Dat mn korte broek scheurt als ik aan het squatten benIs nu al 2 keer gebeurd. Ook mensen die gaan squatten maar het dan helemaal verkeerd doen en het dan nooit meer proberen.
Bij mij ook
. Gelukkig had ik nog een andere broek mee.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat mn korte broek scheurt als ik aan het squatten benIs nu al 2 keer gebeurd. Ook mensen die gaan squatten maar het dan helemaal verkeerd doen en het dan nooit meer proberen.
. Gelukkig had ik nog een andere broek mee.Sociale bewegende types.
Ze trainen niet, ze bewegen.
Ze raken niet buiten adem, want, ze willen drie uur lang alleen maar ouwehoeren over het weekend, hun kleinkinders, en hun mankementen. Ze hopen dat het ooit goed komt met hun hernia's en weetikhetwat, maar hebben niet door dat de sportschool misschien wel eens zou kunnen helpen als ze zich houden aan de routine die men voor ze maakt. It's like, every exercise is a warming up for them.
En natuurlijk, de klotemuziek. Ik wil geen em-tie-vie horen. Ook geen tie-em-ef. en ook geen andere commerciele rommel. echt opgefokt raak ik er niet van, laat staan dat m'n focus erdoor goed blijft.
Gelukkig is er zoiets als koptelefoon en muts, spreekt niemand me meer aan, want daar kan ik ook echt Niet tegen tijdens een set. Damnit.
ik hou t al nauwelijks uit met een tshirt, zou wel naakt willen trainen
Bouwvakkers, middenstanders, scholieren en andere proleten die heel hard incoherent raaskallen over onderwerpen waar ze letterlijk geen ene reet van weten.
+1 vervang die muts voor een pet bij mijSociale bewegende types.
Ze trainen niet, ze bewegen.
Ze raken niet buiten adem, want, ze willen drie uur lang alleen maar ouwehoeren over het weekend, hun kleinkinders, en hun mankementen. Ze hopen dat het ooit goed komt met hun hernia's en weetikhetwat, maar hebben niet door dat de sportschool misschien wel eens zou kunnen helpen als ze zich houden aan de routine die men voor ze maakt. It's like, every exercise is a warming up for them.
En natuurlijk, de klotemuziek. Ik wil geen em-tie-vie horen. Ook geen tie-em-ef. en ook geen andere commerciele rommel. echt opgefokt raak ik er niet van, laat staan dat m'n focus erdoor goed blijft.
Gelukkig is er zoiets als koptelefoon en muts, spreekt niemand me meer aan, want daar kan ik ook echt Niet tegen tijdens een set. Damnit.

met 100 kilo benchen en dan stoer om je heen kijken
Als ik serieus bezig ben en iemand plotseling iets grappigs zeg/doet en dat ik zelf ook in de lach schiet en niet meer verder kan.

geslacht Vmensen die gaan staan wachten tot je klaar bent met je oefening ( niets mis mee ) maar je dan wel de hele oefening gaan aan staan staren... zucht..
zo heeft er laatst iemand een kwartier naar me staan kijken terwijl ik bezig was met mijn buikspieren..
sorrymensen die gaan staan wachten tot je klaar bent met je oefening ( niets mis mee ) maar je dan wel de hele oefening gaan aan staan staren... zucht..
zo heeft er laatst iemand een kwartier naar me staan kijken terwijl ik bezig was met mijn buikspieren..