AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

+1

jullie snappen het volgens mij niet XD.. als ik me heel de dag volvreet, en bijvoorbeeld een setje incline "dumbbell">dumbbell press doe komt er nog wel eens wat meewaaien,ik heb geen zin om mijn setje te stoppen omdat ik een scheet aan voel komen, mijn doel is JUIST om zo veel mogelijk massa te bouwen, ik vindt dat als ik zonder shirt zou trainen ik beter kan zien welke spieren ik allemaal meepak en zo kan leren om beter een groep te isoleren.
Boeren laten doe ik nu ook gewoon die ga ik niet inhouden tijdens een set pulldowns, daar wil ik me niet mee bezighouden, ik wil me alleen bezighouden met de oefening zo goed en zo vaak mogelijk uit te voeren, er is dan in mijn hoofd geen plek meer om met andere mensen rekening te houden wat dus blijkbaar wel van je verwacht wordt :S

schreeuwen/kreunen helpt me om mijn pr's te verbreken.. is echt geen aandachttrekkerij in mijn ogen.. hoeveel powerlifter schreeuwen het wel niet uit om een bal van 200kg of whatever op een plateau te krijgen, kijk ook naar (oosterse) vechtsport, geluid kan erg belangrijk zijn in het focussen van je energie/kracht

en wat betreft kotsen, ja gelukkig nog niet meegemaakt, maar soms als ik in een week de kans niet krijg om benen te trainen en besluit om het maar zondag 's ochtends met een kater na net een halve liter Mammoth mass achter de kiezen te gaan trainen, wil ik me ook niet inhouden met oefeningen omdat ik dan voor lul zou staan omdat ik effe in een prullenbak brokkel..

so what dat mijn stats nog niet geweldig zijn, ik train pas net 8 mnd en ben al 15 kg vvm gegained, en dat voor een stumper! oja, marcel3000 : 1.72m... grow up

nu genoeg gelult.. iedereen zijn mening
zoek het maar lekker uit met je ge-erger aan andere mensen ik ben in de gym voor mezelf.

Aan je verhaal te lezen d8 ik met een beest te maken te hebben. :D

again +1

jullie snappen het volgens mij niet XD.. als ik me heel de dag volvreet, en bijvoorbeeld een setje incline dumbbell>dumbbell press doe komt er nog wel eens wat meewaaien,ik heb geen zin om mijn setje te stoppen omdat ik een scheet aan voel komen, mijn doel is JUIST om zo veel mogelijk massa te bouwen, ik vindt dat als ik zonder shirt zou trainen ik beter kan zien welke spieren ik allemaal meepak en zo kan leren om beter een groep te isoleren.
Boeren laten doe ik nu ook gewoon die ga ik niet inhouden tijdens een set pulldowns, daar wil ik me niet mee bezighouden, ik wil me alleen bezighouden met de oefening zo goed en zo vaak mogelijk uit te voeren, er is dan in mijn hoofd geen plek meer om met andere mensen rekening te houden wat dus blijkbaar wel van je verwacht wordt :S

schreeuwen/kreunen helpt me om mijn pr's te verbreken.. is echt geen aandachttrekkerij in mijn ogen.. hoeveel powerlifter schreeuwen het wel niet uit om een bal van 200kg of whatever op een plateau te krijgen, kijk ook naar (oosterse) vechtsport, geluid kan erg belangrijk zijn in het focussen van je energie/kracht

en wat betreft kotsen, ja gelukkig nog niet meegemaakt, maar soms als ik in een week de kans niet krijg om benen te trainen en besluit om het maar zondag 's ochtends met een kater na net een halve liter Mammoth mass achter de kiezen te gaan trainen, wil ik me ook niet inhouden met oefeningen omdat ik dan voor lul zou staan omdat ik effe in een prullenbak brokkel..

so what dat mijn stats nog niet geweldig zijn, ik train pas net 8 mnd en ben al 15 kg vvm gegained, en dat voor een stumper! oja, marcel3000 : 1.72m... grow up

zoek het maar lekker uit met je ge-erger aan andere mensen ik ben in de gym voor mezelf.

Zucht...[afbeelding niet meer beschikbaar]

Je hebt helemaal gelijk.Nogmaals, iemand met jouw stats mag zich absoluut spiegelen aan een pro powerlifter of andere krachtsporter tijdens een wedstrijd en diens gedrag!Alhoewel ik betwijfel dat die zich zo gedragen m.u.v. het schreeuwen misschien.
Dus mijn zegen heb je, kots, schijt, schreeuw en boer een eind van je af,lekker in je massieve blote bast!
Je gebruikt het woord stumper met betrekking tot jezelf, dat getuigt van zelfkennis, dat kan ik wel waarderen.
Tipje voor je: verander je nick in ´clownbassie´ en je bent compleet.
Succes gewenst,beescht.

Oh ja,iemand aanvallen op z´n lengte is niet echt fair imo.Ectoclown.

jullie snappen het volgens mij niet XD.. als ik me heel de dag volvreet, en bijvoorbeeld een setje incline "dumbbell">dumbbell press doe komt er nog wel eens wat meewaaien,ik heb geen zin om mijn setje te stoppen omdat ik een scheet aan voel komen, mijn doel is JUIST om zo veel mogelijk massa te bouwen, ik vindt dat als ik zonder shirt zou trainen ik beter kan zien welke spieren ik allemaal meepak en zo kan leren om beter een groep te isoleren.

Scheten en boeren laten hebben iets te maken met je eetgewoontes; pas die aan;)

Over dat schreeuwen, is idd wetenschappelijk aangetoond dat je dan meer kracht hebt.

Dat kotsen gaat er wel zwaar over. Ga dan gewoon niet drinken als je zo serieus bezig met met krachttraining.

En het maakt niet uit of je al gevorderd bent of nog niet zo lang bezig bent. Als je het zo goed mogelijk wilt doen en fanatiek bent; dan ga je er ook gewoon volledig voor (inclusief kreunen/schreeuwen).

Als hij zijn broek volschijt, wel ff fotootje posten :P

@Marcel

ik spiegel mezelf er niet aan, ik vindt het gewoon raar dat zoveel mensen zich aan dingen ergeren die andere misschien gewoon fijn vinden om tijdens hun training te doen/niet te doen, van die soort ongeschreven regels.. Bah..

jij valt me gelijk aan als ik mn mening geef, is ook wat over te zeggen maargoed..
en dan nog gaan b**chen dat ik wat over je lengte zeg.. haha

er zijn ook mensen die maken er een grapje over, of geven een tegenargument. dit kan ik waarderen.

(L)

Laatst bewerkt:
@Marcel

ik spiegel mezelf er niet aan, ik vindt het gewoon raar dat zoveel mensen zich aan dingen ergeren die andere misschien gewoon fijn vinden om tijdens hun training te doen/niet te doen, van die soort ongeschreven regels.. Bah..

jij valt me gelijk aan als ik mn mening geef, is ook wat over te zeggen maargoed..
er zijn ook mensen die maken er een grapje over, of geven een tegenargument

(L)

Goede discussie dit.

@Marcel

er zijn ook mensen die maken er een grapje over, of geven een tegenargument

(L)

Gaat er om dat je mensen tot last bent met die graflucht die je produceert in een afgesloten ruimte. Loop ff naar de toilet dan als je zo nodig een bout moet laten.

die van mij ruiken naar bloemetjes :)

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

nee ik ga ook niet opzettelijk scheten laten daar, maar tijdens een oefening wil er nog wel eens een luide *SqueeeeeeeEEk* door de ruimte gaan, krijg je gelijk gezeik.. tja ..

dat zal zeker gebeuren

help de natuur anders een handje.

het wordt steeds gezelliger :)

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Scheten en boeren laten hebben iets te maken met je eetgewoontes; pas die aan;)

Over dat schreeuwen, is idd wetenschappelijk aangetoond dat je dan meer kracht hebt.

Dat kotsen gaat er wel zwaar over. Ga dan gewoon niet drinken als je zo serieus bezig met met krachttraining.

En het maakt niet uit of je al gevorderd bent of nog niet zo lang bezig bent. Als je het zo goed mogelijk wilt doen en fanatiek bent; dan ga je er ook gewoon volledig voor (inclusief kreunen/schreeuwen).

niet eetgewoontes maar lactose en fructose intolerantie :(

voor de rest i love you hahaha:p

1 meter 88, 78kg.

ik word er bijna bang van.

nee jij bent lekker groot..

Ik laat ook scheten tijdens het trainen, maar ik heb een homegym :)

hoeveel powerlifter schreeuwen het wel niet uit om een bal van 200kg of whatever op een plateau te krijgen

1225644751859.jpg

OT

Foute muziek keuzes in de sportschool is ook erg leuk: jaren 80_sky_radio muziek lekker soft

Het is het topic met titel naam: "Wat vind jij irritant in de sportschool?"

Niet wat vind jij irritant op DBB he mannen :p

Faal.

@ Kuulbasssie
Ik kijk echt vol verwachting uit naar je volgende post, niet zo zeer om de inhoud maar de reacties daar op, sommige zijn echt om te gillen.:rolleyes:

Wat ik echt irritant vind:
- mensen die tegen je gaan praten als je met een (zware) set bezig bent, niet alleen hoor ik ze niet want ik heb koptelefoon op, ze vinden het meestal vreemd dat je niet direct antwoord geeft en eerst je set probeert af te maken.
- Gewichten niet terugleggen en vreemd vinden dat ik er wat van zeg, gisteren iemand gevraagd of die de 50 kg schijf van de grond weer op in rek kon plaatsen.

Verder probeer ik me zoveel mogelijk op training te focussen alles wat me daarbij uit mijn focus haalt is eigenlijk irritant.

ach zo hou je het topic een beetje in leven :)

btw geen grammar Nazi's?

266485575-GrammarNazi.jpg

Terug
Naar boven