MuscleMeat

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

DE JeUGd Is GeWoOn tE LuI oM Te WerkEN. Ik verdien vanaf aankomend jaar een halve ton per jaar en kan geen huis kopen.
Dan wil ik wel wat zien voor mijn belastinggeld, een zeeslag of zo. Als dat geparadeer en gesalueer is natuurlijk heel gay.

De jeugd kan ook niet meer zelf nadenken en nemen al die waanideeën over van een paar populisten.
Ik ben eigenlijk in mijn leven maar 1 of 2 mensen tegengekomen die wel onafhankelijk konden denken en ik ben daar zelf 1 van.

Dan wil ik wel wat zien voor mijn belastinggeld, een zeeslag of zo. Als dat geparadeer en gesalueer is natuurlijk heel gay.
Als wij moeten zwemmen doen we ons werk niet goed. Paraderen doen we niet het is hier niet de landmacht. Meestal als we iemand horen roepen: opstellen!!!.
Kijken we hem eigenlijk alleen aan van voel eens aan je voorhoofd.

Zeg nou zelf, dit is haast onder de armoede grens.
Het is iets boven modaal, jij bent jong en waarschijnlijk niet hooggeleid dus mag je eigenlijk niet klagen.

Zijn er ook dagen bij dat je niet voor je eigen eten oid hoeft te betalen?

Zijn er ook dagen bij dat je niet voor je eigen eten oid hoeft te betalen?
Alleen als we weg zijn op oefening of missie met het schip. In NL moet je gewoon alles zelf betalen. Echter vallen er varend het een en ander aan vergoedingen weg maar je krijgt ook weer zo'n 100 euro netto per dag extra varend.

Terug
Naar boven