Een Bodybuilder daddy ... a Baddy.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Bodybuilder daddy ... a Baddy.

Toch vreemd hoe weinig keuze de mensen hier zelf in hebben gehad. Ik heb nooit gekozen voor te dure woningen of werken tot ik niet meer kan. Ik ken niemand die dat wil.Zoals de huizenmarkt omzeep helpen en zorgen dat we tot onze 70ste moeten werken. Wat een liefertjes zijn het ook.
Nee gek he. In jouw tijd kon je een mooi huis kopen voor een schappelijke prijs. 😂Toch vreemd hoe weinig keuze de mensen hier zelf in hebben gehad. Ik heb nooit gekozen voor te dure woningen of werken tot ik niet meer kan. Ik ken niemand die dat wil.
De n.o.s voorbeelden van mensen die doorwerken na hun 67ste ... executeren die mong*len, ze zetten werknemers voor gek.
Dat ja.Nee gek he. In jouw tijd kon je een mooi huis kopen voor een schappelijke prijs. 😂
De jeugd kan ook niet meer zelf nadenken en nemen al die waanideeën over van een paar populisten.Toch vreemd hoe weinig keuze de mensen hier zelf in hebben gehad. Ik heb nooit gekozen voor te dure woningen of werken tot ik niet meer kan. Ik ken niemand die dat wil.
Is dat in combinatie met je 4000000 overuren?DE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.

Nee zonder bonussen en dergelijke🥲
Twee jaar sparen heb je mooi 60k eigen inleg
Gewoon meer werkenDE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.
Dan snap ik wel dat je vind dat je meer hoort te verdienen.DE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.
Nog meer? Zorg jij even dat ze de dagen uitbreiden naar 30 uur ofzo?
Sneller slapen..Nog meer? Zorg jij even dat ze de dagen uitbreiden naar 30 uur ofzo?
Zal wel aan de spat gaan. 2 keer 6 uur per week volstaat wel toch?
Ja, daar zou ik mee beginnen. Dan rustig afbouwen naar 2 keer 4 uur per week, 2 keer 2 uur per week. Dan neem je een extra baantje erbij en kan je een huis kopen.Zal wel aan de spat gaan. 2 keer 6 uur per week volstaat wel toch?
Trager werken.
Ja, daar zou ik mee beginnen. Dan rustig afbouwen naar 2 keer 4 uur per week, 2 keer 2 uur per week. Dan neem je een extra baantje erbij en kan je een huis kopen.
Dan kan je net aan 0,25 huis kopen!Trager werken.
Ik doe gemiddeld 16 uren over 8 uur werk.
Zeg nou zelf, dit is haast onder de armoede grens.Dan snap ik wel dat je vind dat je meer hoort te verdienen.
Moet (wil) in januari nog zo'n 20k over de plint slaan voor een auto.