XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Sociale bewegende types.
Ze trainen niet, ze bewegen.
Ze raken niet buiten adem, want, ze willen drie uur lang alleen maar ouwehoeren over het weekend, hun kleinkinders, en hun mankementen. Ze hopen dat het ooit goed komt met hun hernia's en weetikhetwat, maar hebben niet door dat de sportschool misschien wel eens zou kunnen helpen als ze zich houden aan de routine die men voor ze maakt. It's like, every exercise is a warming up for them.

En natuurlijk, de klotemuziek. Ik wil geen em-tie-vie horen. Ook geen tie-em-ef. en ook geen andere commerciele rommel. echt opgefokt raak ik er niet van, laat staan dat m'n focus erdoor goed blijft.
Gelukkig is er zoiets als koptelefoon en muts, spreekt niemand me meer aan, want daar kan ik ook echt Niet tegen tijdens een set. Damnit.

Sociale bewegende types.
Ze raken niet buiten adem, want, ze willen drie uur lang alleen maar ouwehoeren over het weekend, hun kleinkinders, en hun mankementen. Ze hopen dat het ooit goed komt met hun hernia's en weetikhetwat, maar hebben niet door dat de sportschool misschien wel eens zou kunnen helpen als ze zich houden aan de routine die men voor ze maakt. It's like, every exercise is a warming up for them.

En natuurlijk, de klotemuziek. Ik wil geen em-tie-vie horen. Ook geen tie-em-ef. en ook geen andere commerciele rommel. echt opgefokt raak ik er niet van, laat staan dat m'n focus erdoor goed blijft.
Gelukkig is er zoiets als koptelefoon en muts, spreekt niemand me meer aan, want daar kan ik ook echt Niet tegen tijdens een set. Damnit.

Hardcore! met een muts:eek: ik hou t al nauwelijks uit met een tshirt, zou wel naakt willen trainen:o

Mensen die geen deo gebruiken en dan lekker anderhalf uur gaan cardioën.

En mooie vrouwen die in te sexy pakjes rond dartelen, weg concentratie! Maar daar kan ik wel mee leven :D

Mensen die meer doen dan dat ze kunnen, en hierdoor hun oefening slecht uitvoeren. Meestal groentjes

Sociale bewegende types.

+1 vervang die muts voor een pet bij mij :p

dat 80% van de bodybuilders scheten laat incl mezelf :P

Mensen die curlen met hun rug ipv armen.

ikzelf, die een baar liet vallen met gewicht aan tegen een raam
:D

kleine irritant k*t jochies die op apparaten gaan zitten en dan met hun vriendjes gaan kletsen en dat minimaal 10min lang en vervolgens weg lopen.
breezer sletjes die met hun gezicht zowat tegen de spiegel aan gaan staan terwijl ik druk aan het gewichtsheffen ben.
Mensen die hun halters niet in volgorde terug leggen.
Omatjes in het buikspierkwartier waardoor het tempo 0 word.
Jochies die slingeren met gewichten en zichzelf dan sterk vinden.
Jochies die praten over hoe dronken ze waren en hoeveel ze geblowt hebben in de sportschool.

met 100 kilo benchen en dan stoer om je heen kijken

Alles wat leeft en tegen me praat

Als ik serieus bezig ben en iemand plotseling iets grappigs zeg/doet en dat ik zelf ook in de lach schiet en niet meer verder kan :(.

mensen die gaan staan wachten tot je klaar bent met je oefening ( niets mis mee ) maar je dan wel de hele oefening gaan aan staan staren... zucht..

zo heeft er laatst iemand een kwartier naar me staan kijken terwijl ik bezig was met mijn buikspieren..

mensen die gaan staan wachten tot je klaar bent met je oefening ( niets mis mee ) maar je dan wel de hele oefening gaan aan staan staren... zucht..

zo heeft er laatst iemand een kwartier naar me staan kijken terwijl ik bezig was met mijn buikspieren..
sorry

Terug
Naar boven