- Waardering
- 20.637
- Lengte
- 1m65
Was gezellig! Prima gym ook! Beetje warm, maar zeker ok!Yes, klopt inderdaad. Die gym in Amsterdam noord, bij oostzaan. Zijn we daarna bij de ayce in zaandam gaan eten
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was gezellig! Prima gym ook! Beetje warm, maar zeker ok!Yes, klopt inderdaad. Die gym in Amsterdam noord, bij oostzaan. Zijn we daarna bij de ayce in zaandam gaan eten
Yes, zeker gezellig! Vond ik ook. Mooie opkomst aan leden ook. Hebben geen airco inderdaad. Dus als het warm is, is het wel lekker warm haha. Maar niet zo heel veel last van gelukkigWas gezellig! Prima gym ook! Beetje warm, maar zeker ok!
JaWas dat niet toen johnfromtokyo dacht “achtervolgd” te worden en bleek het the police te zijn en zijn rijbewijs kwijt was geraakt doordat ie 200 reed om weg te komen?
Waren mooie tijden.

Was dat niet toen johnfromtokyo dacht “achtervolgd” te worden en bleek het the police te zijn en zijn rijbewijs kwijt was geraakt doordat ie 200 reed om weg te komen?
Waren mooie tijden.
Voor die paar seconden, is het niet waard. Kom om te trainen, niet om te knokken.Ik denk dat jij te vriendelijk bent als je je zo makkelijk laat wegjagen.
Zo hoort et ook💪🏽 daar zijn mensen voor hun zelf bezig en niet voor de buitenwereld🥰Mike's heeft meerdere bodybuilders rondlopen, is nooit gezeik en wordt altijd serieus getraind. Laatste tijd op maandag avond wel wat drukker maar dat is volgens mij tussen 18.00 en 20.00.
Wat is daar mis mee🙃
Ik ga dan even op bezoekje. Ik train vaak tussen de 13:00-17:00 buiten de piek tijden gelukkig. Zoals op de foto’s te zien zijn er wel veel isolatie apparatuur dus ben benieuwdZo hoort et ook💪🏽 daar zijn mensen voor hun zelf bezig en niet voor de buitenwereld🥰
Ging zelf liever naar fitness cardio beverwijk, maar das 26km voor mij.Zit bodybuilders gym 15km verderop in binnenstad, ga ik heel soms eens heen als dagje uit, echt genieten dan maar heel kut bereikbaar voor mij🥲
Niet het probleem dat je lange rust pakt maar als er 1 benchpress is bijvoorbeeld en je pakt 2-3min rust zoals ik ook vaak genoeg doe is er genoeg tijd voor 2 personen om zelfde ruimte te gebruikenWat is daar mis mee🙃
Als het druk is mogen ze bij mij gewoon tussendoor als ze het zelfde gewicht doen🤗
Ik snap je maar, in mijn gyms heb in daar gelukkig geen last van maar dan kunnen ze toch tussendoor even met het zelfde gewicht💪🏽Niet het probleem dat je lange rust pakt maar als er 1 benchpress is bijvoorbeeld en je pakt 2-3min rust zoals ik ook vaak genoeg doe is er genoeg tijd voor 2 personen om zelfde ruimte te gebruiken
Beste tijden denk ik. Daan Mansens traint ook vaak rond die tijden daarIk ga dan even op bezoekje. Ik train vaak tussen de 13:00-17:00 buiten de piek tijden gelukkig. Zoals op de foto’s te zien zijn er wel veel isolatie apparatuur dus ben benieuwd
Ja even keer proef trainen toch?! Als je dan op een spits tijd gaat dan is het beste om te beoordelen denk ik. Maandag of dinsdag 19u is het in de meeste gyms topdrukte. 🤗Ik ga dan even op bezoekje. Ik train vaak tussen de 13:00-17:00 buiten de piek tijden gelukkig. Zoals op de foto’s te zien zijn er wel veel isolatie apparatuur dus ben benieuwd
Hoe is het afgelopen met je werk dan? Meende dat er iets niet helemaal lekker liep?Ging zelf liever naar fitness cardio beverwijk, maar das 26km voor mij.
Ik nog vaak genoeg, meestal is er wel een vergelijkbare oefening vrij maar als druk is mogen mensen bij mijn gym wel beetje socialer trainen... Je mag bij mij ook wel gewicht aanpassen als je ook maar weer terug doet voor mijn zet 😆Ik snap je maar, in mijn gyms heb in daar gelukkig geen last van maar dan kunnen ze toch tussendoor even met het zelfde gewicht💪🏽
Niet mijn probleem dat een budget gym maar 1 bench heeft en je daardoor maar snel snel moet doen.Niet het probleem dat je lange rust pakt maar als er 1 benchpress is bijvoorbeeld en je pakt 2-3min rust zoals ik ook vaak genoeg doe is er genoeg tijd voor 2 personen om zelfde ruimte te gebruiken
Precies dat🤗Ik nog vaak genoeg, meestal is er wel een vergelijkbare oefening vrij maar als druk is mogen mensen bij mijn gym wel beetje socialer trainen... Je mag bij mij ook wel gewicht aanpassen als je ook maar weer terug doet voor mijn zet 😆