simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
+1
jullie snappen het volgens mij niet XD.. als ik me heel de dag volvreet, en bijvoorbeeld een setje incline "dumbbell">dumbbell press doe komt er nog wel eens wat meewaaien,ik heb geen zin om mijn setje te stoppen omdat ik een scheet aan voel komen, mijn doel is JUIST om zo veel mogelijk massa te bouwen, ik vindt dat als ik zonder shirt zou trainen ik beter kan zien welke spieren ik allemaal meepak en zo kan leren om beter een groep te isoleren.
Boeren laten doe ik nu ook gewoon die ga ik niet inhouden tijdens een set pulldowns, daar wil ik me niet mee bezighouden, ik wil me alleen bezighouden met de oefening zo goed en zo vaak mogelijk uit te voeren, er is dan in mijn hoofd geen plek meer om met andere mensen rekening te houden wat dus blijkbaar wel van je verwacht wordt :S
schreeuwen/kreunen helpt me om mijn pr's te verbreken.. is echt geen aandachttrekkerij in mijn ogen.. hoeveel powerlifter schreeuwen het wel niet uit om een bal van 200kg of whatever op een plateau te krijgen, kijk ook naar (oosterse) vechtsport, geluid kan erg belangrijk zijn in het focussen van je energie/kracht
en wat betreft kotsen, ja gelukkig nog niet meegemaakt, maar soms als ik in een week de kans niet krijg om benen te trainen en besluit om het maar zondag 's ochtends met een kater na net een halve liter Mammoth mass achter de kiezen te gaan trainen, wil ik me ook niet inhouden met oefeningen omdat ik dan voor lul zou staan omdat ik effe in een prullenbak brokkel..
so what dat mijn stats nog niet geweldig zijn, ik train pas net 8 mnd en ben al 15 kg vvm gegained, en dat voor een stumper! oja, marcel3000 : 1.72m... grow up
nu genoeg gelult.. iedereen zijn mening
zoek het maar lekker uit met je ge-erger aan andere mensen ik ben in de gym voor mezelf.
Aan je verhaal te lezen d8 ik met een beest te maken te hebben.

again +1