Nope
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nope
cogito ego sum, vrij naar Descartes
Mojito extra rum?
ita vero
Respect kan je niet verdienen respect is iets wat je geeft zonder tegenprestatie en gekregen respect kan je verliezen door je gedragingen.Respect verdien je niet puur omdat je een bepaalde leeftijd hebt behaald.
die zijn idd behoorlijk vastgeroest in hun patroon en kunnen niet meer genieten van het levenDe n.o.s voorbeelden van mensen die doorwerken na hun 67ste ... executeren die mong*len, ze zetten werknemers voor gek.

Je kan toch ook om de beurt het toestel gebruiken?Ben je lekker aan het trainen.... Sir, How many sets ?
PVD, pleurt op en kijk als ik klaar ben.
Is tegenwoordig zeldzaam geworden...
Dan moet @Schwarzeneggertje elke keer alle 25kg platen eraf tillen... is geen beginnen aan.
Ben nog uit de tijd van de 50kg plates.Dan moet @Schwarzeneggertje elke keer alle 25kg platen eraf tillen... is geen beginnen aan.
Ik denk dat jij te vriendelijk bent als je je zo makkelijk laat wegjagen.Vandaag bijna ruzie gehad, vorige week ook bijna en eergister. Vandaag, nam ik even 2 scoops C4 preworkout (ondergedoseerd) met een scoopje creatine erbij. Ga ik naar de gym en wou ik benen trainen. Focus zat er goed in, (Liefst niet want ik train graag bovenkant maar onderkant moet ook gebeuren). Iedergeval, ik zie een squatrek met 2 platen eraan van 25kg en ik zag geen flesje of handdoek dus ik dacht oke, weer zo eentje die niet opruimt. Was die blijkbaar bezig met een ander apparaat en hij trainde met een chick. Komtie naar mij toe van ja ik ben bezig, zag die mij zuchten en hij zei toen van is er iets? Toen dacht ik daar gaan we weer. Waarop ik aangaf van zonder handdoek ging ik vanuit dat het vrij was, daarbij gelaten en toen naar een ander squatrek gelopen.
Ga morgen even naar een ander gym. Mikes gym ziet er goed uit. Maar of daar proffesionele athleten trainen gaan we zien
Is er iets?Ik denk dat jij te vriendelijk bent als je je zo makkelijk laat wegjagen.
Ja joh, fijne gym!Ze zijn tegenwoordig drukker met filmen dan hard trainen…(biggym) zal vast al wel benoemd zijn maar wil hem toch even kwijt🤗🤗
verder in mijn andere gym weinig waar ik me aan stoor eigenlijk🤗 toch @Gremlin ?

@Onit @Sjimpiej1986 trainen daar ookVandaag bijna ruzie gehad, vorige week ook bijna en eergister. Vandaag, nam ik even 2 scoops C4 preworkout (ondergedoseerd) met een scoopje creatine erbij. Ga ik naar de gym en wou ik benen trainen. Focus zat er goed in, (Liefst niet want ik train graag bovenkant maar onderkant moet ook gebeuren). Iedergeval, ik zie een squatrek met 2 platen eraan van 25kg en ik zag geen flesje of handdoek dus ik dacht oke, weer zo eentje die niet opruimt. Was die blijkbaar bezig met een ander apparaat en hij trainde met een chick. Komtie naar mij toe van ja ik ben bezig, zag die mij zuchten en hij zei toen van is er iets? Toen dacht ik daar gaan we weer. Waarop ik aangaf van zonder handdoek ging ik vanuit dat het vrij was, daarbij gelaten en toen naar een ander squatrek gelopen.
Ga morgen even naar een ander gym. Mikes gym ziet er goed uit. Maar of daar proffesionele athleten trainen gaan we zien
Yes, klopt inderdaad. Die gym in Amsterdam noord, bij oostzaan. Zijn we daarna bij de ayce in zaandam gaan etenIs er ook niet een x een meet geweest bij Mike, @Sjimpiej1986 ?