XXL Nutrition

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Dat het wel heel erg warm gaat worden als ik mijn vest ook in de zomer wil dragen tijdens het trainen.

Draag jij een vest in de zomer tijdens het trainen?
ik draag zelf zon adidas climatecontrol ding wat heel erg dicht op je huid zit vind ik het lekkerste met dit warme weer:D
Alleen krijg ik dan van die commentaren dat ik op michael phelps lijk :D

Steeds minder eigenlijk. Ga zo op in mijn training, dat ik mijn omgeving vergeet.

ik heb er een hekel aan dat ik niet in een een hardcore BB gym zit, te veel vrouwen/bejaarden/kleine mensen (als in jong of gewoon heeel klein in lengte) etc.

ik wil gewoon mn shirt uit kunnen doen, lekker schreeuwen tijdens setjes, boeren, scheten, kotsen, schelden, kreunen, poseren in de spiegels, ouwehoeren, tips uitwisselen, eten tijdens training

**** iedereen die zich ergert aan een van de bovenstaande dingen!

ik heb er een hekel aan dat ik niet in een een hardcore BB gym zit, te veel vrouwen/bejaarden/kleine mensen (als in jong of gewoon heeel klein in lengte) etc.

ik wil gewoon mn shirt uit kunnen doen, lekker schreeuwen tijdens setjes, boeren, scheten, kotsen, schelden, kreunen, poseren in de spiegels, ouwehoeren, tips uitwisselen, eten tijdens training

Ik erger me dood aan dit soort stumpers.
Je traint om sterker/groter/sneller te worden en niet om zogenaamd stoer te kotsen/boeren/scheten poseren en je shirt uit doen.

Dat soort gedrag is er juist puur voor om aandacht te trekken ....

Laatst bewerkt:

Je hebt toch echt zelf een abbo genomen op die sportschool?
En kotsen, boeren, scheten laten is ook niet fris in een hardcore gym ;)

Ik erger me aan 'dat ene wijf' dat me iedere keer dat ik haar zie in de sportschool staat aan te kijken of ik niet goed bij m'n hoofd ben dat ik met zware gewichten train en zo weinig mogelijk apparaten gebruik. Ben benieuwd wanneer bij haar een lampje gaat branden (als dat ooit gaat gebeuren) dat ze misschien eens wat anders moet proberen: heeft al een jaar lang een hangbuikzwijn-figuur en mensen beginnen te lachen als ze binnenkomt omdat ze alleen maar kansloze dingen doet (3 apparaten, dan naar de bar voor koffie).

Ik erger me aan 'dat ene wijf' dat me iedere keer dat ik haar zie in de sportschool staat aan te kijken of ik niet goed bij m'n hoofd ben dat ik met zware gewichten train en zo weinig mogelijk apparaten gebruik. Ben benieuwd wanneer bij haar een lampje gaat branden (als dat ooit gaat gebeuren) dat ze misschien eens wat anders moet proberen: heeft al een jaar lang een hangbuikzwijn-figuur en mensen beginnen te lachen als ze binnenkomt omdat ze alleen maar kansloze dingen doet (3 apparaten, dan naar de bar voor koffie).

Live and let live, zou ik zeggen Dwarf. ;)

OT: er is niet zoveel waar ik me aan erger; behalve dan als er jongens of meisjes zijn die na een oefening niks opruimen of de dumbbells niet goed terugzetten ...

:P Ben ook altijd degene die het zwaarst van al traint. Er zijn wel af en toe mensen die ook goed zwaar gaan.
Maar meeste trainen met te weinig gewicht en doen dan 12 reps, terwijl ze er eigenlijk 20 zouden kunnen doen :/

Ook zijn er zo mensen die daar wat rond hangen in de bar en de krant zitten lezen:rolleyes:

Ook zo'n wat oudere man die dan leg press doet. Legt hij zo heel de stapel erop, maar zijn ROM is dan misschien ook 15cm rofl -_-

Laatst bewerkt:
Mwah, ik erger me eigenlijk nergens aan. Eerder als ik uit de sportschool ben...

M'n gym is redelijk relaxt to be honest. Goede sfeer, gewichten worden veelvuldig terug gelegd.

Soms zie ik wel van die gasten die trainen... bijv. biceps curl, lekker gooien en met de rug opvangen -> mensen die niet weten hoe ze moeten trainen.

Laatst was ik wel aangesproken door een fysiotherapeut, dat m'n houding anders moest. Hield m'n rug te krom volgens hem :|

Misschien moet je haar even naar de openingspost van je log sturen zoals je regelmatig doet. Dan kan ze zien wat voor brutal gains je hebt gemaakt.

Volgende keer trek je haar langs haar haar naar het krachthonk en laat je haar het voordoen, dat dat vies dik zwijn een beetje respect toont voor die oefeningen.

succes

ot: laatste tijd te veel volk:(

Zomer komt eraan he, dan wordt het altijd ineens verdacht druk bij de Bp en de biceps curl.

Tja,met zo´n indrukwekkende fysiek en stats heb je eigenlijk automatisch recht op zulke privileges in welke sportschool dan ook.
Komop man,grow up clownbassie.

Laatst bewerkt:

is een metal concert niks voor je?

jullie snappen het volgens mij niet XD.. als ik me heel de dag volvreet, en bijvoorbeeld een setje incline dumbbell press doe komt er nog wel eens wat meewaaien,ik heb geen zin om mijn setje te stoppen omdat ik een scheet aan voel komen, mijn doel is JUIST om zo veel mogelijk massa te bouwen, ik vindt dat als ik zonder shirt zou trainen ik beter kan zien welke spieren ik allemaal meepak en zo kan leren om beter een groep te isoleren.
Boeren laten doe ik nu ook gewoon die ga ik niet inhouden tijdens een set pulldowns, daar wil ik me niet mee bezighouden, ik wil me alleen bezighouden met de oefening zo goed en zo vaak mogelijk uit te voeren, er is dan in mijn hoofd geen plek meer om met andere mensen rekening te houden wat dus blijkbaar wel van je verwacht wordt :S

schreeuwen/kreunen helpt me om mijn pr's te verbreken.. is echt geen aandachttrekkerij in mijn ogen.. hoeveel powerlifter schreeuwen het wel niet uit om een bal van 200kg of whatever op een plateau te krijgen, kijk ook naar (oosterse) vechtsport, geluid kan erg belangrijk zijn in het focussen van je energie/kracht

en wat betreft kotsen, ja gelukkig nog niet meegemaakt, maar soms als ik in een week de kans niet krijg om benen te trainen en besluit om het maar zondag 's ochtends met een kater na net een halve liter Mammoth mass achter de kiezen te gaan trainen, wil ik me ook niet inhouden met oefeningen omdat ik dan voor lul zou staan omdat ik effe in een prullenbak brokkel..

so what dat mijn stats nog niet geweldig zijn, ik train pas net 8 mnd en ben al 15 kg vvm gegained, en dat voor een stumper! oja, marcel3000 : 1.72m... grow up

nu genoeg gelult.. iedereen zijn mening
zoek het maar lekker uit met je ge-erger aan andere mensen ik ben in de gym voor mezelf.

Belachelijk.

Terug
Naar boven