AndroidHealthClinic

Sticky Wat vind jij irritant in de sportschool?

Loopt hij zonder shirt rond?

Welke fl**ker loopt er nu zonder shirt in de sportschool:roflol:
Nee maar hij heeft een paupertatoage en beweegt altijd z'n kin naar zijn borst als hij 80kg bencht met perfecte vorm:rolleyes:
Maw hij schijt nog net niet z'n ingewanden uit bij elke rep.

waar train je? :P

je voldoet aan de beschrijving dus :roflol:

Welke fl**ker loopt er nu zonder shirt in de sportschool:roflol:
Nee maar hij heeft een paupertatoage en beweegt altijd z'n kin naar zijn borst als hij 80kg bencht met perfecte vorm:rolleyes:
Maw hij schijt nog net niet z'n ingewanden uit bij elke rep.

Zo loopt er ook eentje rond in de sportschool waar ik train. Ventje van rond de 1.60 ofzo(niet al te breed) waarbij anderen altijd gaan roepen dat hij de vrouwen afschrikt en niemand dan naar binnen durft te komen.

gisteren was een maat van me aan het benchen.
net toen hij wou uitheffen, haalt er een clown 5kg van de linkerzijde van de barbell..

gevolg lijkt duidelijk he: onstabiel, alles viel..

REDEN:Omdat het grappig was :eek:

Hij is zich na de training gaan excuseren. Sterk van m'n maat om zich in te tomen en geen gevecht te beginnen.

gisteren was een maat van me aan het benchen.
net toen hij wou uitheffen, haalt er een clown 5kg van de linkerzijde van de barbell..

gevolg lijkt duidelijk he: onstabiel, alles viel..

REDEN:Omdat het grappig was :eek:

Hij is zich na de training gaan excuseren. Sterk van m'n maat om zich in te tomen en geen gevecht te beginnen.

Kuulbassie is lekker bezig zeg... sjonge jonge... boeren en scheten vond ik al aso, maar dit gaat gewoon té fuuurrr

Kan er geen "Diss kleuterbassie" topic gemaakt worden? ik heb werkelijk GENOTEN van de discussie. Vooral het feit dat Knurftbassie eerst stoer dingen gaat roepen en vervolgens terugkrabbelt en stoer doet tegen bb'ers.

Faalbassie hoi! :D

wat nou terugkrabbelt, ik leg gewoon uit wat ik het chillst zou vinden ipv. wat er nu zo k*t is aan mijn sportschool, ik heb nooit gezegd dat ik al die dingen deed.

dus maak maar lekker een topic aan menneke, kvind et goe

wat nou terugkrabbelt, ik leg gewoon uit wat ik het chillst zou vinden ipv. wat er nu zo k*t is aan mijn sportschool, ik heb nooit gezegd dat ik al die dingen deed.

dus maak maar lekker een topic aan menneke, kvind et goe

Ik keek trouwens naar je foto..
en jij wilt zonder shirt rondlopen in je gym.
Denk eerlijk gezegd niet dat dit echt indruk zal maken....

er vanuitgaande dus dat ik een of andere superdude ben?

is mijn bedoeling ook niet om indruk te maken, ik wil gewoon goed mijn houding in de gaten houden that's it..

men bilspleet die zo zweet

Dat ik vandaag weer anaal vernederd ben in de douches van de gym :(

Terug
Naar boven