XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Oké ik erger me niet vaak in de sportschool maar vandaag ging het te ver. Er waren 3 extreem skinny ecto boys van een jaar of 15 die de hele tijd voor iedereen langsliepen, de oefeningen belachelijk uitvoerden en dan ook nog eens luidruchtig waren. Een van deze jongens vond het ook nodig om telkens de oefening luidruchtig 'voor te doen' zodat iedereen kon zien dat hij er wel zo veel verstand van had! Verder waren er 2 zeer irritante vadsige kleine meisjes van een jaar of 11-12 ( wist niet dat ze zo jong al rolmops konden zijn:eek:) die het nodig vonden om te gaan zingen. Ook gingen ze volleyballen met die grote ab bal, en ermee overgooien en stuiteren. Toen gingen ze met hun kleine varkenspootjes aan alle bankjes en dumbbells zitten en ze proberen op te tillen om ze vervolgens niet weg te leggen. Ik werd he-le-maal gestoord vandaag en ga dan ook niet meer trainen om deze tijd ( 19:30 uur ).

:fuu: :fuu: :fuu:

Laatst bewerkt:
Oké ik erger me niet vaak in de sportschool maar vandaag ging het te ver. Er waren 3 extreem skinny ecto boys van een jaar of 15 die de hele tijd voor iedereen langsliepen, de oefeningen belachelijk uitvoerden en dan ook nog eens luidruchtig waren. Een van deze jongens vond het ook nodig om telkens de oefening luidruchtig 'voor te doen' zodat iedereen kon zien dat hij er wel zo veel verstand van had! Verder waren er 2 zeer irritante vadsige kleine meisjes van een jaar of 11-12 ( wist niet dat ze zo jong al rolmops konden zijn:eek:) die het nodig vonden om te gaan zingen. Ook gingen ze volleyballen met die grote ab bal, en ermee overgooien en stuiteren. Toen gingen ze met hun kleine varkenspootjes aan alle bankjes en dumbbells>dumbels zitten en ze proberen op te tillen om ze vervolgens niet weg te leggen. Ik werd he-le-maal gestoord vandaag en ga dan ook niet meer trainen om deze tijd ( 19:30 uur ).

:fuu: :fuu: :fuu:

Lijkt wel een kleuterschool :p

2 jongens die IN SPIJKERBROEK meteen naar de bankdrunk stel lopen en gaan pressen (en uiteindelijk nog niet eens 60kilo omhoog krijgen

Ecto's die geen vooruitgang boeken.

dat het plafond te laag is voor een push press of een militairy press....:(

Irritant zijn mensen die naar de sportschool toekomen met geen doel en daar maar wat doen en de hele tijd vervelend zijn en mensen storen of afleiden, door bijv. heel veel te praten.

Als je naar de sportschool gaat, meestal één uurtje dan moet je dat uurtje serieus en fanatiek trainen, gewoon goed knallen en dan kun je later lekker tevreden zijn en genieten van de resultaten die je hebt behaald.

.. En die andere mensen zonder doel balen als een stekker dat ze deze post niet hebben gevolgd en gewoon nog steeds niet weten wat ze in de sportschool doen.

mongooltjes die vragen: jij gebruikt toch van die shakes enzo? en als ik dan ja zeg komen ze met het antwoord: ja dan kan ik het ook wel.

dan gieren bij mij de moordnijgingen alweer door mijn barst heen

mongooltjes die vragen: jij gebruikt toch van die shakes enzo? en als ik dan ja zeg komen ze met het antwoord: ja dan kan ik het ook wel.

dan gieren bij mij de moordnijgingen alweer door mijn barst heen

Haha, daar moet je gewoon om lachen man. Gewoon zeggen dat je 20kg spieren bent gegained door een "speciale whey" die je van een "speciale leverancier" hebt gekocht. Misschien raakt ie geinteresseerd en verkoop je een kilootje whey aan 'm voor 50 euro.

win:thumbup:

Haha, daar moet je gewoon om lachen man. Gewoon zeggen dat je 20kg spieren bent gegained door een "speciale whey" die je van een "speciale leverancier" hebt gekocht. Misschien raakt ie geinteresseerd en verkoop je een kilootje whey aan 'm voor 50 euro.

win:thumbup:

Ze wijsmaken dat ze n shake met hun eigen urine moeten drinken 's ochtends is ook wel lol. Sommige kerels zouden het nog doen ook.

edit: schrijffout

Mensen die zo stinken dat je er misselijk van wordt.

Ik snap ook niet hoe mensen kunnen stinken in de gym.. ik zweet als een malle maar je stinkt toch pas als je bacterien (bijv. onder je oksel) hebt die iets doen met je zweet? en wat zij uitscheiden DAT stinkt toch?

Ik snap ook niet hoe mensen kunnen stinken in de gym.. ik zweet als een malle maar je stinkt toch pas als je bacterien (bijv. onder je oksel) hebt die iets doen met je zweet? en wat zij uitscheiden DAT stinkt toch?

Klopt. Stinken heeft praktisch altijd te maken met gebrek aan hygiëne. Daarom ben ik er altijd zo kwaad om, het is hun eigen fout.

Inderdaad, zweet wat "vers" is ruikt niet, oud zweet is ****ing ranzig.

Ouwe stinkende vrouwtjes die het powerrack gebruiken voor hun fysio oefeningen

Terug
Naar boven