Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

irritatie van mensen die tegen je zeggen dat ze gespierder zijn als jou terwijl dat helemaal niet zijn :mad: en nog niet eens 40 kg bankdrukken

Als ik op me zwaarst bankdruk en mensen naar me toe komen met de vraag dat ik zeker nog heel veel setjes moet doen en dan kijken naar het gewicht:(.

Als ik begin te squatten en deadliften dan staat de helft van de gym te gluren als ik bezig ben.
Nog nooit een ecto zien trainen ofzo?

Trouwens; volgens mij ben ik de enige die deze 2 oefeningen doet. Heb alleen nog 1 keer iemand anders het zien doen, maar die was totaal niet zwaar aan het gaan :/

dat de meeste mensen in mn nieuwe gym sterker en breder zijn dan mij in tegenstelling tot mn oude gym waar ik voor niet veel mensen moest onderdoen ... nuja ik zie dit meer als motivatie :) ik kom er nog wel

Als ik begin te squatten en deadliften dan staat de helft van de gym te gluren als ik bezig ben.

Trouwens; volgens mij ben ik de enige die deze 2 oefeningen doet. Heb alleen nog 1 keer iemand anders het zien doen, maar die was totaal niet zwaar aan het gaan :/
tot voor kort ging ik in een healthcity traine en da was daar juist t zelfde xD buite da ik geen ecto ben xD

Laat ze maar kijken.

Over een jaar lach je om al die superdudes die alleen curls zaten te doen in het squatrek. Jij goeie gains gemaakt, een compleet fysiek met dikke poten, zij alleen hun zielige biceptzzz. ;)

dat de meeste mensen in mn nieuwe gym sterker en breder zijn dan mij in tegenstelling tot mn oude gym waar ik voor niet veel mensen moest onderdoen ... nuja ik zie dit meer als motivatie :) ik kom er nog wel

tot voor kort ging ik in een healthcity traine en da was daar juist t zelfde xD buite da ik geen ecto ben xD

Wel hier is het een soort van tussenvariant.
Verre van een hardcore gym, maar ook geen overdreven healthcentrum, maar het neigt zeker hier zeker meer naartoe.
Hopelijk kan ik binnenkort ook levelen en het ecto-front verlaten ^^

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------

Laat ze maar kijken.

Over een jaar lach je om al die superdudes die alleen curls zaten te doen in het squatrek. Jij goeie gains gemaakt, een compleet fysiek met dikke poten, zij alleen hun zielige biceptzzz. ;)

Idd, eens mijn potje animal cuts leeg is ga ik beginnen bulken. Gaan ze zich afvragen van waar al die progressie komt. Misschien dat ze dan ooit eens tot de conclusie zullen komen dat de oefeningen die ik doe toch niet zo gay zijn als ze denken :)

Laatst bewerkt:
Dat Creatine als wondermiddel word gezien bij ons in de Gym.

Je opeens tien keer buffer bent als je Crea gebruikt. Mensen die beweren dat je 10 kilo per maand aankomt van de Crea en opeens van 70 Squat naar 110 springen? ???

Dat ik gains had gemaakt en beschuldigd werd van dat ik Crea had gebruikt! :eek::mad:

Niets!

Dat komt omdat ik een instelling heb van leven en laten leven :-) Voordeel hiervan is dat ik dus elke dag vrolijker door het leven ga. Doe dat maar eens na, dan zul je zien dat het echt werkt.

Zou ook een van de forum regels moeten zijn hier....

Laatst bewerkt:
Niets!

Dat komt omdat ik een instelling heb van leven en laten leven :-) Voordeel hiervan is dat ik dus elke dag vrolijker door het leven ga. Doe dat maar eens na, dan zul je zien dat het echt werkt.

Zou ook een van de forum regels moeten zijn hier....
Idd T, meteen een rode kaart geven aan mensen die niet vrolijk door het leven gaan.. zijn ze nou helemaal betoeterd die ****ing EMOs! :)

Als ik vrolijk door het leven ga kom ik altijd mensen tegen die dat niet zijn, waar ik af en toe echt moe van word!! Zeker op me werk, van die no lifers, hoofd naar beneden lopend strompeld de trap op lopen en met een zucht binnenkomen...

Ach ach..weer een dag met die lui..

idd Positieve instelling!!

Als ik vrolijk door het leven ga kom ik altijd mensen tegen die dat niet zijn, waar ik af en toe echt moe van word!! Zeker op me werk, van die no lifers, hoofd naar beneden lopend strompeld de trap op lopen en met een zucht binnenkomen...

Moeimakerssss

Prachtig zo'n man om je heen, heerlijk. Hahaha.
Is toch lachen die mensen die somber zijn, ik zou direct tegen die man zeggen van: Go weer een dag eerder dood voor niets, vind u niet??

:p

Ik vind het irritant dat ik nog geen beescht ben :P maar train daarom wel elke keer flikkerhard. Kom ik meteen op mijn irritatie. Ik loop na verloop van tijd aardig te zweten, sommige mensen kijken je dan echt aan alsof ze water zien branden. Dat zijn de mensen die superlicht trainen om nog lekker te kunnen kletsen en naar de tv's kijken. Hallo.. ik train hard, dus ik zweet hard!

ik vnd het irritant als ik aan het curlen ben in het squatrek dat van die gasten naar mij toe komen om te zeggen dat mijn biceps te groot zijn en dat ze gaan ontploffen als ik nog meer curls doen -.-

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

En wie squat er nou in een squatrek, daar heb je een smith voor

Veel te warm in de sportschool, en ook veel te druk de laatste tijd.

ik vnd het irritant als ik aan het curlen ben in het squatrek dat van die gasten naar mij toe komen om te zeggen dat mijn biceps te groot zijn en dat ze gaan ontploffen als ik nog meer curls doen -.-

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

En wie squat er nou in een squatrek, daar heb je een smith voor
Hahaha mafkees, SmithSquaters zijn Faqs (tenzij ze niet een rack bezitten)
Ga lekker curlen jo eikel. :o

Dat het wel heel erg warm gaat worden als ik mijn vest ook in de zomer wil dragen tijdens het trainen.

Terug
Naar boven