MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat was die oude blessure, kon ik repareren met exorotaties met kleine gewichtjes. Nu rottige pijn in de rechter front delt, kan er nauwelijks van slapen. In mijn jeugd had ik overigens, naast herniaklachten, nooit blessures.
Heb je hier wel eens dry needling op laten toepassen? Ik had uitstraling in mijn rechter bovenarm waardoor ik ook slecht sliep en die kwam vanuit de delt.

Dat was die oude blessure, kon ik repareren met exorotaties met kleine gewichtjes. Nu rottige pijn in de rechter front delt, kan er nauwelijks van slapen. In mijn jeugd had ik overigens, naast herniaklachten, nooit blessures.
Rotatorcuff bestaat uit 4 spieren/pezen. Toen mijn supraspinatuspees scheurde had ik pijn *in mijn front delt*. Althans dat dacht ik. Bleek achteraf dus een scheurtje in de supraspinatus te zijn. Ook door benchen. Kut oefening.

Ook door benchen. Kut oefening.
we maken allemaal blessures mee, soms kom je dr goed vanaf en soms heb je pech. stay focus..
grotere spiergroepen hebben een langere WU nodig, tja da kost tijd, een blessure kost nog meer tijd........
rehab and prehab :)

Bench is in mijn geval altijd de oefening geweest die ik zonder pijn kon uitvoeren en goed op groeide. Zal dan wel de uitzondering geweest zijn op de regel. Ik had juist blessures van die machines die zo'n slechte positie hebben dat je gewoon geforceerd zit vanaf het begin van je rep tot einde. Bij bench nooit last gehad, incline ging niet met mijn schouder.

Bench is in mijn geval altijd de oefening geweest die ik zonder pijn kon uitvoeren en goed op groeide. Zal dan wel de uitzondering geweest zijn op de regel. Ik had juist blessures van die machines die zo'n slechte positie hebben dat je gewoon geforceerd zit vanaf het begin van je rep tot einde. Bij bench nooit last gehad, incline ging niet met mijn schouder.
Ik kan vanwege mijn schouder alleen incline en juist geen flat. :D

Foto spreekt voor zich.
IMG_0508.jpeg

Terug
Naar boven