AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Zoals de huizenmarkt omzeep helpen en zorgen dat we tot onze 70ste moeten werken. Wat een liefertjes zijn het ook.
Toch vreemd hoe weinig keuze de mensen hier zelf in hebben gehad. Ik heb nooit gekozen voor te dure woningen of werken tot ik niet meer kan. Ik ken niemand die dat wil.

De n.o.s voorbeelden van mensen die doorwerken na hun 67ste ... executeren die mong*len, ze zetten werknemers voor gek.

Toch vreemd hoe weinig keuze de mensen hier zelf in hebben gehad. Ik heb nooit gekozen voor te dure woningen of werken tot ik niet meer kan. Ik ken niemand die dat wil.

De n.o.s voorbeelden van mensen die doorwerken na hun 67ste ... executeren die mong*len, ze zetten werknemers voor gek.
Nee gek he. In jouw tijd kon je een mooi huis kopen voor een schappelijke prijs. 😂

Voor hoeveel florijn heb jij je eerste woning gekocht? 😋

DE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.

De jeugd kan ook niet meer zelf nadenken en nemen al die waanideeën over van een paar populisten.

Zal wel aan de spat gaan. 2 keer 6 uur per week volstaat wel toch?
Ja, daar zou ik mee beginnen. Dan rustig afbouwen naar 2 keer 4 uur per week, 2 keer 2 uur per week. Dan neem je een extra baantje erbij en kan je een huis kopen.

Ja, daar zou ik mee beginnen. Dan rustig afbouwen naar 2 keer 4 uur per week, 2 keer 2 uur per week. Dan neem je een extra baantje erbij en kan je een huis kopen.
director-terry-gilliam-discusses-brad-pitts-performance-in-12-monkeys-and-why-he-makes-the-fil...jpg

Terug
Naar boven