XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

"Nieuwe Nederlanders" die schaamteloos hun steentje bijdragen aan de welbekende "gluurcultuur" en bovendien de ganze tijd Pools of Turks lopen te bleren terwijl ze gewoon Nederlands spreken:rolleyes:

Grote hekel aan een stel pubers die een beetje pauper lopen die met hun kip in de sportschool.
Ventjes van 30Cmbreed die lopen alsof ze lou F him zelf zijn :P
En het ierietante bellen/smsen fl**ker dat ding in je kluisje en ga trainen!!!!

Dat dacht ik ook om 9 uur toen ik naar de gym wou gaan
komt mijn moeder eraan
de sportschool is toch dicht op pinksteren :rolleyes:

Ja. En dat terwijl ik vandaag zo graag wou sporten. Achja, dan maar wachten tot morgen!

:)

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:40 ----------

Mensen die je aan gaan staren.
Zweetlucht, en zweetvoeten zijn het ergst.

Voor de rest is alles per-fect. Health City is een schone, frisse en gezellige sportschool, FitForFree daarentegen.. maarja, dat verschilt weer per stad he.

Mensen die raar gaan staren als ik onze (p*ssy)legpress full stack pak

Grote hekel aan een stel pubers die een beetje pauper lopen die met hun kip in de sportschool.
Ventjes van 30Cmbreed die lopen alsof ze lou F him zelf zijn :P
En het ierietante bellen/smsen fl**ker dat ding in je kluisje en ga trainen!!!!

gsm's zijn nochtans handig voor logs en timing van rust

Niet reracken van die gewichten, omgekeerd leggen van gewichten zodat ik bij men laatste rep shrugs ineens door heb dat rechts 2 kg zwaarder als links was

Ik haat mensen die net voor mij bijvoorbeeld gaan bankdrukken, dan tienduizenden reps gaan zitten doen en tussendoor praten met hun 'stoere' vrienden zodat het allemaal een eeuwigheid duurt voordat ze weer weg zijn.

Meer niet, ik vind het wel dat ik een goede gym heb;)

Voor de rest is alles per-fect. Health City is een schone, frisse en gezellige sportschool, FitForFree daarentegen.. maarja, dat verschilt weer per stad he.[/QUOTE]

Klinkt hardcore idd ;)

Ik vind het k*t dat de gym morgen ook nog dicht is!

Voor de rest is alles per-fect. Health City is een schone, frisse en gezellige sportschool, FitForFree daarentegen.. maarja, dat verschilt weer per stad he.

Klinkt hardcore idd ;)[/QUOTE]

;)

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Ik vind het k*t dat de gym morgen ook nog dicht is!

Oh? Bij ons niet. Bij ons is de sportschool open tot 16.00
:D

Sportschool die altijd dicht is met feestdagen.. mijne dus...

1. Mensen die stinken.. (what the ****, was je je kleren nooit? douche je nooit?) sterf gewoon met je fatsige lichaam.

2. Groepjes rifapen die een hele hoek van de gym in beslag nemen, nonstop staan te flexen voor de spiegel, nepvechten met elkaar en elke zin maken met het woord kanker er in. Als ze weg zijn is het een grote ravage.. gebeurt serieus zooo vaak bij mn gym

3. kids uurtje ofzo (is nieuw denk ik) waar rond 3 uur, als het rustig is ineens * 30 blagen + 1 instructrice-milf de gym in rennen en hyperactief elk cardio apparaat bezet houden. Lijkt apenheul wel.

Maar over het algemeen vermaak ik me prima en is iedereen gewoon chill.. alleen je hebt van die dagen :P

"Nieuwe Nederlanders" die schaamteloos hun steentje bijdragen aan de welbekende "gluurcultuur" en bovendien de ganze tijd Pools of Turks lopen te bleren terwijl ze gewoon Nederlands spreken:rolleyes:

hahaha, dan ben ik er zo ene fzo; praat pools tegen mijn ma :P

Alweer niet kunnen trainen, omdat die vandaag dicht is.
Voel me niet zo goed, lijk wel kleiner.
Moeder die niet wil dat ik ook maar iets kook.

Het weer is vandaag wel mooi, al ben ik iemand die van de september tot februari maanden houd.
Lekker vroeg donker, lekker bulken en heerlijk trainen omdat het niet druk is in de gym.

Ben wel blij dat ik stukken groter ben dan de gemiddelde mens, dat is dan wel een pluspunt.
Men vet % loopt nu wel een beetje op...en om nu te gaan cutten hehe dat zit er al niet in.
Nu net even in de zon poseren...front lat en back lat spread heb ik nu helemaal door.
Van mijn side chest moet ik het ook hebben...dat is wel mooi meegenomen.
Merk wel dat ik niet veel massa aan mijn hams en kuiten heb...daar ga ik dan wat aan proberen te doen.

Maar al met al een rustig en tevreden persoon hier...ben blij dat ik iets positiefs en iets dat bij mij past gevonden heb, genaamd bodybuilden.

xje

Alweer niet kunnen trainen, omdat die vandaag dicht is.
Voel me niet zo goed, lijk wel kleiner.
Moeder die niet wil dat ik ook maar iets kook.

Het weer is vandaag wel mooi, al ben ik iemand die van de september tot februari maanden houd.
Lekker vroeg donker, lekker bulken en heerlijk trainen omdat het niet druk is in de gym.

Ben wel blij dat ik stukken groter ben dan de gemiddelde mens, dat is dan wel een pluspunt.
Men vet % loopt nu wel een beetje op...en om nu te gaan cutten hehe dat zit er al niet in.
Nu net even in de zon poseren...front lat en back lat spread heb ik nu helemaal door.
Van mijn side chest moet ik het ook hebben...dat is wel mooi meegenomen.
Merk wel dat ik niet veel massa aan mijn hams en kuiten heb...daar ga ik dan wat aan proberen te doen.

Maar al met al een rustig en tevreden persoon hier...ben blij dat ik iets positiefs en iets dat bij mij past gevonden heb, genaamd bodybuilden.

xje

De gekte van de verslaving! ken het zelf ook hoor

Vandaag was die open van 9 tot 2, maar ik heb me heerlijk verslapen. Een tijdje rust kan ook wel! :)

-Sportschool die te vaak dicht is.
-Mensen die oefeningen compleet verkeerd uitvoeren met veel gewicht, en vervolgens jou aankijken als je 'm correct doet maar een stuk minder pakt.
-Buitenlands gepraat in de sportschool op een veel te harde toon.
-Buikspierkwartier.

Terug
Naar boven