AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Heb toch wat grappige dingen gezien:

Vrouwen die tijdens het cardioen ff hun schoonzus w/e bellen.

Mensen die hun zonnebril ophouden tijdens hun workout >.>

N..mensen die het nodig vinden om in een lacoste polo naar de sportschool te gaan.

Kwam laatst eentje tegen die voldoet aan 2 & 3. Die was cool man.

Kwas net ff trainen in een health center. Ging met me moeder mee ff beetje spinning doen enzo ze had een dagkaart over, lekker gezwommen en gesquasht.

Ga ik naar de fitness sectie, geen power rack alleen maar aparaten en een klein hoekje voor dumbbells. Dumbbells gingen maar tot 26kg :(

Dus ik beetje dumbbell pressen , komt er een stoere boy aan van ongeveer 18-19 met een tank top en een stoere tribal tattoo op zijn arm. Ik wachte in spanning af, de eerste keer dat ik een superdude in een fitness center zag.

Tot mijn verbazing pakte hij de 4kg dumbbells ! Daar ging hij dan mee curls maken!. Met 4kg jawel. Dus ik al lachen van binnen :P Ging ik weer verder, pakt hij vervolgens het buikspiermatje en heb ik hem de volgende 15 minuten alemaal buikspieren zien doen :D

Schijnbaar mogen vakantiegangers die een huisje geboekt hebben bij ons sporten, alleen maar domme figuren die maar wat aan kloten.

Stond er zelfs een op blote voeten te fitnessen!
De volgende keer laat ik een dumbbell op zijn poot vallen.

Je moet niet meer in wellnesscenters komen daar kun je ziektes van krijgen.

Van die aandachtsgeilerds die op de enige geniale bankdrukmachine ooit (loeizwaar) de halve stapel doen en vervolgens het pinnetje versteken naar de hele stapel en net zolang wachten tot er iemand moet zodat deze vervolgens denkt damn wat een buffel. Toevallig moest ik er dus op en zei tegen het knulleke dat ie zeer sterk was en of ik de oefening even met hem mee mocht doen op dat gewicht. Ik trek de hele stapel namelijk wel ;)
Ik was klaar, 10 reps en ging er snel vanaf want de sterke beer moest ook zijn setje kunnen doen, mwah hij kreeg de stapel niet eens van elkaar af.
Netjes gezegd met glimlach en al, dat hij het voortaan het pinnetje maar in het halve blok kan laten zitten, BOF en een rood hoofdje :roflol:

Van die aandachtsgeilerds die op de enige geniale bankdrukmachine ooit (loeizwaar) de halve stapel doen en vervolgens het pinnetje versteken naar de hele stapel en net zolang wachten tot er iemand moet zodat deze vervolgens denkt damn wat een buffel. Toevallig moest ik er dus op en zei tegen het knulleke dat ie zeer sterk was en of ik de oefening even met hem mee mocht doen op dat gewicht. Ik trek de hele stapel namelijk wel ;)
Ik was klaar, 10 reps en ging er snel vanaf want de sterke beer moest ook zijn setje kunnen doen, mwah hij kreeg de stapel niet eens van elkaar af.
Netjes gezegd met glimlach en al, dat hij het voortaan het pinnetje maar in het halve blok kan laten zitten, BOF en een rood hoofdje :roflol:

haha ja wat een actie is dat dan ook:D

haha epic win :roflol:

eigenlijk best wel grappig ja wat je allemaal in de zaal tegen komt :D

Koekjesdeeg; N..mensen die het nodig vinden om in een lacoste polo naar de sportschool te gaan. [/QUOTE zei:
Boeiend, heb ik ook vaak, gewoon omdat ik naar de gym oude shirts aantrek die ik niet meer voor netjes aan doe omdat ze te oud zijn.

Dat ik keihard zit te lopen ruften bij de Legpress!

Dat ik van iedereen in het krachthonk de dumbbells voor hun moet gaan halen :(

Dat mijn gym niet wil uitbreiden en er echt teveel leden zijn!

Dat mijn gym niet wil uitbreiden en er echt teveel leden zijn!

Dat heb je bij ons nu ook. ander fitnesscentrum in de buurt is afgefikt, en nu kunnen die leden naar ons over in een speciaal abbonement. Ledenaantal is haast dubbel volgens mij, en trainen met 20 man in een 5x5 hok werkt niet

Wat mij laatst is gebeurt er kwam iemand naar me toelopen en vroeg moet je nog lang? Ik gunde hem en zei wil je samen doen? Zei die nee, ik gebruik zwaardere gewichten.

Ik liet hem gaan en wat deed die tilde hij een paar keer op en liep weg dus ik dacht zo van wtf????
he?

Vertaling:

Iets merkwaardigs wat mij laatst overkomen is, ik was bezig met trainen komt er iemand mijn kant opgelopen, vervolgens vraagt hij aan mij:
"Moet je nog lang?"
dus ik dacht bij mezelf: "ik zorg dat hij ook kan deelnemen aan het door mij bezette onderdeel"
ik vroeg hem: "Zullen we om de beurt?".
Toen zei hij ineens: "Nee, ik trian met zwaardere gewichten". Maar alsnog liet ik hem toch maar even tussendoor gaan, vervolgens pakte hij een veelste zwaar gewicht, hefde deze een aantal maal, en liep weg!?

Terug
Naar boven