Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Niet irritant, maar grappig: een nieuwe superdude wou benchen met 40kg, hij pakt dus de bar en hij kon het niet houden dus hij zet hem op zijn borst :roflol:
Zijn mede superdude moest hem komen helpen:roflol:

Ik moest er wel mee lachen in de gym:)

is juist wel goed, moet ik ze er niet op doen

Ja maar als het hoog hangt door iemand die ging overhead pressen en ik wil benchpressen, moet ik alles eraf halen vervolgens stang op gewenste hoogte leggen en dan weer alles erop doen :roflol:

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Dam hebben ze gewichtsklasse daar? Bij ons hangen ze gwn allemaal door elkaar.

Ja wij hebben gewicht klasses dus

1,25
2.5
5
10
15
20

Wel vervelend dat de zwaarste schijven onderop hangen :(

Mensen die de schijven niet van de barbell afhalen of de schijven niet bij de goede gewichtsklasse hangen zodat alles door elkaar hangt.

Ik hang vaak ook niet alle schijven terug, meestal hang ik de lichtere schijven terug, door elkaar heen, en de zwaarste laat ik eraan hangen voor de volgende mensen...

JackRipper zei:

Iedereen begint laag lijkt me, maar zal er wel grappig uitzien met 40 kilo ^^

JackRipper zei:
Mensen die naar mijn kont keken tijdens het Squatten

Als vrouwen naar mijn kont kijken tijdens het squatten zal het alleen maar beter gaan!

-----

Ik erger me eigenlijk niet in de sportschool, zijn veel aardige mensen, leuke sfeer en ik doe mijn eigen ding wel.

Als er seniorengroepen zijn.... was aan het squatten, hang er 2x15kg bij vraagt zo'n fossiel hoeveel ik erbij hang.
Ik: 30
Zij: 130?
Ik: Nee, 30
Zij: 80
Ik: NEE, DERTIG!

Mensen die gaan schelden in het engels als ze (voor hun dan) zware gewichten tillen.AARGH **** SHIT **** AAARGH SHIT ****.
En dan moet ik lachen tijdens mijn set en lukt het niet meer.

De aloude is weer teruggekeerd... afgelopen maandag werd er weer gezondigd.
CURLEN IN HET SQUATREK!!!

Gelukkig was ik net klaar met BOR dus hoefde me niet echt hard te ergeren.

Dat mensen raar zitten te kijken als je zweet als een buffel :D
23°C, zwaar squatten = zweetfestijn!

- mensen die altijd overal maar hun gewichten laten hangen

- mensen die telkens maar weer als ik aan het trainen ben allemaal dingen vragen over oefeningen en voeding enzo( werk ook bij die sportschool, vraag het me dan als ik aan het werk ben)

- ecto's die denken alles beter weten maar in een jaar tijd helemaal niks veranderd zijn.

- Als iemand je niet eens gedag zegt.

Onlangs kwam er iemand op mijn schouder tikken tijdens een setje deadlift :eek: hij wou me begroeten en een hand geven :mad:
Weg de concentratie :p

Te weinig bankjes en te weinig schijven :S

Dat mn korte broek scheurt als ik aan het squatten ben:p Is nu al 2 keer gebeurd. Ook mensen die gaan squatten maar het dan helemaal verkeerd doen en het dan nooit meer proberen.

chicks die me altijd lastigvallen over hoe geweldig ik eruitzie:D

Terug
Naar boven