anytesters
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 10%
Ga dan de uitkering in
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga dan de uitkering in
Geen idee hoe. Had het hier wel willen vragen maar ons expert is niet meer van de partij hier.
Dan wil ik wel wat zien voor mijn belastinggeld, een zeeslag of zo. Als dat geparadeer en gesalueer is natuurlijk heel gay.DE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.
Jezelf laten ontslaanGeen idee hoe. Had het hier wel willen vragen maar ons expert is niet meer van de partij hier.
Ik ben eigenlijk in mijn leven maar 1 of 2 mensen tegengekomen die wel onafhankelijk konden denken en ik ben daar zelf 1 van.De jeugd kan ook niet meer zelf nadenken en nemen al die waanideeën over van een paar populisten.
Als wij moeten zwemmen doen we ons werk niet goed. Paraderen doen we niet het is hier niet de landmacht. Meestal als we iemand horen roepen: opstellen!!!.Dan wil ik wel wat zien voor mijn belastinggeld, een zeeslag of zo. Als dat geparadeer en gesalueer is natuurlijk heel gay.
De ander was je ego of niet?Ik ben eigenlijk in mijn leven maar 1 of 2 mensen tegengekomen die wel onafhankelijk konden denken en ik ben daar zelf 1 van.
De ander was jezus?Ik ben eigenlijk in mijn leven maar 1 of 2 mensen tegengekomen die wel onafhankelijk konden denken en ik ben daar zelf 1 van.
Nou als je dik 4K netto pakt is dat zo gepiept ja.Moet (wil) in januari nog zo'n 20k over de plint slaan voor een auto.
Is er eigenlijk al heb in janauri alleen pas fatsoenlijk tijd om even goed bij dealers langs te gaan.
Het is iets boven modaal, jij bent jong en waarschijnlijk niet hooggeleid dus mag je eigenlijk niet klagen.
nee jij wel jij joh. Opgelicht worden op marktplaats. Lekker voor je.Het is iets boven modaal, jij bent jong en waarschijnlijk niet hooggeleid dus mag je eigenlijk niet klagen.
Zijn er ook dagen bij dat je niet voor je eigen eten oid hoeft te betalen?
Alleen als we weg zijn op oefening of missie met het schip. In NL moet je gewoon alles zelf betalen. Echter vallen er varend het een en ander aan vergoedingen weg maar je krijgt ook weer zo'n 100 euro netto per dag extra varend.Zijn er ook dagen bij dat je niet voor je eigen eten oid hoeft te betalen?
Nee maar heb het juiste vak gekozen en verkoop 80% van mijn sociale leven aan de overheid. Dat mag ze wat kosten.jij bent jong en waarschijnlijk niet hooggeleid dus mag je eigenlijk niet klagen.
Ik heb een broer.
Maar jij was net iets slimmer natuurlijk!!!
ego betekent ik
Ja dat vermoeden had ik al ja.
Ik heb er wel meer verdient en bespaart dan waar ik voor opgelicht ben, dat is gewoon een ingecalculeerd risico.nee jij wel jij joh. Opgelicht worden op marktplaats. Lekker voor je.