Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat er nu veel polen zijn, die herrie maken in hun taal... beetje koerva of curva roepen naar elkaar ofzo, geen deo gebruiken, maar wel hard zweten.

Mensen, die je proberen uit te leggen dat het zo niet moet,
maar vervolgens het zelf fout doen.

kurwa dat betekent "h**r" en in pools is zware vervloekking ;) iets als hier god verdomme

mensen die zich niet bezighouden met hun eigen training.
En dan daarna ook nog na gaan janken op forums zoals deze over hoe anderen trainen

Heb toch wat grappige dingen gezien:

Vrouwen die tijdens het cardioen ff hun schoonzus w/e bellen.

Mensen die hun zonnebril ophouden tijdens hun workout >.>

N..mensen die het nodig vinden om in een lacoste polo naar de sportschool te gaan.

Kwam laatst eentje tegen die voldoet aan 2 & 3. Die was cool man.
Verdomme dat van die polo, ik ben zo eentje :P
Maar dat is gewoon omdat ik te lui ben om 2 kledingsstukken mee te nemen, gevolg: polo aanhouden van overdag om te trainen en 's avonds gewoon in de was dumpen :P Bespaart ook weer een ander bovenstuk :P

buitelanders die geen nederlands praaten

---------- Toegevoegd om 00:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:56 ----------

en stoer doen met kilo`s okal doen ze de oevening zoooooo slecht dat ik der zelf last van in de rug krijg

Spotters die zelfs nadat je nadrukkelijk hebt gezegd dat ze gewoon geen fl**ker moeten doen, alleen als je het zegt......

ALSNOG MET DIE ****ING POTEN AAN DE STANG GAAN ZITTEN!

dat de sportschool dicht is daar irriteer ik me aan :(

Dat de eerstvolgende bus naar de sportschool pas om 11u is en de sportschool sluit om 12u:mad:

koop fiets dan!

Kheb wel een fiets alleen is t dan een dik halfuur fietsen en dan kom ik daar ook weer te laat aan om mijn training af te kunnen maken.

Hardcore! met een muts:eek: ik hou t al nauwelijks uit met een tshirt, zou wel naakt willen trainen:o

Grote voordeel van een homegym

Maar ik erger me verschrikkelijk aan mensen die midden in je oefening iets tegen je komen zeggen.. :mad:

IK kan me irriteren aan kereltjes die opstap proberen ruzie met je te zoeken en bij de fitness je poeslief aankijken.
En als die facking gym dicht is :(

Laatst bewerkt:
Grote voordeel van een homegym

Maar ik erger me verschrikkelijk aan mensen die midden in je oefening iets tegen je komen zeggen.. :mad:

lol, ik ga met dit weer fietsen met 2 broeken aan 2 t shirts een dikke pul en een muts:p lekker zweten:d

Vandaag helemaal niet geërgerd in de gym, voornamelijk omdat hij dicht is!

- Fitness die te vaak dicht is vanwege feestdagen etc.
- Mensen die erg naar zweet ruiken, meestal mensen die van die synthetische kleding dragen
- slechte muziek
- als van die vrouwtjes alle belevenissen van de hele week bespreken en apparaten bezet houden

kortom beetje het zelfde als iedereen hier..

Hoezo is die gym bij jullie dicht dan? Wat voor dag is het?

Terug
Naar boven