Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Een man die Barbell BOR's deed met 130 kg die recht stond en met een kromme rug. :o

Als ik plotseling moet schijten tijdens de training,dan rij ik dus echt wel naar huis.

ik ben eigenlijk best groot en al, tenminste dat hoor ik op school en buiten op straat van mn vrienden etc. maar als ik naar mijn sportschool ga dan zie ik alle voormalige MR. o.....`s trainen haha en dan denk ik bij mn zelf ik ben lang niet groot genoeg:P... ik train in den haag bij een gym die als de mekka van bodybuilders gezien wordt haha:P

ik ben eigenlijk best groot en al, tenminste dat hoor ik op school en buiten op straat van mn vrienden etc. maar als ik naar mijn sportschool ga dan zie ik alle voormalige MR. o.....`s trainen haha en dan denk ik bij mn zelf ik ben lang niet groot genoeg:P... ik train in den haag bij een gym die als de mekka van bodybuilders gezien wordt haha:P

Tegenwoordig ben je met een beetje spieren of 40 cm armen al een beer. Dit omdat het overgrote van de mensen of ondervoed is of te dik.

Als er maar hard getrained word is alles topie jopie!!!

Een vent met een enorm dikke pens die de gehele tijd zit te fluiten tijdens zijn traingen, en een dikke Marokkaan die op iedereen commentaar heeft maar zelf niets kan.

erz ijn hier heus wel fitness opleidingen hoor. ik heb namelijk zelf mijn diploma

Hoe heet dat Diploma? Waar moet ik die plaatsen, is het HBO of lager geschaald.
Ben beetje bang dat de helft van alle instructeurs die menen een diploma te hebben zelf geen training doen.

Quote instructeur Allsports A,veen "fitness, krachttraining en Bodybuilding zijn geen sporten"
Zelf geeft hij wel les aan nieuwe leden, en traint natuurlijk zelf nooit, want meneer doet alleen aan tennis en training vind hij dus geen sport.
Kijk dat soort mannen hebben wel een diploma gehaald, maar stelt het dan nog wel wat voor? Of luister je liever naar oude rotten in het vak.

Dus wat vind je irritant?
Dat je van jezelf vind dat je groot bent?

Dat ik gister werd aan gestaard na mn laatste setje squats, weet alleen niet of het kwam dat ik meer gewicht gebruikte dan de meeste of dat ik veel lawaai maakte.

En iemand die vond dat je van volgens hem droog trainen(laag gewicht, veel reps) andere beter gevormde spieren kreeg dan mer gewicht en minder reps. Maar ook echt anders gevormde spieren. Dat klopt toch niet? Ik bedoel je lichaam ziet het alleen als een gewicht dat je bv weg moet drukken zodat je borst niet wordt verpletterd.

Laatst bewerkt:
Hoe heet dat Diploma? Waar moet ik die plaatsen, is het HBO of lager geschaald.
Ben beetje bang dat de helft van alle instructeurs die menen een diploma te hebben zelf geen training doen.

Quote instructeur Allsports A,veen "fitness, krachttraining en Bodybuilding zijn geen sporten"
Zelf geeft hij wel les aan nieuwe leden, en traint natuurlijk zelf nooit, want meneer doet alleen aan tennis en training vind hij dus geen sport.
Kijk dat soort mannen hebben wel een diploma gehaald, maar stelt het dan nog wel wat voor? Of luister je liever naar oude rotten in het vak.
je moet eens zoeken naar EFAA of naar OPLEIDINGEN 2000 ik heb bij EFAA mijn fitness trainer A gedaan DAT IS MBO(NIVEAU3) daarna heb ik personal trainer gedaan bij opleidingen 2000. en nu begin ik aan fitness trainer B ook bij opleidingen 2000(mbo niveau4/HBO) erkent door fitvak

je moet eens zoeken naar EFAA of naar OPLEIDINGEN 2000 ik heb bij EFAA mijn fitness trainer A gedaan DAT IS MBO(NIVEAU3) daarna heb ik personal trainer gedaan bij opleidingen 2000. en nu begin ik aan fitness trainer B ook bij opleidingen 2000(mbo niveau4/HBO) erkent door fitvak

Thanks!
Even doorlezen.

Mensen die naar mijn kont keken tijdens het Squatten!

Mensen die de schijven niet van de barbell afhalen of de schijven niet bij de goede gewichtsklasse hangen zodat alles door elkaar hangt.

Terug
Naar boven