Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Respect verdien je niet puur omdat je een bepaalde leeftijd hebt behaald.
Respect kan je niet verdienen respect is iets wat je geeft zonder tegenprestatie en gekregen respect kan je verliezen door je gedragingen.

Jeugd roept dat ze respect verdienen omdat ze de nieuwst iPhone of Android bezitten. bijvoorbeeld.

De n.o.s voorbeelden van mensen die doorwerken na hun 67ste ... executeren die mong*len, ze zetten werknemers voor gek.
die zijn idd behoorlijk vastgeroest in hun patroon en kunnen niet meer genieten van het leven
zitten zich thuis te vervelen, hebben geen hobby en gaan werken voor de sociale contacten. Dit is echt wel triest :(

De man van mn ex ook, is nog steeds vrachtwagenchauffeur op zn 75e :thinking:

Lag gewoon overal melk op de grond bij kabelstation. Ruim het dan ook op.

Veel materiaal kapot. Eenhandsgrepen van rubber ingescheurd. Triceps touw hangt half uit elkaar en een stukje kwam in mijn oog lol, zit van chest press machine blijft niet vastzitten en zakt steeds naar beneden. Veel kabelstations gaan stroef..

Hoop binnen een jaar te verhuizen en dan een eigen home gym maken.

Vandaag bijna ruzie gehad, vorige week ook bijna en eergister. Vandaag, nam ik even 2 scoops C4 preworkout (ondergedoseerd) met een scoopje creatine erbij. Ga ik naar de gym en wou ik benen trainen. Focus zat er goed in, (Liefst niet want ik train graag bovenkant maar onderkant moet ook gebeuren). Iedergeval, ik zie een squatrek met 2 platen eraan van 25kg en ik zag geen flesje of handdoek dus ik dacht oke, weer zo eentje die niet opruimt. Was die blijkbaar bezig met een ander apparaat en hij trainde met een chick. Komtie naar mij toe van ja ik ben bezig, zag die mij zuchten en hij zei toen van is er iets? Toen dacht ik daar gaan we weer. Waarop ik aangaf van zonder handdoek ging ik vanuit dat het vrij was, daarbij gelaten en toen naar een ander squatrek gelopen.

Ga morgen even naar een ander gym. Mikes gym ziet er goed uit. Maar of daar proffesionele athleten trainen gaan we zien

Vandaag bijna ruzie gehad, vorige week ook bijna en eergister. Vandaag, nam ik even 2 scoops C4 preworkout (ondergedoseerd) met een scoopje creatine erbij. Ga ik naar de gym en wou ik benen trainen. Focus zat er goed in, (Liefst niet want ik train graag bovenkant maar onderkant moet ook gebeuren). Iedergeval, ik zie een squatrek met 2 platen eraan van 25kg en ik zag geen flesje of handdoek dus ik dacht oke, weer zo eentje die niet opruimt. Was die blijkbaar bezig met een ander apparaat en hij trainde met een chick. Komtie naar mij toe van ja ik ben bezig, zag die mij zuchten en hij zei toen van is er iets? Toen dacht ik daar gaan we weer. Waarop ik aangaf van zonder handdoek ging ik vanuit dat het vrij was, daarbij gelaten en toen naar een ander squatrek gelopen.

Ga morgen even naar een ander gym. Mikes gym ziet er goed uit. Maar of daar proffesionele athleten trainen gaan we zien
Ik denk dat jij te vriendelijk bent als je je zo makkelijk laat wegjagen.

Ze zijn tegenwoordig drukker met filmen dan hard trainen…(biggym) zal vast al wel benoemd zijn maar wil hem toch even kwijt🤗🤗
verder in mijn andere gym weinig waar ik me aan stoor eigenlijk🤗 toch @Gremlin ?

Ze zijn tegenwoordig drukker met filmen dan hard trainen…(biggym) zal vast al wel benoemd zijn maar wil hem toch even kwijt🤗🤗
verder in mijn andere gym weinig waar ik me aan stoor eigenlijk🤗 toch @Gremlin ?
Ja joh, fijne gym! :heart:

Vind het in big gym ook altijd zo benauwd warm.

@Onit @Sjimpiej1986 trainen daar ook

Mike's heeft meerdere bodybuilders rondlopen, is nooit gezeik en wordt altijd serieus getraind. Laatste tijd op maandag avond wel wat drukker maar dat is volgens mij tussen 18.00 en 20.00.

Terug
Naar boven