Je hebt liever een ronde stalen buis?Ben ik de enigste die de gevaren van een stalen ronde buis ziet ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt liever een ronde stalen buis?Ben ik de enigste die de gevaren van een stalen ronde buis ziet ?
Zonder spiegel vind ik het zelf moeilijk.Begrijp nooit zo hoe mensen moeite hebben om de voeten naast elkaar te zetten bij een squat, tenzij een of andere afwijking natuurlijk.
Als t ze echt niet lukt zet ik wel eens met magnesium lijntjes op de ondervloer. Buizen neerleggen lijkt me inderdaad niet heel verstandig als je naar achteren uitstapt.
ik neem altijd mijn bouwlaser mee met statief.
Standaarduitrusting in de gym natuurlijk.
Beste Heer Tinus , soms ga je te ver
Staf?
Ik heb vroeger ook aan powerlifting gedaan en toen had ik nooit problemen. Maar toen deed ik uiteraard de back squat en trainde met 2 trainingspartners. Met de front squat die ik nu wel eens doe, zie je je voeten niet in de squat houding. Als ik dan toch voorzichtig kijk hoe mijn voeten staan, is dat meestal scheef.
😂
Hoezo? Niemand is perfect symmetrisch waardoor je voeten op de mm nauwkeurig gelijk gepositioneerd zouden moeten worden, maar als dat al zo zou zijn, hoe zorg je er dan voor dat de barbell perfect parallel blijft aan de stang op de grond? Dat laatste is namelijk ook een vereiste waardoor het eerste eventueel zinvol zou kunnen zijn.

Vroeger kende ik ook zo iemand, noemde hem "de stinker".Er loopt bij ons een jongen die letterlijk altijd (ongeacht het tijdstip) een enorme oude zweetlucht om zich heen heeft hangen. Een geurtje hebben in de gym kan altijd, hebben we ons allemaal wel eens (per ongeluk) schuldig aan gemaakt. Echter ruikt deze jongen al bij binnenkomst naar een oude werksok.
jongens van den bouw, (die kijken het niet zo nauw)
waarom bemoei je je ermee? Lekker laten gaan die "YouTube verteld de waarheid" generatieIrritatie puntje..
Iemand was z'n mattie aan het helpen met squatten. Wat doe je om ervoor te zorgen dat je mattie zijn voeten/benen niet 'de een verder naar voren dan de ander' is?
Je plaatst iets achter zijn voeten dat recht is. Bijvoorbeeld een ronde stalen 'buis' (safety bar van squat rack).
Haaaartstikke slim!
Wat ik dan irritant vind is dat als ik zeg dat ze dat niet moeten doen omdat het gevaarlijk is, ik gewoon niet serieus genomen word..tot ik zeg dat ik competitie powerlifting deed; ineens vol interesse en ze begrijpen het nu blablabla
WHY YOU SO STUPIDDDDD

waarom bemoei je je ermee? Lekker laten gaan die "YouTube verteld de waarheid" generatie![]()
![]()
en liep dus ook zelf een risico 
Het helpt een hoopAlleen de debielen of maakt het mobiel gebruik dat jij ze debielen noemt?
Degene die meer zitten scrollen dan trainen dan toch.