- Waardering
- 2.963
Er loopt in mijn sportschool ook zo'n gast rond die heel de tijd geforceerde boeren laat, is echt verschrikkelijk irritant en
nergens voor nodig vind ik.
Loopt hij zonder shirt rond?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er loopt in mijn sportschool ook zo'n gast rond die heel de tijd geforceerde boeren laat, is echt verschrikkelijk irritant en
nergens voor nodig vind ik.

Welke fl**ker loopt er nu zonder shirt in de sportschool
Nee maar hij heeft een paupertatoage en beweegt altijd z'n kin naar zijn borst als hij 80kg bencht met perfecte vorm
Maw hij schijt nog net niet z'n ingewanden uit bij elke rep.

gisteren was een maat van me aan het benchen.
net toen hij wou uitheffen, haalt er een clown 5kg van de linkerzijde van de barbell..
gevolg lijkt duidelijk he: onstabiel, alles viel..
REDEN:Omdat het grappig was
Hij is zich na de training gaan excuseren. Sterk van m'n maat om zich in te tomen en geen gevecht te beginnen.

wat nou terugkrabbelt, ik leg gewoon uit wat ik het chillst zou vinden ipv. wat er nu zo k*t is aan mijn sportschool, ik heb nooit gezegd dat ik al die dingen deed.
dus maak maar lekker een topic aan menneke, kvind et goe

er vanuitgaande dus dat ik een of andere superdude ben?
is mijn bedoeling ook niet om indruk te maken, ik wil gewoon goed mijn houding in de gaten houden that's it..

Waar hekel jij altijd aan als je eenmaal lekker aan het trainen bent?

wordt ik echt gek van dan kan ik me ni concentrereaks ant traine ben da ze dan tege me pratewordt ik echt gek van dan kan ik me ni concentrere