pardoelski
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
irritatie van mensen die tegen je zeggen dat ze gespierder zijn als jou terwijl dat helemaal niet zijnen nog niet eens 40 kg bankdrukken

ik kom er nog weltot voor kort ging ik in een healthcity traine en da was daar juist t zelfde xD buite da ik geen ecto ben xDAls ik begin te squatten en deadliften dan staat de helft van de gym te gluren als ik bezig ben.
Nog nooit een ecto zien trainen ofzo?
Trouwens; volgens mij ben ik de enige die deze 2 oefeningen doet. Heb alleen nog 1 keer iemand anders het zien doen, maar die was totaal niet zwaar aan het gaan :/
Laat ze maar kijken.Als ik begin te squatten en deadliften dan staat de helft van de gym te gluren als ik bezig ben.
Nog nooit een ecto zien trainen ofzo?
Trouwens; volgens mij ben ik de enige die deze 2 oefeningen doet. Heb alleen nog 1 keer iemand anders het zien doen, maar die was totaal niet zwaar aan het gaan :/

dat de meeste mensen in mn nieuwe gym sterker en breder zijn dan mij in tegenstelling tot mn oude gym waar ik voor niet veel mensen moest onderdoen ... nuja ik zie dit meer als motivatieik kom er nog wel
tot voor kort ging ik in een healthcity traine en da was daar juist t zelfde xD buite da ik geen ecto ben xD
Laat ze maar kijken.
Over een jaar lach je om al die superdudes die alleen curls zaten te doen in het squatrek. Jij goeie gains gemaakt, een compleet fysiek met dikke poten, zij alleen hun zielige biceptzzz.![]()

Idd T, meteen een rode kaart geven aan mensen die niet vrolijk door het leven gaan.. zijn ze nou helemaal betoeterd die ****ing EMOs!Niets!
Dat komt omdat ik een instelling heb van leven en laten leven :-) Voordeel hiervan is dat ik dus elke dag vrolijker door het leven ga. Doe dat maar eens na, dan zul je zien dat het echt werkt.
Zou ook een van de forum regels moeten zijn hier....

Als ik vrolijk door het leven ga kom ik altijd mensen tegen die dat niet zijn, waar ik af en toe echt moe van word!! Zeker op me werk, van die no lifers, hoofd naar beneden lopend strompeld de trap op lopen en met een zucht binnenkomen...
Ach ach..weer een dag met die lui..
idd Positieve instelling!!
Als ik vrolijk door het leven ga kom ik altijd mensen tegen die dat niet zijn, waar ik af en toe echt moe van word!! Zeker op me werk, van die no lifers, hoofd naar beneden lopend strompeld de trap op lopen en met een zucht binnenkomen...
Ach ach..weer een dag met die lui..
idd Positieve instelling!!

maar train daarom wel elke keer flikkerhard. Kom ik meteen op mijn irritatie. Ik loop na verloop van tijd aardig te zweten, sommige mensen kijken je dan echt aan alsof ze water zien branden. Dat zijn de mensen die superlicht trainen om nog lekker te kunnen kletsen en naar de tv's kijken. Hallo.. ik train hard, dus ik zweet hard!Hahaha mafkees, SmithSquaters zijn Faqs (tenzij ze niet een rack bezitten)ik vnd het irritant als ik aan het curlen ben in het squatrek dat van die gasten naar mij toe komen om te zeggen dat mijn biceps te groot zijn en dat ze gaan ontploffen als ik nog meer curls doen -.-
---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------
En wie squat er nou in een squatrek, daar heb je een smith voor

Veel gestelde vragen?Hahaha mafkees, SmithSquaters zijn Faqs (tenzij ze niet een rack bezitten)
Ga lekker curlen jo eikel.![]()
Veel te warm in de sportschool, en ook veel te druk de laatste tijd.