- Waardering
- 10.729
- Lengte
- 1m75
dichterbijer komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dichterbijer komen
vader en zoon, als 2 druppels water...
Jij hebt hem door. iPhone 13 mini, en pro 🤪
oh had ik die al gehad of nie ? welk nummer had die ook alweer?

Kolere wat was het druk net. Echt niet leuk meer. Misschien toch een andere sportschool zoeken.
en eind middag/begin avond populairste tijd.Vrijdagavond is mijn favoriete moment. Lekker rustig en daarna met een goed gevoel het weekend gestart.Maandag populairste dagen eind middag/begin avond populairste tijd.
Vrijdag avond laat helaas nog even op zich wachten 🤣Vrijdagavond is mijn favoriete moment. Lekker rustig en daarna met een goed gevoel het weekend gestart.
Het is al bijna weekend joh!Vrijdag avond laat helaas nog even op zich wachten 🤣
Klink ik zo onsamenhangend dan?
Nee, maar die heeft met zijn werkrooster op verschillende momenten weekend.
Ik ben godzijdank niet afhankelijk van een ploegenrooster. Mijn werk is niet zo afhankelijk van 8 uur per dag aanwezig zijn. Maar meer zorgen dat mensen de juiste dingen doen.Nee, maar die heeft met zijn werkrooster op verschillende momenten weekend.
Onnodig kwetsend dit.
Dat wel. Nog 1 nacht bijna weekend.Nee, maar die heeft met zijn werkrooster op verschillende momenten weekend.
Weeeeeeeekend ! 😆
Snuiven