XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Iemand die zijn barbell midden op het pad laat liggen zodat je je nek erover breekt, had het hem bijna na gegooid!

Ecto's die alleen maar lullen en lopen met hun spillebenen en beter weten dan jou! :mad:

dat ze bij mij in de sportschool al 3 weken aan het verbouwen zijn en de dumbbells op de grond door elkaar liggen. het is er zo een bende dat je er niet normaal kunt trainen. waarvoor betaal je dan nog voor vraag ik me dan af.

Laatst bewerkt:
babbelaars en mensen die uw plaats nemen als je zwaardere dumbbells gaat gaan halen

als het druk is, zodat je op een bankje toestel moet wachten

--

Laatst bewerkt:
Vage nerds die hevig discussiëren over allerlei complottheorieën; the new world order, shadow goverments, aliens, kometen en wat voorn schade atoombommen kunnen aanrichten.
Alle genoemde onderwerpen kwamen als een tsunami aan bod tijdens mijn vorige training, ze waren nog bezig toen ik de sportschool verliet.

Wat mij laatst is gebeurt er kwam iemand naar me toelopen en vroeg moet je nog lang? Ik gunde hem en zei wil je samen doen? Zei die nee, ik gebruik zwaardere gewichten.

Ik liet hem gaan en wat deed die tilde hij een paar keer op en liep weg dus ik dacht zo van wtf????

Mensen die blijven doorpraten terwijl je een set aan het doen bent en je duidelijk wilt uitstralen dat ze hun bek moeten houden. Af en toe een gesprekje kan, maar niet tijdens de sets.

Mensen die je vriendje willen worden in de gym.

Vandaag voor het eerst echt een ergernis, het was dicht.
Bij het avondeten net een groot bord met volkorenpasta op. Ik was er helemaal klaar voor, had er zin in. Kon ik onverrichte zaken weer terug naar huis

Mensen in de gym die mij slaan voor niets :mad: Als ik zeg om te stoppen,slaan ze nog harder :mad:

Terug
Naar boven