- Waardering
- 3.237
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
dat het plafond te laag is voor een push press of een militairy press....![]()
haha, die heb ik nog nooit gehoord, hoe laag is het dan wel niet bij jullie!?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat het plafond te laag is voor een push press of een militairy press....![]()
heeft jou sportschool geen wcAls ik plotseling moet schijten tijdens de training,dan rij ik dus echt wel naar huis.

+1000mongooltjes die vragen: Jij gebruikt toch van die shakes enzo? En als ik dan ja zeg komen ze met het antwoord: Ja dan kan ik het ook wel.
dan gieren bij mij de moordnijgingen alweer door mijn barst heen
... ik train in den haag bij een gym die als de mekka van bodybuilders gezien wordt haha
ik ben eigenlijk best groot en al, tenminste dat hoor ik op school en buiten op straat van mn vrienden etc. maar als ik naar mijn sportschool ga dan zie ik alle voormalige MR. o.....`s trainen haha en dan denk ik bij mn zelf ik ben lang niet groot genoeg... ik train in den haag bij een gym die als de mekka van bodybuilders gezien wordt haha
![]()
erz ijn hier heus wel fitness opleidingen hoor. ik heb namelijk zelf mijn diploma
Dus wat vind je irritant?ik ben eigenlijk best groot en al, tenminste dat hoor ik op school en buiten op straat van mn vrienden etc. maar als ik naar mijn sportschool ga dan zie ik alle voormalige MR. o.....`s trainen haha en dan denk ik bij mn zelf ik ben lang niet groot genoeg... ik train in den haag bij een gym die als de mekka van bodybuilders gezien wordt haha
![]()
je moet eens zoeken naar EFAA of naar OPLEIDINGEN 2000 ik heb bij EFAA mijn fitness trainer A gedaan DAT IS MBO(NIVEAU3) daarna heb ik personal trainer gedaan bij opleidingen 2000. en nu begin ik aan fitness trainer B ook bij opleidingen 2000(mbo niveau4/HBO) erkent door fitvakHoe heet dat Diploma? Waar moet ik die plaatsen, is het HBO of lager geschaald.
Ben beetje bang dat de helft van alle instructeurs die menen een diploma te hebben zelf geen training doen.
Quote instructeur Allsports A,veen "fitness, krachttraining en Bodybuilding zijn geen sporten"
Zelf geeft hij wel les aan nieuwe leden, en traint natuurlijk zelf nooit, want meneer doet alleen aan tennis en training vind hij dus geen sport.
Kijk dat soort mannen hebben wel een diploma gehaald, maar stelt het dan nog wel wat voor? Of luister je liever naar oude rotten in het vak.
je moet eens zoeken naar EFAA of naar OPLEIDINGEN 2000 ik heb bij EFAA mijn fitness trainer A gedaan DAT IS MBO(NIVEAU3) daarna heb ik personal trainer gedaan bij opleidingen 2000. en nu begin ik aan fitness trainer B ook bij opleidingen 2000(mbo niveau4/HBO) erkent door fitvak
mongooltjes die vragen: jij gebruikt toch van die shakes enzo? en als ik dan ja zeg komen ze met het antwoord: ja dan kan ik het ook wel.
dan gieren bij mij de moordnijgingen alweer door mijn barst heen
heel herkenbaar. of mensen die de schijven gewoon op de grond laten liggenMensen die de schijven niet van de barbell afhalen of de schijven niet bij de goede gewichtsklasse hangen zodat alles door elkaar hangt.