Fitness Seller

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

mn e-penis is 12 cm groter dan de jouwe.

Ik ben ook niet de grootste nee, maar ik doe hier ook niet alsof ik epic hardcore ben als Markus Ruhl die loopt te boeren en ruften in de gym.

Ga gewoon lekker trainen...

waarom BB als je niet epic hardcore bent?

waarom BB als je niet epic hardcore bent?

Omdat wij blijkbaar een andere definitie van hardcore hebben.
Ik vind mezelf hardcore omdat ik nooit een training oversla, altijd op mn voeding let.. en gewoon altijd voluit ga op de training.
Dit betekent echter niet dat ik daar als een slons hoef rond te lopen.

Jij vind jezelf hardcore omdat je zonder shirt wilt lopen en wilt ruften en boeren.
Maar dat vind ik gewoon wat overdreven. Zonder deze ongein kan je ook gewoon hard knallen.

Scheten en boeren laten hebben iets te maken met je eetgewoontes; pas die aan;)

Over dat schreeuwen, is idd wetenschappelijk aangetoond dat je dan meer kracht hebt.

Dat kotsen gaat er wel zwaar over. Ga dan gewoon niet drinken als je zo serieus bezig met met krachttraining.

En het maakt niet uit of je al gevorderd bent of nog niet zo lang bezig bent. Als je het zo goed mogelijk wilt doen en fanatiek bent; dan ga je er ook gewoon volledig voor (inclusief kreunen/schreeuwen).

Ik probeer je log te volgen, maar die is gestopt in december... heb je een nieuwe?

ik loop ook niet als een slons rond, het enige wat ik duidelijk heb proberen te maken is dat ik gewoon mijn eigen ding wil kunnen doen, zonder dat mensen gaan lopen b**chen. waar dus dit hele topic eigenlijk over gaat (b**chen) en wtf is er mis zonder shirt te lopen? snap echt het probleem niet..?! als je op het strand aan het vollyballen bent is het opeens wel oke..

Laatst bewerkt:
kuulbassie heeft verdomme wel gelijk hoor :mad:

schreeuwen en ruften is anabool :thumbup:

ik loop ook niet als een slons rond, het enige wat ik duidelijk heb proberen te maken is dat ik gewoon mijn eigen ding wil kunnen doen, zonder dat mensen gaan lopen b**chen. waar dus dit hele topic eigenlijk over gaat (b**chen) en wtf is er mis zonder shirt te lopen? snap echt het probleem niet..?! als je op het strand aan het vollyballen bent is het opeens wel oke..

Niet als een slons? dus jij vind ruften en boeren normaal in een ruimte waar meerdere mensen zijn?

De sportschool is nou eenmaal toegankelijk voor veel mensen, je zult je dus ook enigszins moeten gedragen.

Ik loop oook het liefst met mn derde been uit mn broek.. Maar dat gaat nou eenmaal niet.

Als je graag wilt doen wat je niet laten kan ---> neem een homegym!

kuulbassie heeft verdomme wel gelijk hoor :mad:

schreeuwen en ruften is anabool :thumbup:

baas :D

en hoe fix ik dat balkje eronder?
die is echt te sick!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

blijkbaar is onze defenitie van een slons anders whahaha

maare what's the big deal met scheten en boeren? sjonge jonge ben je nou een man of niet? oke ik geef eerlijk toe echt een vieze scheet is niet prettig (van een ander :P)
maar als die er niks aan kan doen who cares? en boeren vink niks vies aan maarja.. iedereen zn ding

baas :D

en hoe fix ik dat balkje eronder?
die is echt te sick!

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:58 ----------

blijkbaar is onze defenitie van een slons anders whahaha

maare what's the big deal met scheten en boeren? sjonge jonge ben je nou een man of niet? oke ik geef eerlijk toe echt een vieze scheet is niet prettig (van een ander :P)
maar als die er niks aan kan doen who cares? en boeren vink niks vies aan maarja.. iedereen zn ding

Het gaat er niet om wat wij daar van vinden.
Eerlijk gezegd boeit een ruft of boer mij ook niet
Maar er zijn nou eenmaal andere mensen in de gym, die vinden het waarschijnlijk niet zo prettig.

En of je het nou wilt of niet, je zal toch rekening moeten houden met anderen in je omgeving;)

irritantste dingen.

Vragen van, Ben je al klaar met dit apparaat? terwijl ik een oefening aan t doen ben.:rolleyes:

Iemand die gewoon gewichtschijven van me bankdruk stang afhaal terwijl ik bezig ben met de oefening :rolleyes:

En nog zo erge, mensen die 20min een apparaat bezet houden terwijl ze gezellig aan t' praten zijn. :mad:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

geniaal :roflol:

nu weer OT.

Ik klaag dus nergens over...

Maar er zijn nou eenmaal andere mensen in de gym, die vinden het waarschijnlijk niet zo prettig.

En of je het nou wilt of niet, je zal toch rekening moeten houden met anderen in je omgeving;)

???:stupid:vind je t lekker dan?

ik weet dat mensen het niet prettig vinden, daarom doe ik het ook niet
(behalve als ik er niks aan kan doen), maar ik wil gewoon ergens trainen met dudes/chicks die dezelfde instelling hebben van **** it.. we zijn hier om groot te worden, alles kan en alles mag.. niemand die raar opkijkt.

maarja blijkbaar begrijpen mensen dat niet ofzo

ps: hoe fix ik dat balkje serieus!! die moetk hebben :D

Laatst bewerkt:
ik weet dat mensen het niet prettig vinden, daarom doe ik het ook niet
(behalve als ik er niks aan kan doen), maar ik wil gewoon ergens trainen met dudes/chicks die dezelfde instelling hebben van **** it.. we zijn hier om groot te worden, alles kan en alles mag.. niemand die raar opkijkt.

maarja blijkbaar begrijpen mensen dat niet ofzo

ps: hoe fix ik dat balkje serieus!! die moetk hebben :D

ik begrijp je wel!
alleen wat je wilt gaat gewoon niet.
Tenzij je een groep mensen vindt die hetzelfde wilt, en samen een gym opstart;)

Er loopt in mijn sportschool ook zo'n gast rond die heel de tijd geforceerde boeren laat, is echt verschrikkelijk irritant en
nergens voor nodig vind ik. Waar ik me ook aan kan ergeren zijn mensen die het nodig vinden om heel hun oninteressante
privé-leven in geuren en kleuren aan mij te komen vertellen terwijl ik nog bezig ben met een oefening.

Er loopt in mijn sportschool ook zo'n gast rond die heel de tijd geforceerde boeren laat, is echt verschrikkelijk irritant en
nergens voor nodig vind ik. Waar ik me ook aan kan ergeren zijn mensen die het nodig vinden om heel hun oninteressante
privé-leven in geuren en kleuren aan mij te komen vertellen terwijl ik nog bezig ben met een oefening.

hahaha dat laatste is herkenbaar ja.
hele verhalen over hun werk en wat ze allemaal wel niet meegemaakt hebben.

irritant is dat.

Terug
Naar boven