- Waardering
- 14.814
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Het is de front delt.In jouw log zie ik ook alleen borst trainingen en biceps curl. Toch... nou dan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is de front delt.In jouw log zie ik ook alleen borst trainingen en biceps curl. Toch... nou dan.
Heb je hier wel eens dry needling op laten toepassen? Ik had uitstraling in mijn rechter bovenarm waardoor ik ook slecht sliep en die kwam vanuit de delt.Dat was die oude blessure, kon ik repareren met exorotaties met kleine gewichtjes. Nu rottige pijn in de rechter front delt, kan er nauwelijks van slapen. In mijn jeugd had ik overigens, naast herniaklachten, nooit blessures.
ThxHeb je hier wel eens dry needling op laten toepassen? Ik had uitstraling in mijn rechter bovenarm waardoor ik ook slecht sliep en die kwam vanuit de delt.
hoe krijg je dan pijn in je schouders

Stoppen ze wel een naald in je lijf he dus word een discussie punt als je daarna nog claimt natty te zijn. Ik zelf zie het door de vingers, maar andere kunnen daarover gaan twijfelen!
Rotatorcuff bestaat uit 4 spieren/pezen. Toen mijn supraspinatuspees scheurde had ik pijn *in mijn front delt*. Althans dat dacht ik. Bleek achteraf dus een scheurtje in de supraspinatus te zijn. Ook door benchen. Kut oefening.Dat was die oude blessure, kon ik repareren met exorotaties met kleine gewichtjes. Nu rottige pijn in de rechter front delt, kan er nauwelijks van slapen. In mijn jeugd had ik overigens, naast herniaklachten, nooit blessures.
we maken allemaal blessures mee, soms kom je dr goed vanaf en soms heb je pech. stay focus..

Bench is gewoon een blessuregevoelige kut oefening die niet voor iedereen is weggelegd.stay focus..
grotere spiergroepen hebben een langere WU nodig, tja da kost tijd, een blessure kost nog meer tijd........
rehab and prehab![]()
Ik kan vanwege mijn schouder alleen incline en juist geen flat.Bench is in mijn geval altijd de oefening geweest die ik zonder pijn kon uitvoeren en goed op groeide. Zal dan wel de uitzondering geweest zijn op de regel. Ik had juist blessures van die machines die zo'n slechte positie hebben dat je gewoon geforceerd zit vanaf het begin van je rep tot einde. Bij bench nooit last gehad, incline ging niet met mijn schouder.

Iedere gek zijn gebrekIk kan vanwege mijn schouder alleen incline en juist geen flat.![]()

Camera's die boven je hoofd filmen?
Neem dan gewoon je telescopische driepoot mee!telefoon midden in de sportschool op een stel dumbels wegzetten dan dan bijna huilen als iemand m per ongeluk omver loopt

Ik loop er tegenaan en doe alsof ik het niet gezien heb. Ben een brildrager maar draag geen bril in de gym dus ik mag.
Hoe doe je dat dan met je dumbbell selectie?Ik loop er tegenaan en doe alsof ik het niet gezien heb. Ben een brildrager maar draag geen bril in de gym dus ik mag.