gmt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 63
Oké ik erger me niet vaak in de sportschool maar vandaag ging het te ver. Er waren 3 extreem skinny ecto boys van een jaar of 15 die de hele tijd voor iedereen langsliepen, de oefeningen belachelijk uitvoerden en dan ook nog eens luidruchtig waren. Een van deze jongens vond het ook nodig om telkens de oefening luidruchtig 'voor te doen' zodat iedereen kon zien dat hij er wel zo veel verstand van had! Verder waren er 2 zeer irritante vadsige kleine meisjes van een jaar of 11-12 ( wist niet dat ze zo jong al rolmops konden zijn
) die het nodig vonden om te gaan zingen. Ook gingen ze volleyballen met die grote ab bal, en ermee overgooien en stuiteren. Toen gingen ze met hun kleine varkenspootjes aan alle bankjes en dumbbells zitten en ze proberen op te tillen om ze vervolgens niet weg te leggen. Ik werd he-le-maal gestoord vandaag en ga dan ook niet meer trainen om deze tijd ( 19:30 uur ).

) die het nodig vonden om te gaan zingen. Ook gingen ze volleyballen met die grote ab bal, en ermee overgooien en stuiteren. Toen gingen ze met hun kleine varkenspootjes aan alle bankjes en dumbbells zitten en ze proberen op te tillen om ze vervolgens niet weg te leggen. Ik werd he-le-maal gestoord vandaag en ga dan ook niet meer trainen om deze tijd ( 19:30 uur ).

Laatst bewerkt:

?
ben zelf ook best lang...... heb het 1 x geprobeerd toen ik er voor het eerst was maar toen staken de schijven door het systeem plafond heen....