" een variant van steroides zijn..
- Er trainen geen chicks op de sportschool.
- Ik ben 1 van de weinigen die serieus sport daar.

- Ik heb vaak de gym voor mezelf.. alhoewel dit ook een voordeel is soms.

Maar verder ga ik er wel altijd met volle plezier ernaartoe :D

Zeg wat wil je nou, mensen de serieus trainen of chicks?

Bouwvakkers, middenstanders, scholieren en andere proleten die heel hard incoherent raaskallen over onderwerpen waar ze letterlijk geen ene reet van weten.

Terug
Naar boven